Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Ik denk in ieder geval dat het resultaat er vet zal uitzien.
    pm me je emailadres, dan stuur ik hem door

Comment

• KT4's + lichte drop, maar zoals je ziet, de foto is te klein om echt een goed beeld te krijgen...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
        pm me je emailadres, dan stuur ik hem door
        Staat in mijn profiel denk ik.

Comment

KT4's + lichte drop, maar zoals je ziet, de foto is te klein om echt een goed beeld te krijgen...

vééééééét thx, ik wil je geruste een grote foto doorsturen hoor...

Comment

vééééééét thx, ik wil je geruste een grote foto doorsturen hoor...
            Thanks.

Comment

Thanks.
              grote foto is onderweg

Comment

• Ik zal het resultaat in uw topic zetten.

Comment

Ik zal het resultaat in uw topic zetten.
                  thx m8

Comment

nog steeds niemand intresse, om me uit de brand te helpen??? de foto vindt je ondertussen 2 pagina's terug in men topic
                    kerel, ik zei je dat je me de foto's moest presenteren op een blaadje. Ik was te lui om te zoeken, je mag ook wat doen ervoor
                    Maar er kwam niets....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      kerel, ik zei je dat je me de foto's moest presenteren op een blaadje. Ik was te lui om te zoeken, je mag ook wat doen ervoor
                      Maar er kwam niets....
                      PHIL1 heeft me al geholpen en gaat me trouwens ook nog helpen met men andere shopkes... ben blij dat die kerel da goe kan... zo krijg ik tenminste een beeld en kan ik beter kiezen

Comment

• zo veel te beter!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          zo veel te beter!
                          toch bedankt voor de attentie maar ik was zelf te lam voor de foto's te zetten, kwist ook ni de welke...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            je kan 't nog korter en makkelijker

in photoshop image => mode => grayscale
                            daarna terug image => mode => rgb color
                            En dan neem je uw historybrush en verf je de auto terug
                            Enkele weken geleden eens een vraag gesteld hoe ik een object kan isoleren.
                            Maw het object in kleur laten en de omgeving in zwart wit.

Dankzij F40fan ben ik daar nu in geslaagd. Waarvoor dank!
                            Net even snel beetje gespeeld met de historietool, ok perfect is ie niet, maar dat komt omdat ik het maar vlug vlug gedaan heb.

Comment

• Prachtig!
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Prachtig!
                                Thanks! Vandaag 2 Gig geheugen bij gestoken zodat ik eindelijk Photoshop CS3 NL kan draaien... Nu alleen dat programma nog onder de knie krijgen.

@ F40fan: Young apprentice as I, not?
                                Last edited by ; 16/02/2008, 01:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                  Enkele weken geleden eens een vraag gesteld hoe ik een object kan isoleren.
                                  Maw het object in kleur laten en de omgeving in zwart wit.

Dankzij F40fan ben ik daar nu in geslaagd. Waarvoor dank!
                                  Net even snel beetje gespeeld met de historietool, ok perfect is ie niet, maar dat komt omdat ik het maar vlug vlug gedaan heb.

graag gedaan

Comment

• ondertussen heb ik ook die history brush tool leren kennen...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Na lang twijfelen heb ik de koop doorgehakt en ga ik mij de Nikon D3 aanschaffen. Weet iemand winkels in BE of NL waar ze die op voorraad hebben? De besteltermijnen zijn echt erg dacht ik momenteel ...
                                      Porsche 997 S

Comment

• www.topfoto.be eens proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                          Na lang twijfelen heb ik de koop doorgehakt en ga ik mij de Nikon D3 aanschaffen. Weet iemand winkels in BE of NL waar ze die op voorraad hebben? De besteltermijnen zijn echt erg dacht ik momenteel ...
                                          Nice, ik heb net 'n D2h bijgekocht (naast mijn D1)
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                                          X