Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Amaai, nu gaan ze hier al op voorhand bepalen wat een ander wil.

't Is hier toch erg. Als het geen Canon of Nikon is het brol zeker?
    Wtf.... Hij geeft toch gewoon advies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      Canon of nikon is gewoon 't beste voor consumers, indien niet akkoord mag je altijd uitleggen waarom
      Als ik hier al zie hoeveel tijd de gebruikers van die zogenaamde beste merken nodig hebben om via een programma hun foto's te bewerken, pff.... Dan mogen ze hunne boel houden.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Comment

• Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Als ik hier al zie hoeveel tijd de gebruikers van die zogenaamde beste merken nodig hebben om via een programma hun foto's te bewerken, pff.... Dan mogen ze hunne boel houden.
            Foto's die eruit komen zijn niet slecht, of toch, als je dingen een beetje juist instelt. Maar als je een foto beter kan maken door er enkele bewerkingen over te doen is dat toch goed? Ik zie liever een foto waar de levels goed staan, dan een waar een waas overhangt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
              Foto's die eruit komen zijn niet slecht, of toch, als je dingen een beetje juist instelt. Maar als je een foto beter kan maken door er enkele bewerkingen over te doen is dat toch goed? Ik zie liever een foto waar de levels goed staan, dan een waar een waas overhangt.
              Voila, ongeacht het merk wat je in je handen hebt is dat en diegene die het toestel vast heeft het belangrijkste.

Comment

Als wij onze foto's nu willen bewerken en als dit nu iets extra toevoegt aan de foto .
                Of beweer je dat jij met een ander merk, hetzelfde resultaat behaalt als onze bewerkte fotos?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Voila, ongeacht het merk wat je in je handen hebt is dat en diegene die het toestel vast heeft het belangrijkste.
                  Meestal wel, maar sommige functies op een camera maken het voor de fotograaf makkelijker. Een hogere ISO-waarde zonder ruis bij minder licht is enorm handig en daar is Canon de beste in. Da's 1 voorbeeld waarom je daarvoor zou kunnen kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Als wij onze foto's nu willen bewerken en als dit nu iets extra toevoegt aan de foto .
                    Of beweer je dat jij met een ander merk, hetzelfde resultaat behaalt als onze bewerkte fotos?
                    Ik beweer niks, alleen hebben zo'n foto's niets meer te maken met fotografie.

Comment

• Dat zeg je nu.. tot jij uw foto's zou bewerken en ziet dat er veeeeeeel meer uit te halen valt
                      En niets te maken met fotografie? ik vind het MEER dan gewoon wat fotokes trekken

Comment

Ik beweer niks, alleen hebben zo'n foto's niets meer te maken met fotografie.
                        Jij hebt de trein precies gemist
                        ALLE beroepsfotografen bewerken hun foto's.
                        Photoshop is onmisbaar, punt!

Comment

Dat zeg je nu.. tot jij uw foto's zou bewerken en ziet dat er veeeeeeel meer uit te halen valt
                          En niets te maken met fotografie? ik vind het MEER dan gewoon wat fotokes trekken
                          Ik hoef daar niet aan te prullen en meer uit te halen.
                          Maandelijks staan er foto's van mij in magazines, waar niets aan bewerkt is, dus zie niet in waarom ik daar mee zou beginnen.

Comment

• Plaatselijke magazines?
                            Elke fotograaf gebruikt photoshop, je kan niet zonder.
                            Als ik alleen nog maar zie naar uw onderschrift kan je er veel vettere foto's van maken.
                            Maar je hebt geen behoefte aan zei je, maar zomaar zeggen dat het niets meer met fotografie te maken heeft.. 'ge zijt dan toch gene echte zenne'

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik hoef daar niet aan te prullen en meer uit te halen.
                                Maandelijks staan er foto's van mij in magazines, waar niets aan bewerkt is, dus zie niet in waarom ik daar mee zou beginnen.
                                Ja, en dat zie je ook aan de kwaliteit. (No offense)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                  Ik zou zeker niet voor een nieuwere Sony gaan... Die modellen liggen énorm slecht in de hand en dat wil je niet.
                                  Kijk in jouw budget misschien uit naar een Nikon D5000 en een Canon 450D.
                                  Beide met 18-55 kitlens, mooi om te gebruiken als beginner.
                                  Het is niet omdat die voor u slecht in de hand liggen dat dat ook zo is voor iemand anders.

Of hebben we allemaal identiek dezelfde handen ineens?

Comment

Plaatselijke magazines?
                                    Elke fotograaf gebruikt photoshop, je kan niet zonder.
                                    Als ik alleen nog maar zie naar uw onderschrift kan je er veel vettere foto's van maken.
                                    Maar je hebt geen behoefte aan zei je, maar zomaar zeggen dat het niets meer met fotografie te maken heeft.. 'ge zijt dan toch gene echte zenne'
                                    Als je België als plaatselijk noemt dan wel, ja.

Foto's uit mijn onderschrift heb ik genomen terwijl ik in die wagen zit, straf hé.

Foto"s die ik op internet plaats zijn verkleinde exemplaren, simpel gehouden om het snel laden te bevorderen.

En ja als je tegenwoordig niet met de kudde mee loopt, allemaal hetzelfde gebruiken of 't is niet goed, dan ben je gene echte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                      Het is niet omdat die voor u slecht in de hand liggen dat dat ook zo is voor iemand anders.

Of hebben we allemaal identiek dezelfde handen ineens?
                                      Hij is slechts 15, zijn pollekes zullen nog niet groot genoeg zijn.

j/k hé, ik wil niemand zijn kant trekken. Er valt voor beide partijen iets te zeggen.

Comment

• back on topic (de grootte van jullie handen interesseert me niet )

M'n vrouwke wilt ne goeie digi aanschaffen. Nu hebben we ne Canon ixus 5 maar die schiet te kort om mooie foto's te nemen van m'n spruiten naar 't schijnt. Weinig zoom, vaak over/onder belicht etc.... Wat wordt er zoal aan geraden voor een beginner?

Canon EOS 450 jad ze in gedachte...

Comment

• Canon EOS450 is zeker goed .
                                          Ook de 18-55 is een goede beginnerslens. Ik gebruik zelf deze lens ook en ben vrij tevreden van men foto's.
                                          Doen

Comment

Working...
                                          X