Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAh, je bedoelt tss die twee winkels.
Overigens ... WTF! Die EOS 450D is blijkbaar 50 € in prijs gezakt! Dat kan alleszins nog niet lang zijn. Damn.
Nu ja, ik heb hem niet zelf betaald natuurlijk, maar toch ... Damn.
Nu, ik heb van mijn vader groen licht gekregen om de 450d toch te gaan halen bij fnac,
omdat we die bons nergens anders zullen kunnen gebruiken, en om zomaar 280 € te laten voorbijgaan (tot 30/06), vind ik ook maar heel stom.
Maandag ga ik er dus normaal om, tenzij jullie zeggen om het niet te doen omwille van weinig verschil tussen 400d-450d. Graag nog wat meningen en dingen die ik zou moeten checken bij de aankoop...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHmmm toch wel raar...
Nu, ik heb van mijn vader groen licht gekregen om de 450d toch te gaan halen bij fnac,
omdat we die bons nergens anders zullen kunnen gebruiken, en om zomaar 280 € te laten voorbijgaan (tot 30/06), vind ik ook maar heel stom.
Maandag ga ik er dus normaal om, tenzij jullie zeggen om het niet te doen omwille van weinig verschil tussen 400d-450d. Graag nog wat meningen en dingen die ik zou moeten checken bij de aankoop...
Moet je geen nieuwe printer of zo hebben? Of een iPod? Of nog wat anders? De waarde die je over houdt, kan je eventueel spenderen aan CD's, DVD's en/of boeken. Zo zou ik het althans doen.
Eigenlijk ... Ik denk dat ik een externe harde schijf zou kopen. Kan van pas komen als je graag fotootjes maakt en je hebt er nog gene (zoals ik dus). Als je eentje koopt van pakweg 150 € (meer moet dat niet zijn), heb je nog genoeg over voor literatuur en multimedia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAll thanks to the dollar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGek! Dat ding is gewoon veel goedkoper bij Fotokonijnenberg.
Moet je geen nieuwe printer of zo hebben? Of een iPod? Of nog wat anders? De waarde die je over houdt, kan je eventueel spenderen aan CD's, DVD's en/of boeken. Zo zou ik het althans doen.
Eigenlijk ... Ik denk dat ik een externe harde schijf zou kopen. Kan van pas komen als je graag fotootjes maakt en je hebt er nog gene (zoals ik dus). Als je eentje koopt van pakweg 150 € (meer moet dat niet zijn), heb je nog genoeg over voor literatuur en multimedia.
we hadden net een nieuwe laserprinter aangeschaft en ik wacht nog op de iphone 3G dusja...
En externe HD's ook geen nood aan. En om efkes 280 € aan cd's te gaan kopen, begin maar efkes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWelja dat is het hem net, we hebben momenteel al het nodige;
we hadden net een nieuwe laserprinter aangeschaft en ik wacht nog op de iphone 3G dusja...
En externe HD's ook geen nood aan. En om efkes 280 € aan cd's te gaan kopen, begin maar efkes
Anders gewoon zaken voor iemand anders ook meebrengen. Die kan je dat dan gewoon terugbetalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWelja dat is het hem net, we hebben momenteel al het nodige;
En ga dan naar de fotokonijnenberg.
Comment
-
Ik ben constant berekeningen aan het doen boven mijn boeken,
terwijl ik eigenlijk echt zou moeten studeren. Begin al in tijdsnood te geraken voor vrijdag :p.
Het 'probleem' is dat mijn vader niet meer wil uitgeven dan 500 € voor het fototoestel zelf (met kleine marge :p)...
Want het zijn eigenlijk wel dure stukken als je het zo bekijkt.
Andere bedenkingen:
-geen ervaring met konijnenberg en online kopen (want limburg is toch wel ver)
-populaire gsm kopen vind ik toch wel riskant want anders sta je dermee als je hem niet kwijtgeraakt...
-...
Nu, ik zal het wel nog allemaal es bespreken met mijn vader vanavond als ik wat meer tijd heb
Comment
-
Graag antwoord op volgende vraag:
Mocht je kunnen kiezen tussen een Sony Alpha 350 of een Canon Eos 450d,
wat kies je dan en waarom?
(edit: domme vraag)Last edited by B3noît; 16/06/2008, 13:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenGraag antwoord op volgende vraag:
Mocht je kunnen kiezen tussen een Sony Alpha 350 of een Canon Eos 450d,
wat kies je dan en waarom?
(klopt het trouwens dat er in het pakket van de 450d geen lader zit? Wat zit er eigenlijk juist allemaal in?)
Een verschil is trouwens dat de beeldstabilisatie bij de Sony in de body zit i.p.v. in het objectief. Ik vraag me wel af of daar voor- of nadelen aan verbonden zouden zijn.
Comment
-
Hmmm
Ik heb nu ook wat recenties gelezen en ze leunen toch allemaal aan bij de canon,
al blijven de ISO waarden (100-1600) nog altijd een struikelblok voor iedereen (doch op gewone 10x15 afdrukken niet zichtbaar).
Andere vraag: de vivitar 400 mm lens die hier ligt zou die daar dan ook op passen? (mits ring,...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHmmm
Ik heb nu ook wat recenties gelezen en ze leunen toch allemaal aan bij de canon,
al blijven de ISO waarden (100-1600) nog altijd een struikelblok voor iedereen (doch op gewone 10x15 afdrukken niet zichtbaar).
Andere vraag: de vivitar 400 mm lens die hier ligt zou die daar dan ook op passen? (mits ring,...)
ISO 1600 zal je wel merken in ruis op een 10x15 hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenCanon en Nikon zijn gevestigde waarden op de DSLR markt. Sony is vrij nieuw, maar ik zie hen zeker groeien en het zal niet lang meer duren eer zij op dezelfde hoogte zullen zitten als de grote spelers!
Comment
-
Ik had dus al twee boeken over digitale fotografie gelezen. Nu ben ik ook bijna klaar met de cursus van Leon (Fullator op Belgium Digital). Alleszins een aanrader voor de beginners. Volledig gratis ook. Nog een voordeel: zet die cursus op USB-stick en lees hem op je werk, zoals ik doe.
Als ik met deze cursus klaar ben, ligt er nóg een boek op mij te wachten. Eentje van 384 blz.
Comment
-
Wel de knoop is doorgehakt.
Ben net om de 450d geweest en ben er tot dusver heel tevreden over.
Wat een machine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWel de knoop is doorgehakt.
Ben net om de 450d geweest en ben er tot dusver heel tevreden over.
Wat een machine
Comment
-
Mn pa vertrok op reis en vroeg mn Ixus 65 te gebruiken, volgende week heb ik een fototoestel nodig dus 'moest' ik gaan zoeken om een nieuwe compact
Ik heb een Canon Digital Ixus 950is gekocht. Ik was tevreden over mn Ixus 65 en de 950 is ook nog compact genoeg om in mn broekzak te zitten en om op cafe of in de auto te gebruiken.
Het menu is zoals verwacht hetzelfde, paar opties die erbij gekomen zijn (beeld stabilisatie, gezichtsherkenning, stitch help, ...) 2 megapx meer, 4x optische zoom. Het lcd schermpje is zuiverder maar 0,5 inch kleiner. Toch groot genoeg om alles duidelijk te zien. Ik heb hem nog maar even kunnen gebruiken, maar ik ben niet ontevreden.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Iemand ervaring met een Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 (OS)?
Ben het lenzen wisselen een beetje beu1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment