Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan ik inkomen ja maar ik ben nog op zoek en al lerend doet men he

Kan later nog altijd zien eh.

Comment

• Probeersel z/w en kleur

1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Dat noem ik geen probeersel

Sjiek.

Comment

• Nog 2

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Ja, die bedoelde ik, maar ja met die 14-24 zal je door die FF van de D3 toch iets meer of toch minstens even veel breedhoek moeten hebben als die 12-24 icm de D200 denk ik.
            D200 + 12-24 DX = 18-36
            D3 + 14-24 = 14-24

Schoon foto's Denniske!
            Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
              D200 + 12-24 DX = 18-36
              D3 + 14-24 = 14-24

Voilà.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                iets van tamron 17-55 denk ik en sigma 70-200.

70-300 vind ik erover :p
                moest ge interesse hebben...

http://www.2dehands.be/canon-ef-75-3...-35814492.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  merci voor de inlichting .

Kga pas volgende week kopen dus ik heb nog ff tijd he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Probeersel z/w en kleur

Ik zou proberen met bijvoorbeeld de doezelaar of een ander instrument de achtergrond wat te 'blurren' zodat de aandacht nog iets meer op de auto komt te liggen. Ook de achtergrond wat donkerder maken, zou beter zijn lijkt me.

Afgelopen week in de les digitale fotografie (module 3 CVO Zolder) de techniek van doordrukken onder de knie gekregen. Best wel leuk. Vanaf september begin ik met Photoshop lessen te volgen.

Comment

Probeersel z/w en kleur

Denniske, hoe bekom je zo een foto?

Ik veronderstel met Photoshop? Of ben ik mis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
                        Denniske, hoe bekom je zo een foto?

Ik veronderstel met Photoshop? Of ben ik mis?
                        Jep photoshop

-> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=1963
                        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Thx

Comment

• Heb mijne Nikon D3 binnen ... zo'n geschift toestel!

Ben nu hopeloos op zoek naar die 24-70 F2.8 die ook al een ramp is qua levertijden. Totzelfs die winkel in Rotterdam die ikzit gaf had ze op voorraad tot ik er naar belden ... 't was dus een bug op de website.

Tot hier toe heb ik een adres in Dusseldorf die ze in stock heeft. Als ik ze nergens korter vind deze week dan rij ik ff naar DE
                            Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                              Ik ga denk ik voor de Canon Digital Ixus 70, doorslag was het formaat, aangezien je dat toch een ganse avond moet meedragen.
                              Vandaag toegekomen, zalig toestelleke dat precies doet waar ik em voor gekocht heb

Ding is kleiner dan een pak sigaretten
                              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Goeie keuze! Ik heb er ook naar toe staan kijken, ik heb nu een ixus 65. En de 70 ziet er gewoon al zoveel beter uit...
                                i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                  Heb mijne Nikon D3 binnen ... zo'n geschift toestel!
                                  Daar twijfel ik nu eens niet aan zie ... voor die prijs mag het ook wel natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                    Goeie keuze! Ik heb er ook naar toe staan kijken, ik heb nu een ixus 65. En de 70 ziet er gewoon al zoveel beter uit...
                                    Het is een zalig machientje dat exact doet waarvoor ik em gekocht heb. Ik was op zoek naar een ultracompacte camera die ik overal mee kon nemen in mijn broekzak (vooral in 't weekend), dus het moest robuust en klein zijn, het moet snel opstarten (dat ge niets mist hé ) en het moest natuurlijk goeie foto's nemen in donkere omstandigheden. Kheb em gisteren eens getest in een donker danscafé en ik sta echt versteld dat zo een klein ding zulke mooie foto's kan nemen (en ook totaal geen last van ruis).

Kheb ook meteen een nieuw 'zakje' gevonden voor het wat te beschermen...

Dat past daar dus gewoon in hé, en het klepke gaat nog nog toe ook
                                    Last edited by Synchromesh; 01/03/2008, 13:48.
                                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Zalige foto ook!

Zonet nog even naar konijnenberg geweest, even men zonnekappen gaat ophalen en 'n polar meegebracht. Straks eens 'n fotoke van mijn gerief

Comment

• Mijn eerste probeersel met photoshop *kuch*

shoot me

weet er iemand waar er goei tutorials te vinden zijn ???

Comment

• het perspectief van de achterste velg klopt niet zo goed. Van de voorste kan je nog de indruk hebben dat ze gedraaid is. Je kan dit oplossen door de binnenboord (achter de spaken) van de velg een stuk donkerder te maken. Ook het bolletje op de band verraadt dat het een copy van de wielen is. Voor de rest is het prima!!!

Tutorials: goed zoeken in google / p2p-tools en veel geduld hebben in deze zoektocht

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X