Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, die bedoelde ik, maar ja met die 14-24 zal je door die FF van de D3 toch iets meer of toch minstens even veel breedhoek moeten hebben als die 12-24 icm de D200 denk ik.
Ik zou proberen met bijvoorbeeld de doezelaar of een ander instrument de achtergrond wat te 'blurren' zodat de aandacht nog iets meer op de auto komt te liggen. Ook de achtergrond wat donkerder maken, zou beter zijn lijkt me.
Afgelopen week in de les digitale fotografie (module 3 CVO Zolder) de techniek van doordrukken onder de knie gekregen. Best wel leuk. Vanaf september begin ik met Photoshop lessen te volgen.
Heb mijne Nikon D3 binnen ... zo'n geschift toestel!
Ben nu hopeloos op zoek naar die 24-70 F2.8 die ook al een ramp is qua levertijden. Totzelfs die winkel in Rotterdam die ikzit gaf had ze op voorraad tot ik er naar belden ... 't was dus een bug op de website.
Tot hier toe heb ik een adres in Dusseldorf die ze in stock heeft. Als ik ze nergens korter vind deze week dan rij ik ff naar DE
Goeie keuze! Ik heb er ook naar toe staan kijken, ik heb nu een ixus 65. En de 70 ziet er gewoon al zoveel beter uit...
Het is een zalig machientje dat exact doet waarvoor ik em gekocht heb. Ik was op zoek naar een ultracompacte camera die ik overal mee kon nemen in mijn broekzak (vooral in 't weekend), dus het moest robuust en klein zijn, het moet snel opstarten (dat ge niets mist hé ) en het moest natuurlijk goeie foto's nemen in donkere omstandigheden. Kheb em gisteren eens getest in een donker danscafé en ik sta echt versteld dat zo een klein ding zulke mooie foto's kan nemen (en ook totaal geen last van ruis).
Kheb ook meteen een nieuw 'zakje' gevonden voor het wat te beschermen...
Dat past daar dus gewoon in hé, en het klepke gaat nog nog toe ook
het perspectief van de achterste velg klopt niet zo goed. Van de voorste kan je nog de indruk hebben dat ze gedraaid is. Je kan dit oplossen door de binnenboord (achter de spaken) van de velg een stuk donkerder te maken. Ook het bolletje op de band verraadt dat het een copy van de wielen is. Voor de rest is het prima!!!
Tutorials: goed zoeken in google / p2p-tools en veel geduld hebben in deze zoektocht
Comment