Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er iemand ervaring met de Canon OC-E3 (off-camere Shoe cord)? Lijkt me 'n handig ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
      Heeft er iemand ervaring met de Canon OC-E3 (off-camere Shoe cord)? Lijkt me 'n handig ding.
      Als je dat nodig hebt is dat handig ja... Je moet er trouwens geen van Canon kopen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
        Als je dat nodig hebt is dat handig ja... Je moet er trouwens geen van Canon kopen hé.
        Erg leuk om de cockpit of de piloot van/in een racewagen mooi te belichten

Heb het maar meegebracht, samen met 'n oculairvergroter die'k nog gebruiken kon.

Sensor is trouwens gratis gereinigd door Konijn (had dat laten doen toen 'ie terug uit herstelling onder garantie kwam).

Comment

• Dat is handig voor kortere afstanden... Heb me een zot lang snoer gekocht om wat te testen met mijn twee 580exII's, aangezien die infrarood met mekaar ettl kunnen praten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            Dan heb je dat allemaal meegenomen in een flightcase vermoed ik? Kan je mij eentje aanraden? Heb er ook 1 nodig.
            Nope, gewoon in 2 lowepro rugtassen, ik eentje en m'n vrouw eentje . Ik heb een nature trekker AW en een oudere minitrekker AW en in die eerste past nog net m'n 500F4 en een body of 2 ernaast dan, de rest kon perfect in de minitrekker. Ik heb ook een flightcase ( peli 1610) maar ik heb liever dat ik m'n materiaal bij mij kan houden op de vlucht.
            Op transatlantische vluchten maken ze van een iets grotere handbagage nooit een probleem. ( die rugtas past ook nog net in de bagagelockers boven je seat )
            M'n Gitzo + balhoofd en monopod ( alles carbon dus gewicht viel net mee ) had ik dan weer wel gewoon in onze bagagekoffers gelaten net zoals lader, batterijen enz...)

Comment

• Verveelde me een beetje, dus heb ik wat proberen experimenteren. Vond het best nog gaaf Ben ik de enige die er een draak in zit trouwens?
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Hoi!

Heb onlangs met mijn dom hoofd met de camera in de hand op mijn bakkes gegaan.

Daardoor is de lens afgekraakt (dat draaimechanisme) en dit lijkt me ook niet meer te vermaken?

Nu, gelukkig was het de standaard lens (EFS 18-55mm) en niet de portretlens, want dat zou anders wel een dure keer geweest zijn.

Mijn vraag: waar kan je die goedkoop ergens krijgen?

't Is voor op een Canon Eos 400D digital.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Een 18-55? Ik heb er nog wel een liggen.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik heb ook nog zo een onding liggen... Ik zou dat zelfs niet vervangen

Comment

• Vervang hem door de 18-55 IS. Kost 20€ meer ofzo en is 10 keer beter (en zelfs een aanrader)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Een 18-55? Ik heb er nog wel een liggen.
                        Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Ik heb ook nog zo een onding liggen... Ik zou dat zelfs niet vervangen
                        Jullie prijs?

Ik zou dit wel vervangen omdat we soms die camera meenemen op reis ed. en 't is dan eigenlijk niet aangeraden om de portretlens (Canon Lens EF 85mm 1:1.2 L II USM) van een 1000€ er op te steken of een breedhoeklens die echt niet handig is om gewone foto's te nemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                        Vervang hem door de 18-55 IS. Kost 20€ meer ofzo en is 10 keer beter (en zelfs een aanrader)
                        Ziet dat er het zelfde uit?

Comment

• ik wil foto's maken :-(
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            ik wil foto's maken :-(
                            ²²²²²

Echt al te lang geleden.

Comment

• Mijn camera getuned met een nieuw matglas: EE-S

Vraagje, ik zoek een goedkoop, maar goed flash bracket voor macro toepassingen. Een simpel stukje ijzer kost soms al 100€. Dan moet ik er nog een balhoofd enzo voor kopen. . Dus als iemand tips heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                ik wil foto's maken :-(
                                Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                ²²²²²

Echt al te lang geleden.
                                Wat zitten jullie dan achter de pc....??
                                1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Vroeg mij net hetzelfde af
                                  Als ge foto's wil maken, hef dan u lui gat op en ga er op uit!
                                  www.flickr.com/photos/bramvds
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

Wat zitten jullie dan achter de pc....??
                                    Ik heb zelf geen kar en ik weet niet welke kar te shooten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                      Ik heb zelf geen kar en ik weet niet welke kar te shooten.
                                      Je kan ook foto's maken van iets anders..
                                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spillies Bekijk Berichten
                                        jullie prijs?
                                        12345

Comment

Je kan ook foto's maken van iets anders..
                                          Hmm, nah.

Met mijn materiaal heb ik daar helemaal geen zin in.
                                          Last edited by ; 09/02/2010, 21:06.

Comment

Working...
                                          X