Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk gvd na 4 maanden wachten is mijn fuji s100fs binnen.

Morgen gaan halen sie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
      Qua prijs zou je nogal eens kunnen schrikken, er staan adviesprijzen hé en die zij bij Canon meestal nog aan de hoge kant , ik schat dat ie zo tussen de 450 en 500 euro maximum zal gaan kosten en daardoor wordt de drempel met de compacts een pak kleiner. Canon is niet gek hé, commercieel mooi gezien, zeer goedkope body maken, hierdoor verkopen ze ook wat extra lenzen en ze weten daar ook wel eens iemand gestart is met een merk hij er ook in veel gevallen mee doorgaat .
      Of het een goed of slecht toestel is laat ik in de midden, dat je er mooie foto's zult kunnen mee maken daar twijfel ik niet aan, laat ik het zo stellen, een groot deel van de dslr gebruikers tegenwoordig zal met een 40D geen betere foto's maken dan met een 1000D
      staat nu al op de site van konijnenberg aan een prijs niet veel lager dan die van de 450D maar die zal zoals gewoonlijk wel nog aangepast worden Tuurlijk snap ik het commercieel gezien, maar 't blijf ergens wel zot om 2 camera's te verkopen die zo dicht bij elkaar liggen eigenlijk, maakt 't er voor de consument niet echt makkelijker op

@ Beta: kitlens is dezelfde als bij 450D, de 18-55 IS dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        @ Beta: kitlens is dezelfde als bij 450D, de 18-55 IS dus
        Ik zal maar al direct een andere lens bestellen voor mijn 450D zeker? Anders gaan de mensen nog denken dat ik een noob ben.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          In "De Zondag" zat gisteren een bon voor een boek met de beginselen der digitale fotografie. 13 € i.p.v. 30. Straks even langslopen bij De Standaard. Dan heb ik op twee weken al drie boeken gekocht over dat onderwerp. Wellicht gaan 80 % gewoon herhaling zijn van wat ik al minstens één keer gelezen had, maar goed, ik wil de materie echt beheersen, dus dan lees ik het nog wel eens allemaal over voor 13 €. Er zullen ook nog wel wat nieuwe tips in staan wellicht. En een hoop nieuwe voorbeelden, wat sowieso nogal inspirerend kan werken.
          Maandag was dat boek nog niet binnen. Gisteren kon ik er niet om gaan. Vandaag wel.
          Ik moet zeggen: behoorlijk groot en dik boek! Veel mooie foto's ook. Verder ook erg praktijkgericht: hoe maak ik welk soort foto?
          Wel nog niet echt in kunnen lezen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb onderstaande foto met een Canon Powershot A95 op stand "auto" getrokken, iemand een idee wat er mis kan zijn, en of dit fototoestel voor weg te doen is?

greets

Comment

• En wat geeft dat als je belichtingsinstellingen wijzigt in "buiten", "zonnig" of iets dergelijks?
              Ziet er alleszins een beetje rood uit ook.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soffer Bekijk Berichten
                Ik heb onderstaande foto met een Canon Powershot A95 op stand "auto" getrokken, iemand een idee wat er mis kan zijn, en of dit fototoestel voor weg te doen is?

greets
                heb je dat bij alle foto's die je ermee maakt? En zit er overal net als hier een serieuze magentazweem in?

Comment

• van een serie van 5 fotos hadde 4 last van deze zweem, ik heb binnen met de flash hetzelfde voor, ik heb zelf een voorgeprogrammeerde stand ook, en daarbij had ik het niet, nu heb ik net de batterijen volledig laten opladen, en het cf flash kaartje geformateerd, en de fotos die ik daarna getrokken heb, hebben het niet, maar ik heb enkel binnen kunnen testen, aangezien de zon buiten nu niet hard meer schijnt

Comment

Ben wel blij dat ik niet niet meer de goedkoopste acturele EOS heb.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Ik zal maar al direct een andere lens bestellen voor mijn 450D zeker? Anders gaan de mensen nog denken dat ik een noob ben.
                    Damn, jij zit er precies wel in dat je een basis model hebt hé? Het is precies erg dat je "maar" met een 450D en kitlens rondloopt. Wat zullen de mensen wel denken? Ik zou enorm tevreden zijn eerlijk gezegd

En nu niet zeveren dat het voor te lachen was, want 1 keer kan je ermee lachen....een 2de keer toont op het bewust of onbewust bezig zijn met deze kwestie.
                    Last edited by ; 12/06/2008, 00:46.

Comment

Nice!
                      De gebruikelijke kit met twee lenzen mss?
                      Ik wil voor het werk ook wel wat foto-tjes maken.
                      Wat voor werk doe je juist?
                      geen idee maar het zouden 2 kwalitatief zeer goede lenzen zijn. Ik ben benieuwd wat ik ga krijgen

Ik werk bij een Apple Premium Reseller. Zowel verkoop in de winkel als het geven van opleidingen en trainingen. En vermits ik bezig ben met het opzetten van een Aperture cursus krijg ik deze om wat te oefenen en meer te weten te komen over digitale fotografie op een hoger niveau.

Heb ook ineens een hele hoop boeken er over besteld dat het een beetje vooruit gaat met die handel. Hoe sneller het gaat, hoe contenter de bazen zijn. Hoe contenter de bazen zijn, des te sneller ik verder kan groeien binnen de firma

Antwerpen is't Stad
                      en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soffer Bekijk Berichten
                        van een serie van 5 fotos hadde 4 last van deze zweem, ik heb binnen met de flash hetzelfde voor, ik heb zelf een voorgeprogrammeerde stand ook, en daarbij had ik het niet, nu heb ik net de batterijen volledig laten opladen, en het cf flash kaartje geformateerd, en de fotos die ik daarna getrokken heb, hebben het niet, maar ik heb enkel binnen kunnen testen, aangezien de zon buiten nu niet hard meer schijnt
                        hou me op de hoogte hoe 't evolueert, al moet ik zeggen dat dergelijke problemen nogal moeilijk op te lossen of juist te verklaren zijn in veel gevallen...

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        Damn, jij zit er precies wel in dat je een basis model hebt hé? Het is precies erg dat je "maar" met een 450D en kitlens rondloopt. Wat zullen de mensen wel denken? Ik zou enorm tevreden zijn eerlijk gezegd

En nu niet zeveren dat het voor te lachen was, want 1 keer kan je ermee lachen....een 2de keer toont op het bewust of onbewust bezig zijn met deze kwestie.
                        ja dat dacht ik ook... een eerste keer kan zoiets wel als grap maar als je dat een 2e keer zegt wil dat wel zeggen dat er wel mee bezig bent denk ik dan...

Comment

• Ik weet niet waar ik het anders moet vragen. Ik wil mijn vriendin een fatsoenlijke (lees: niet de duurste) MP3 speler cadeau doen. Dus ik ging resoluut voor de Ipod Nano in roos of turquoise. Het is tenslotte voor een meisje. Maar nu kwam ik heel toevallig uit bij enkele samsung mp3 spelers. Ik weet sinds kort pas dat samsung mp3 spelers heeft En knappe dingen ook! Mijn favoriet is de samsung YP-T10.

Vergelijking:
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

Tuurlijk was het om te lachen. Dat zag je toch aan de smiley?
                            Vorig jaar inhet najaar dacht ik voor het eerst na over een nieuwe digicam. Ik twijfelde toen tss een Ixus 960 IS en een PS G9. Je mag het trouwens gerust opzoeken in dit topic, maar ook op Belgium Digital, waar ik sindsdien geregistreerd ben.
                            Later begon ik te twijfelen tss een G9 en een EOS 400D (niet veel duurder dan de G9, maar wel een oud model; dit was niet lang voor het uitkomen van de 450D).
                            Uiteindelijk heb ik een EOS 450D gekregen. Natuurlijk ben ik blij!!
                            Volgende week donderdag vertrekken we op reis naar het zuiden van Frankrijk. Ginder mag de doos eindelijk open, een aantal dagen voor mijn verjaardag.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                              Ik heb eindelijk een DSLR

Het is in bruikleen van het werk maar meer dan goed genoeg voor mij. Moet ik er zelf geen geld aan geven

het is een 400D dus de overstap naar Canon zal wat gewenning vragen. Als het meevalt blijf ik binnen Canon en anders gaan we kijken voor een D60 voor mij aan te schaffen.

Er zijn ook 2 goede lenzen bij maar weet nog niet welke het juist zijn. Dat zal ik wel zien als het aankomt
                              Zeker voor de Canon gaan, je zal het niet berouwen. Kom anders maar eens langs voor een spoedcursuske.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Zeker voor de Canon gaan, je zal het niet berouwen. Kom anders maar eens langs voor een spoedcursuske.
                                dat spoedcursuske was ik zowiezo al van plan om eens te vragen

hoe gaat het met de exaams trouwens

Antwerpen is't Stad

Comment

• edit verkeerde topic
                                  Last edited by dédé; 13/06/2008, 01:00.

Antwerpen is't Stad

Comment

• edit verkeerde topic

Antwerpen is't Stad

Comment

• edit verkeerde topic

Antwerpen is't Stad

Comment

• Heb me vandaag toch wel zot ge-ergerd.

Ik rij deze namiddag speciaal van ieper naar de fnac in gent om de 400d te gaan halen (omdat ik daar nog 80 € aan bons heb die opmoeten tegen 30.06)
                                        komt die kerel me zeggen dat ze hem niet meer ter beschikking hebben (ook al staat hij nog op de site)
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Heb me vandaag toch wel zot ge-ergerd.

Ik rij deze namiddag speciaal van ieper naar de fnac in gent om de 400d te gaan halen (omdat ik daar nog 80 € aan bons heb die opmoeten tegen 30.06)
                                          komt die kerel me zeggen dat ze hem niet meer ter beschikking hebben (ook al staat hij nog op de site)
                                          Ik zou er boeken en CD's mee gekocht hebben, en de camera elders bestellen. Het zou u allicht niet eens zoveel duurder uitkomen.

Of ja: voor 80 € koop je natuurlijk ook accessoires voor de digicam (tasje, geheugenkaart, objectief, filter, statief).
                                          Vooral een tasje zou ik er wel durven kopen. Voor andere accessoires ben je mss online goedkoper af.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X