Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Philip zijn marchandise

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
      whatever, datsnap ik toch niet allemaal voor 100% maar idd een droomlensje
      24-105mm = brandpuntafstand
      F4.0 = maximale diafragma
      IS = image stabilisation
      USM = type motor voor scherp te stellen
      L = benaming van de prof. lenzen van canon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        24-105mm = brandpuntafstand
        F4.0 = maximale diafragma
        IS = image stabilisation
        USM = type motor voor scherp te stellen
        L = benaming van de prof. lenzen van canon
        thx

enkel het eerste snapte ik nu dus de rest ook

Antwerpen is't Stad

Comment

thx

enkel het eerste snapte ik nu dus de rest ook
          no problemo! Mooie lens!

Comment

no problemo! Mooie lens!
            niet van mij hoor maar ik mag die even gebruiken, net als het toestel. Ik was niet zeker tussen Canon en Nikon. De laatste heb ik al geregeld mee gewerkt maar werk toch liever met Canon denk ik.

Ik ga me vermoedelijk een 450D aanschaffen met de 2 kitlenzen en nadien vervangen door 2 pro-lenzen. Ik denk eentje zoals ik nu aan het gebruiken ben en dan nog een deftige zoomlens erbij waarschijnlijk.

Wat denk jij van de 3 voorbeelden die ik hier gepost heb.

Antwerpen is't Stad

Comment

• En niet vergeten een battery-grip (op termijn), best handig.

Qua pro-lens zou ik gaan voor eentje met een lager f-getal, bv. f/2.8.

Comment

niet van mij hoor maar ik mag die even gebruiken, net als het toestel. Ik was niet zeker tussen Canon en Nikon. De laatste heb ik al geregeld mee gewerkt maar werk toch liever met Canon denk ik.

Ik ga me vermoedelijk een 450D aanschaffen met de 2 kitlenzen en nadien vervangen door 2 pro-lenzen. Ik denk eentje zoals ik nu aan het gebruiken ben en dan nog een deftige zoomlens erbij waarschijnlijk.

Wat denk jij van de 3 voorbeelden die ik hier gepost heb.
                De eerste vind ik wat minder, maar de bubbels is echt leuk en vooral met die weerkaatsing van lichtbronnen in en rond de glazen. De camera van van Phil vertoont mooie kleuren zo in dat rood! Precies bij weinig licht genomen. Goed bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  En niet vergeten een battery-grip (op termijn), best handig.

Qua pro-lens zou ik gaan voor eentje met een lager f-getal, bv. f/2.8.
                  Dat hangt volledig af van wat je ermee wil doen vind ik.

Comment

De eerste vind ik wat minder, maar de bubbels is echt leuk en vooral met die weerkaatsing van lichtbronnen in en rond de glazen. De camera van van Phil vertoont mooie kleuren zo in dat rood! Precies bij weinig licht genomen. Goed bezig

thanks.

de eerste is idd een resultaat van aan alle knopjes draaien tot ik iets toonbaars had

Antwerpen is't Stad

Comment

thanks.

de eerste is idd een resultaat van aan alle knopjes draaien tot ik iets toonbaars had
                      zolang je onthoudt hoe en wat er veranderde aan de foto bij het draaien aan de knoppen is dat goed

Comment

• Het enige wat minder is aan die foto is de witbalans, die stond toen op kunstlicht, maar dat was eigenlijk niet de perfecte stand imo.

Comment

zolang je onthoudt hoe en wat er veranderde aan de foto bij het draaien aan de knoppen is dat goed
                          bij foto 2 en 3 wist ik wat ik aan het doen was. Bij foto 1 was ik nog niet bij phil en wist ik dat dus nog niet

Antwerpen is't Stad

Comment

Dat hangt volledig af van wat je ermee wil doen vind ik.
                            Ja idd.

Comment

• trouwens:

Het alternatief voor de Sigma en de Tamron. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en de prijs!

Comment

trouwens:

Het alternatief voor de Sigma en de Tamron. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en de prijs!
                                Zeer interessant, zeker voor Denniske, die was op zoek naar zo'n lens.

Ik ben ook wel geïnteresseerd...

Comment

Als die vergelijkend gaat zijn met de Nikon versie, dan zal deze rond de 600€ liggen. Het zou me trouwens niet verbazen want bij Canon betaal je veel geld voor IS.

Comment

Gohja, ik ga toch voor de Sigma gaan denk ik. Die is eigenlijk ongeveer hetzelfde (op 6.3 op 200mm na) en waarschijnlijk 200 à 300 euro goedkoper..
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

trouwens:

Ik ben ook wel benieuwd in feite. Ben er immers ook over aan het nadenken om een tele bij te kopen. Alleen, niet zo veel zin om er veel geld aan uit te geven. En als een 18-55 en een 55-250 een betere kwaliteit leveren (en bovendien goedkoper uitkomen), zou het best kunnen dat ik gewoon de 55-250 koop.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• De EOS 450D de afgelopen dagen goed kunnen testen. Het was nogal warm op vakantie, dus er een hele dag op uit trekken om foto's te maken, zat er wel niet bij, maar de eerste indrukken zijn positief. Niet alleen naar de kwaliteit toe (al kan ik moeilijk vergelijken met andere spiegelreflexcamera's), maar zeker ook naar het plezier toe. Zelf een beetje kunnen instellen, maakt het alleszins leuker. Ik ben best wel blij dat ik nu een D-SLR heb.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vraagje: een Canon 55-250 mm IS heeft geen macrofunctie zeker?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X