Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eerst een extra batterij, zonnekap, draagtas, filter, grotere kaart
Het voordeel van mijn lens is dat ik denk ik dezelfde grote van filter heb dan je 18-55... Dus dat is al een kost minder, maar je moet dan wel je filter van lens verwisselen.
Denk er is over na, hij ligt hier toch in het doosje in de kast. Ligt niet in de weg
Je steekt dit onderaan je camera, waar normaal de batterij zit en schroeft het vast. Je kan er ofwel AA batterijen insteken, ofwel 2 Canon batterijen.
Het voordeel is ook dat je makkelijker verticale foto's kan maken.
Nadeel dan weer is dat het toch wat weegt! Als ik met mijn zwaardere lenzen bezig ben dan laat ik hem erop omdat dat een betere balans geeft, maar als ik mijn 18-200 erop heb staan en ik moet die camera een hele dag rond mijn nek dan laat ik die grip mooi thuis!
Buiten het maken van plaatjes wil ik me nu ook gaan verdiepen in Photoshop CS3.
Iemand weet van goede tutorials online? (liefst NL, maar Engels mag ook)
Je steekt dit onderaan je camera, waar normaal de batterij zit en schroeft het vast. Je kan er ofwel AA batterijen insteken, ofwel 2 Canon batterijen.
Het voordeel is ook dat je makkelijker verticale foto's kan maken.
Moet je daar zelf batterijen in stoppen??? Voor een grote batterijhouder, vind ik zoiets dan toch vrij veel kosten. Ik hoop dat de batterijen er alleszins bijgeleverd worden.
Moet je daar zelf batterijen in stoppen??? Voor een grote batterijhouder, vind ik zoiets dan toch vrij veel kosten. Ik hoop dat de batterijen er alleszins bijgeleverd worden.
Mijn EOS 450D is gisteren aangekomen. Nu nog wachten tot we op reis vertrekken (nog 3,5 weken) eer ik hem kan gebruiken. Ik wou eerst wachten tot op mijn verjaardag zelf, maar tegen dan zijn we al een week op reis vertrokken, dus allicht dat ik de doos mag openen als we ter plekke zijn aangekomen.
Ik ben benieuwd!
Comment