Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Metaal(magnesium etc.) vs. plastic zoals bij Canon?
mhmmm nu begin ik te twijfelen. Ik had in ieder geval niet het verschil van wauw dit is zoveel beter van afwerking.... (wat ik tussen de 400D en 40D wel had)
mhmmm nu begin ik te twijfelen. Ik had in ieder geval niet het verschil van wauw dit is zoveel beter van afwerking.... (wat ik tussen de 400D en 40D wel had)
ik zal van het weekend nog is beide vastpakken
Het kan ook zijn dat enkel de sluiter van (een soort) metaal is en de body van (hoogwaardig) plastic.
Maar waar ruis een probleempuntje is bij Nikon, maakt het weer goed in bouwkwaliteit. Zeker in die klasse van camera's voelt een Canon xxxD aan als speelgoed tov de Nikon variant.
daar ben ik niet mee akkoord eigenlijk... heb zowel met D40 als 400D al vrij vaak gewerkt en ze voelen beiden als speelgoed aan als je 't mij vraagt... Qua bouwkwaliteit kan voor mij nog steeds niets tippen aan een 1D(s), met een D3 heb ik nog niet gewerkt maar bouwkwaliteit vond ik alleszins beter dan bij D2X...
Ah, ik had die review nog niet volledig doorgenomen.
De Sony heeft precies lichtjes fellere kleuren. Die foto met de paperclips toont bij de Sony ook ietsje scherper.
Lap hé, nu heb ik de verkeerde gekocht.
Ah, ik had die review nog niet volledig doorgenomen.
De Sony heeft precies lichtjes fellere kleuren. Die foto met de paperclips toont bij de Sony ook ietsje scherper.
Lap hé, nu heb ik de verkeerde gekocht.
Ik denk niet dat ge er spijt van moet hebben hoor.
Comment