Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
KT4's + lichte drop, maar zoals je ziet, de foto is te klein om echt een goed beeld te krijgen...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenpm me je emailadres, dan stuur ik hem door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKT4's + lichte drop, maar zoals je ziet, de foto is te klein om echt een goed beeld te krijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenvééééééét thx, ik wil je geruste een grote foto doorsturen hoor...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk zal het resultaat in uw topic zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtennog steeds niemand intresse, om me uit de brand te helpen??? de foto vindt je ondertussen 2 pagina's terug in men topic
Maar er kwam niets....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenkerel, ik zei je dat je me de foto's moest presenteren op een blaadje. Ik was te lui om te zoeken, je mag ook wat doen ervoor
Maar er kwam niets....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenzo veel te beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenje kan 't nog korter en makkelijker
in photoshop image => mode => grayscale
daarna terug image => mode => rgb color
En dan neem je uw historybrush en verf je de auto terug
Maw het object in kleur laten en de omgeving in zwart wit.
Dankzij F40fan ben ik daar nu in geslaagd. Waarvoor dank!
Net even snel beetje gespeeld met de historietool, ok perfect is ie niet, maar dat komt omdat ik het maar vlug vlug gedaan heb.
Comment
-
Prachtig!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPrachtig!
@ F40fan: Young apprentice as I, not?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenEnkele weken geleden eens een vraag gesteld hoe ik een object kan isoleren.
Maw het object in kleur laten en de omgeving in zwart wit.
Dankzij F40fan ben ik daar nu in geslaagd. Waarvoor dank!
Net even snel beetje gespeeld met de historietool, ok perfect is ie niet, maar dat komt omdat ik het maar vlug vlug gedaan heb.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenNa lang twijfelen heb ik de koop doorgehakt en ga ik mij de Nikon D3 aanschaffen. Weet iemand winkels in BE of NL waar ze die op voorraad hebben? De besteltermijnen zijn echt erg dacht ik momenteel ...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment