Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMja. Een zonnekap ware idd ook nog een oplossing ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichteneen verplichting
Als iemand mij zoiets kan leveren voor een 58 mm-lens van Canon, laat maar weten. Dan zien we nog wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenpff te ver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenzalig! Zo'n solinger wil ik ook wel is testen.... een echt macro objectief heb ik niet nodig, maar af en toe wil ik dat wel is doen.
Ik heb ze 2dehands gekocht voor 90 euro, zijn de DG-versies...nieuwprijs 120 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenKopen?
Ik heb ze 2dehands gekocht voor 90 euro, zijn de DG-versies...nieuwprijs 120 euro
Comment
-
!!!!!!!
Nu is het zeker wegens deeltelijke stopzetting hobby:
De RIG setup gaat de deur uit, enkel in zijn geheel, en dus direct startklaar voor shoots.
bijvoorbeeld:
De aangekochte componenten zijn nog een goed half jaar in garantie, en de zelfbouw stukken zijn zo stevig dat ik er mij kan aanhangen. Alles is 2 keer gebruikt geweest, en dus in AB-solute nieuwstaat.
Deze week kijk ik voor een richtprijs, met het zal richting de 400-500€ gaan voor ALLES.
(de quasi ongebruikte 1.4L extender gaat wss ook de deur uit, net als de quasi ongebruikte Sigma 500 flits)
Het staat nog enkel hier en op automobieldinges, hopelijk kan een AW member het boeltje overnemen. Anders smijt ik het gewoon op 2de hands fotosites.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk dacht 30 euri of zoiets, worth every penny.
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenLast edited by B3noît; 21/07/2008, 16:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenMss kan ik hier terecht voor het probleem van m'n fototoestel.
Op mijn venstertje krijg ik enkel een wit beeld te zien. Wat zou hier het probleem van kunnen zijn?
Foto's trekken gaat nog maar de display slaat wit uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenEen sony type weet ik niet van buiten. 3.5 jaar en half oud. Soms was het probleem opgelost bij een batterijwissel maar nu helpt dit ook niet meer.
Ik zal zien dat ik morgen het type heb.
Comment
-
Even gezocht achter een tutorial om foto's te bewerken (photoshop): http://raym.deds.nl/foto%20bewerken.html dit ziet er niet al te moeilijk uit ! jullie mening ?
Comment
-
Ik verkoop mijn verzameling Fotomagazines. Omwille van een verhuis moeten ze jammer genoeg weg. Als beginnend fotograaf is dit enorm interessant, want er worden veel technieken uitgelegd, maar ook veel photoshop tips voor de al gevorderde. Bovendien is het een immense verzameling van prachtige foto's.
104 x FOCUS (jaargang 95-07): Nederlandstalig magazine met zeer interessante interviews, zeer knappe foto's en heel wat photoshopguides.
60 x Focus + Doca (jaargang 93-03): Nederlandstalig magazine met heel wat tips voor compositie en bespreekt veel fototechnieken
69 X Practical Photography (jaargang 98-0: Populairste Engels Fotomagazine. Veel technieken en photoshop tricks en trips. Lenzen en bodies worden uitgebreid besproken in meestal een vergelijkingstest met zijn concurrenten.
Bij interesse pm me maar. Ik zou er nog zo'n 25€ voor willen
Comment
Comment