Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten

thx Ken

Comment

• Vandaag met Nemus mijn eerste stapjes in Urbex gezet Hier een zeer kleine selectie uit de resultaten.

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Canon EF 85mm f/1.8 USM

Vraagje: heeft er iemand ervaring met de Canon EF 85mm f/1.8 USM?
        Ben namelijk van plan die aan te schaffen als portretlens. Misschien dat ik die zelfs gebruik om af en toe autoprentjes te schieten (als dat überhaubt iets degelijk oplevert uiteraard)

Greetz,

Dirk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
          Vraagje: heeft er iemand ervaring met de Canon EF 85mm f/1.8 USM?
          Ben namelijk van plan die aan te schaffen als portretlens. Misschien dat ik die zelfs gebruik om af en toe autoprentjes te schieten (als dat überhaubt iets degelijk oplevert uiteraard)

Greetz,

Dirk
          Lijkt mij een zeer goede lens te zijn

in combo met 5D:

1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Damn, ziet er wel een goeie lens uit voor interieurshots...

Comment

• Voor interieurshots zou ik toch eerder een 50 mm gebruiken, die extra beeldhoek gaat je van pas komen...
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Redelijk wat vignettering op die foto's ...
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Redelijk wat vignettering op die foto's ...
                  Alleen op de eerste twee, mijn kop eraf als dat geen werk van PS is. Het interieurshot heeft er geen last van.
                  Last edited by glennvc; 09/07/2008, 15:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Lijkt mij een zeer goede lens te zijn

in combo met 5D:

wat een lelijke foto, aan fantasie ontbreekt het ook precies bij sommige fotografen en altijd dat PS, praktisch iedere foto is wel bewerkt...

Comment

• Aangezien ik morgen op reis vertrek en graag een boek zou meehebben
                      had ik gedacht om straks nog es naar de fnac te gaan en het volgende boek te kopen:

Iemand enig idee of dit een goeie inleiding zou zijn?
                      Andere voorstellen voor een beginnen dslr gebruiker?
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        wat een lelijke foto, aan fantasie ontbreekt het ook precies bij sommige fotografen en altijd dat PS, praktisch iedere foto is wel bewerkt...
                        Die scherptediepte is origineel hoor als je dat bedoelt
                        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Die 85 1.8 USM is scherp en snel! Zeker een goede aanwinst!!!!

Comment

• iemand hier eigenlijk een idee of in de regen fotograferen met een Dslr kan of niet, de ene zegt zeker niet, de andere zegt van wel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                              iemand hier eigenlijk een idee of in de regen fotograferen met een Dslr kan of niet, de ene zegt zeker niet, de andere zegt van wel ?
                              Kan geen kwaad. Tenzij ik een speciaal model heb natuurlijk.
                              1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Weet er iemand hoe je bij een 400D kan wisselen tussen het instellen van de sluitertijd en het instellen van het diafragma in de stand "M"?

Bedankt!

Comment

• Tegelijkertijd op het knopje "AV" drukken en aan het wieltje draaien om de diafragma in te stellen. Sluitertijd is gewoon aan het wieltje draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                    iemand hier eigenlijk een idee of in de regen fotograferen met een Dslr kan of niet, de ene zegt zeker niet, de andere zegt van wel ?
                                    Koop u een degelijk zeemvel en leg dat over uw lens en dslr (eventueel flits). Dan mag je "gerust" in de regen staan . Zomaar laten regenen op uw dslr zou ik niet doen, tenzij je een 1D en waterdichte lens hebt (en dan nog )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Tegelijkertijd op het knopje "AV" drukken en aan het wieltje draaien om de diafragma in te stellen. Sluitertijd is gewoon aan het wieltje draaien.
                                      Dank u wel, ik vond het maar niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                        Heb het boek al eens doorgenomen en is zeker niet slecht te noemen.
                                        Eerlijkheidshalve denk ik dat het best is om je gebruikershandleiding die bij je EOS zit eens aandachtig te lezen, wellicht dat je hier meer dan genoeg bij opsteekt
                                        En daarna? Experimenteren zoveel als je kan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Aangezien ik morgen op reis vertrek en graag een boek zou meehebben
                                          had ik gedacht om straks nog es naar de fnac te gaan en het volgende boek te kopen:

Relatief duur ook. Maar goed, het is een dik boek.
                                          Ik had het mss zelf gekocht als het vroeger was uitgekomen. Toen ik ging kijken was het exemplaar over de 450D er nog niet. Heb een paar andere boeken gekocht, waaronder eentje ook specifiek op de 450D gericht, doch ietsje minder uitgebreid.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X