Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraagje: heeft er iemand ervaring met de Canon EF 85mm f/1.8 USM?
Ben namelijk van plan die aan te schaffen als portretlens. Misschien dat ik die zelfs gebruik om af en toe autoprentjes te schieten (als dat überhaubt iets degelijk oplevert uiteraard)
Vraagje: heeft er iemand ervaring met de Canon EF 85mm f/1.8 USM?
Ben namelijk van plan die aan te schaffen als portretlens. Misschien dat ik die zelfs gebruik om af en toe autoprentjes te schieten (als dat überhaubt iets degelijk oplevert uiteraard)
Aangezien ik morgen op reis vertrek en graag een boek zou meehebben
had ik gedacht om straks nog es naar de fnac te gaan en het volgende boek te kopen:
iemand hier eigenlijk een idee of in de regen fotograferen met een Dslr kan of niet, de ene zegt zeker niet, de andere zegt van wel ?
Koop u een degelijk zeemvel en leg dat over uw lens en dslr (eventueel flits). Dan mag je "gerust" in de regen staan . Zomaar laten regenen op uw dslr zou ik niet doen, tenzij je een 1D en waterdichte lens hebt (en dan nog )
Iemand enig idee of dit een goeie inleiding zou zijn?
Andere voorstellen voor een beginnen dslr gebruiker?
Heb het boek al eens doorgenomen en is zeker niet slecht te noemen.
Eerlijkheidshalve denk ik dat het best is om je gebruikershandleiding die bij je EOS zit eens aandachtig te lezen, wellicht dat je hier meer dan genoeg bij opsteekt
En daarna? Experimenteren zoveel als je kan...
Aangezien ik morgen op reis vertrek en graag een boek zou meehebben
had ik gedacht om straks nog es naar de fnac te gaan en het volgende boek te kopen:
Iemand enig idee of dit een goeie inleiding zou zijn?
Andere voorstellen voor een beginnen dslr gebruiker?
Relatief duur ook. Maar goed, het is een dik boek.
Ik had het mss zelf gekocht als het vroeger was uitgekomen. Toen ik ging kijken was het exemplaar over de 450D er nog niet. Heb een paar andere boeken gekocht, waaronder eentje ook specifiek op de 450D gericht, doch ietsje minder uitgebreid.
Comment