Philip zijn marchandise
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenwhatever, datsnap ik toch niet allemaal voor 100% maar idd een droomlensje
F4.0 = maximale diafragma
IS = image stabilisation
USM = type motor voor scherp te stellen
L = benaming van de prof. lenzen van canon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten24-105mm = brandpuntafstand
F4.0 = maximale diafragma
IS = image stabilisation
USM = type motor voor scherp te stellen
L = benaming van de prof. lenzen van canon
enkel het eerste snapte ik nu dus de rest ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenthx
enkel het eerste snapte ik nu dus de rest ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenno problemo! Mooie lens!
Ik ga me vermoedelijk een 450D aanschaffen met de 2 kitlenzen en nadien vervangen door 2 pro-lenzen. Ik denk eentje zoals ik nu aan het gebruiken ben en dan nog een deftige zoomlens erbij waarschijnlijk.
Wat denk jij van de 3 voorbeelden die ik hier gepost heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenniet van mij hoor maar ik mag die even gebruiken, net als het toestel. Ik was niet zeker tussen Canon en Nikon. De laatste heb ik al geregeld mee gewerkt maar werk toch liever met Canon denk ik.
Ik ga me vermoedelijk een 450D aanschaffen met de 2 kitlenzen en nadien vervangen door 2 pro-lenzen. Ik denk eentje zoals ik nu aan het gebruiken ben en dan nog een deftige zoomlens erbij waarschijnlijk.
Wat denk jij van de 3 voorbeelden die ik hier gepost heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEn niet vergeten een battery-grip (op termijn), best handig.
Qua pro-lens zou ik gaan voor eentje met een lager f-getal, bv. f/2.8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDe eerste vind ik wat minder, maar de bubbels is echt leuk en vooral met die weerkaatsing van lichtbronnen in en rond de glazen. De camera van van Phil vertoont mooie kleuren zo in dat rood! Precies bij weinig licht genomen. Goed bezig
thanks.
de eerste is idd een resultaat van aan alle knopjes draaien tot ik iets toonbaars had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenthanks.
de eerste is idd een resultaat van aan alle knopjes draaien tot ik iets toonbaars had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenzolang je onthoudt hoe en wat er veranderde aan de foto bij het draaien aan de knoppen is dat goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDat hangt volledig af van wat je ermee wil doen vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
Ik ben ook wel geïnteresseerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZeer interessant, zeker voor Denniske, die was op zoek naar zo'n lens.
Ik ben ook wel geïnteresseerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZeer interessant, zeker voor Denniske, die was op zoek naar zo'n lens.
Ik ben ook wel geïnteresseerd...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
Comment
-
De EOS 450D de afgelopen dagen goed kunnen testen. Het was nogal warm op vakantie, dus er een hele dag op uit trekken om foto's te maken, zat er wel niet bij, maar de eerste indrukken zijn positief. Niet alleen naar de kwaliteit toe (al kan ik moeilijk vergelijken met andere spiegelreflexcamera's), maar zeker ook naar het plezier toe. Zelf een beetje kunnen instellen, maakt het alleszins leuker. Ik ben best wel blij dat ik nu een D-SLR heb.
Comment
-
Comment
Comment