Heeft er iemand ervaring met de Canon OC-E3 (off-camere Shoe cord)? Lijkt me 'n handig ding.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met de Canon OC-E3 (off-camere Shoe cord)? Lijkt me 'n handig ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenAls je dat nodig hebt is dat handig ja... Je moet er trouwens geen van Canon kopen hé.
Heb het maar meegebracht, samen met 'n oculairvergroter die'k nog gebruiken kon.
Sensor is trouwens gratis gereinigd door Konijn (had dat laten doen toen 'ie terug uit herstelling onder garantie kwam).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDan heb je dat allemaal meegenomen in een flightcase vermoed ik? Kan je mij eentje aanraden? Heb er ook 1 nodig.
Op transatlantische vluchten maken ze van een iets grotere handbagage nooit een probleem. ( die rugtas past ook nog net in de bagagelockers boven je seat )
M'n Gitzo + balhoofd en monopod ( alles carbon dus gewicht viel net mee ) had ik dan weer wel gewoon in onze bagagekoffers gelaten net zoals lader, batterijen enz...)
Comment
-
Verveelde me een beetje, dus heb ik wat proberen experimenteren. Vond het best nog gaaf Ben ik de enige die er een draak in zit trouwens?
Comment
-
Hoi!
Heb onlangs met mijn dom hoofd met de camera in de hand op mijn bakkes gegaan.
Daardoor is de lens afgekraakt (dat draaimechanisme) en dit lijkt me ook niet meer te vermaken?
Nu, gelukkig was het de standaard lens (EFS 18-55mm) en niet de portretlens, want dat zou anders wel een dure keer geweest zijn.
Mijn vraag: waar kan je die goedkoop ergens krijgen?
't Is voor op een Canon Eos 400D digital.
Comment
-
Een 18-55? Ik heb er nog wel een liggen.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenEen 18-55? Ik heb er nog wel een liggen.Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk heb ook nog zo een onding liggen... Ik zou dat zelfs niet vervangen
Ik zou dit wel vervangen omdat we soms die camera meenemen op reis ed. en 't is dan eigenlijk niet aangeraden om de portretlens (Canon Lens EF 85mm 1:1.2 L II USM) van een 1000€ er op te steken of een breedhoeklens die echt niet handig is om gewone foto's te nemen.
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenVervang hem door de 18-55 IS. Kost 20€ meer ofzo en is 10 keer beter (en zelfs een aanrader)
Comment
-
ik wil foto's maken :-(Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik wil foto's maken :-(
Echt al te lang geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik wil foto's maken :-(Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten²²²²²
Echt al te lang geleden.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Vroeg mij net hetzelfde af
Als ge foto's wil maken, hef dan u lui gat op en ga er op uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWat zitten jullie dan achter de pc....??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk heb zelf geen kar en ik weet niet welke kar te shooten.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spillies Bekijk Berichtenjullie prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJe kan ook foto's maken van iets anders..
Met mijn materiaal heb ik daar helemaal geen zin in.
Comment
Comment