Oorspronkelijk geplaatst door lender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Daarnet even naar buiten gegaan voor ons auto's op de parking to fotograferen, en zag daar de kat van de buren zitten. Wist dat het een heel erg tam en lief dier was, dus kon ik lekker foto's nemen zonder ze bang te maken. Heel erg fotogeniek dier, en zeker niet schuw voor de lens. Ze kwam er zelf een paar keer aan likken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenDeze heb ik gisteren gemaakt!
Je hebt precies wel een paar stofkes op uwe sensor
Comment
-
Een dezer om een D90 gaan.
Na exact 3j het eerste mankement aan m'n D70S, spiegeltje blijft hangen wanneer'k foto's neem. Even gaan luisteren en zal me 300 euro kosten.
Dan betaal'k liever het dubbel voor een nieuw toestel1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenEen dezer om een D90 gaan.
Na exact 3j het eerste mankement aan m'n D70S, spiegeltje blijft hangen wanneer'k foto's neem. Even gaan luisteren en zal me 300 euro kosten.
Dan betaal'k liever het dubbel voor een nieuw toestel
Eerste ervaringen met zo'n toestel voor ons.
Zal veel bijleren worden! Hoe maak ik panning shots?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenHebben wij ook net gekocht.
Eerste ervaringen met zo'n toestel voor ons.
Zal veel bijleren worden! Hoe maak ik panning shots?
trage sluitertijd instellen
camera meetrekken met het object
en vooral
veel oefenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenHoe maak ik panning shots?
http://www.carphototutorials.com/mak...like_a_pro.php
Succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEen vraagje voor hier: hoeveel pixels per cm moet je rekenen voor een fatsoenlijke print (poster)? Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenCamera op sluitertijd voorkeur zetten
trage sluitertijd instellen
camera meetrekken met het object
en vooral
veel oefenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenNie op manueel dan?
Niet iedereen werkt op manueel hé, en al zeker niet als je het nog moet leren
Comment
Comment