Oke...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten1 flitser op de body of alle twee getriggered? Die nieuwe 7D heeft 'n soort ingebouwde trigger waar je Speedlite's mee kunt bedienen.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZo'n effecten als Dennis, bekom je dit snel of is het echt zelden of zeer moeilijk om zo'n resultaat te krijgen? Ik kan nu wel wat foto's trekken, maar dit is toch iets heel anders, imo.
Quanta costa ?
Die laatste 2 maken het bij mij en daar kan materiaal niets aan doen!!!
En als je een shoot doet moet je altijd steeds de juiste locatie proberen te vinden (This does 75% in the End)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAls je het effect wilt van Dennis moet je werken met studioflitsers, en dat kost geld ja
Ik heb hier thuis een set staan van Elinchrom: 3 flitsers van 500 watt met statief, 2 softboxen, 2 reflectieschermen, lichtmeter,... Als je dan op locatie wilt werken met deze flitsers moet je nog een externe energiebron hebben waarop je je flitsers kan aansluiten, een stroomgenerator eigenlijk, dat kost je ook al snel wat duiten.
Wil je een fatsoenlijke set met bijhorende accessoires zit je al snel aan 3000 euro of meer.
Nikon SB-24 SB-26 SB-28 zijn bv. heel goed. Dan een cheap setje triggers en je kan beginnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten1 flitser op de body of alle twee getriggered? Die nieuwe 7D heeft 'n soort ingebouwde trigger waar je Speedlite's mee kunt bedienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenIdd 2 (Canon 580EX II) flitsers getriggered, die 7D staat ook op mijn lijstje, hier is het met een 450D gedaan.
7d'tje met 24-70 2.8 lijkt me mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDat werd tijd dat ze dat eens gingen inbouwen bij Canon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGewoon een setje goedkope flitsen kopen tweedehands.
Nikon SB-24 SB-26 SB-28 zijn bv. heel goed. Dan een cheap setje triggers en je kan beginnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenEn dan kom je ook snel op MINIMUM 300 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenEn dan heb je nog maar eens het bewijs dat fotografie geen goedkope hobby is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten300 euro is uiteindelijk nog niet veel hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenIk zou het wel met 'n 430 EXII en 'n 580 EXII doen maar veel verschil zit daar niet op normaal.
7d'tje met 24-70 2.8 lijkt me mooi.
En een 7D met elke deftige lens zal heel goed zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenHet blijft echter niet bij die 300 hé?
Ik heb vorig jaar mijn eerste dSLR gekocht en dacht dat ik daar makkelijk 2 jaar tevreden van zou zijn...
'k Ben al lang aan het uitkijken naar een andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenDat blijft maar komen idd.
Ik heb vorig jaar mijn eerste dSLR gekocht en dacht dat ik daar makkelijk 2 jaar tevreden van zou zijn...
'k Ben al lang aan het uitkijken naar een andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenMoet lukken hoor je kan de 580 altijd verder zetten
En een 7D met elke deftige lens zal heel goed zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHetzelfde met lenzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenEchte mannen doen het zo en dan maakt de camera niet meer uit waarschijnlijk
Comment
-
Op die manier vind ik het volgens mij helemaal niet meer leuk.
Dan ben je echt té lang bezig met je opstelling, voor 1 foto... Ik zet liever de kar neer, met een redelijke belichting, en dan loop je er rond voor een paar foto's. Desnoods verplaats je hem helemaal. Maar met zo'n studio heb je ook geen achtergrond meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenEven die bouwlampen uit de kelder halen.
Resultaat is er wel (Maar enige kritiek voorwiel is te donker, moest nog net de vorm inzitten)
Comment
Comment