Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
    Eerdaags koop ik daar nog een B&W polariser filter bij (alhoewel die wel érg duur zijn).
    Ze zijn misschien duur maar ze zijn 't waard hier komt niets anders meer binnen dan B+W...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
      goeie keuze gemaakt imho, al hoop ik dat je die beeldstabilisatie zoals velen niet overschat...

HIJ, niet JE
      Ik geef het hem door, thx!

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Bedankt voor de info guys!

mhmm kgaan nog zien wat te kopen.
        Eigenlijk verschrikkelijke om die keuze's allemaal te maken.
        Last edited by ; 10/07/2007, 16:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          HIJ, niet JE
          Ik geef het hem door, thx!

ik reageerde op iets dat hij geschreven heeft, 't is dus rechtstreeks naar die persoon gericht vandaar de je

Comment

• aha

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Bedankt voor de feedback F40fan, nu kan ik tenminste met een gerust gemoed die B&W polfilter aanschaffen. Zijn daar in die polfilters van B&W onderling nog verschillen? Rekening houdend met mijn budget wil ik eigenlijk niet meer als 100 a 125 euro uitgeven als het kan.

edit: F$ck, wel stom om te lezen dat ik met mijn Tamron AF70-300mm F4/5.6 eigenlijk niet zo'n goede keus gemaakt heb. Damn verkoper heeft me verkeerd geïnformeerd

Comment

Bedankt voor de feedback F40fan, nu kan ik tenminste met een gerust gemoed die B&W polfilter aanschaffen. Zijn daar in die polfilters van B&W onderling nog verschillen? Rekening houdend met mijn budget wil ik eigenlijk niet meer als 100 a 125 euro uitgeven als het kan.

edit: F$ck, wel stom om te lezen dat ik met mijn Tamron AF70-300mm F4/5.6 eigenlijk niet zo'n goede keus gemaakt heb. Damn verkoper heeft me verkeerd geïnformeerd

ze hebben verschillende soorten met andere coatings, de NC, MRC en Kasemann... MRC en zeker Kasemann zijn hun meerprijs eigenlijk niet echt waard imho en de NC's vallen wel binnen jouw budget... welke filtermaat heb je nodig?

zie eens hier bv voor prijzen: http://www.cornevaniperen.nl/proddet...?prod=B%26W005

Comment

welke filtermaat heb je nodig?
                  Ik zal de polfilter gebruiken op mijn standaard Canonlens die bij de camera zat, dat is een EF-S 18-55 lens.

Bedankt voor de link by the way.

Comment

• Ik heb een Hama polarisatiefilter (57EUR) en ben daar ook héél erg tevreden van
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik zoek een analoge(=niet-digitale) spiegelreflexcamera waarbij je sluitertijd en diafragma manueel kan instellen. Nu kwam ik Dit tegen op kapaza.
                      Kan je hierbij sluitertijd en diafragma manueel instellen? En hoeveel is zoiets waard?(m.a.w. hoeveel kan je hierop bieden)
                      Andere links naar camera's zijn altijd welkom, ik zou graag voor een (Canon) Eos gaan van na '87, dan passen objectieven en evt. flitsen ook op mijn Eos 400D.
                      Thx alvast!
                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Kan je hierbij sluitertijd en diafragma manueel instellen? En hoeveel is zoiets waard?(m.a.w. hoeveel kan je hierop bieden)
                        uiteraard kan je sluitertijd en diafragma daarbij manueel instellen! Waarde is moeilijk te zeggen, vooral omwille van de objectieven die erbij zijn... omwille van die objectieven zal 't wel niet zo goedkoop zijn

Comment

uiteraard kan je sluitertijd en diafragma daarbij manueel instellen! Waarde is moeilijk te zeggen, vooral omwille van de objectieven die erbij zijn... omwille van die objectieven zal 't wel niet zo goedkoop zijn
                          Welke zijn nog goede toestellen?
                          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            Welke zijn nog goede toestellen?
                            de volledige EOS-reeks als je je objectieven wil blijven gebruiken... (je kitlens gaat daar wel niet op wegens EF-S vatting)

Comment

• ik zou graag een basis digitale camera aanschaffen, maar heb geen idee welke goede merken zijn. Iemand die mij daarin een beetje kan helpen?
                              Nikon? Sony? ... Andere merken die aan te bevelen zijn? Prijs dacht ik aan zoiets van een 250 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                                ik zou graag een basis digitale camera aanschaffen, maar heb geen idee welke goede merken zijn. Iemand die mij daarin een beetje kan helpen?
                                Nikon? Sony? ... Andere merken die aan te bevelen zijn? Prijs dacht ik aan zoiets van een 250 euro

De gevestigde merken alà Nikon,Canon en Sony......heb hier ne Nikon Coolpix niet slecht maar het kon beter (soms wazige foto's soms niet)
                                Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                  De gevestigde merken alà Nikon,Canon en Sony......heb hier ne Nikon Coolpix niet slecht maar het kon beter (soms wazige foto's soms niet)
                                  tnx

zijn er dingen waar ik op moet letten bij aankoop?
                                  Soort batterijen, geheugenkaartjes,...
                                  optische zoom is beter dan digitale zoom veronderstel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                                    tnx

zijn er dingen waar ik op moet letten bij aankoop?
                                    Soort batterijen, geheugenkaartjes,...
                                    optische zoom is beter dan digitale zoom veronderstel ik

Hoch batterijen....de mijne is hier met een oplaadbare Nikon Lit ion pack met bijgeleverde batterijlader vind ik wel handig.

Basic gebruik zeg je,ik zou het toestelleke compact houden en een tasje is ook wel handig.
                                    4 Megapixels en je zit al goed voor basic gebruik.Kies ook een toestelleke die goed in je hand ligt,goede greep.
                                    Nora!

Comment

• Ik ken een tiental mensen, inclusief mezelf, die een Ixus hebben van Canon.
                                      Prijs kwaliteit nagenoeg niet te overtreffen. Zeker iets voor jouw budget!

Comment

Ik ken een tiental mensen, inclusief mezelf, die een Ixus hebben van Canon.
                                        Prijs kwaliteit nagenoeg niet te overtreffen. Zeker iets voor jouw budget!
                                        ik hier thuis ook een Ixus 70 liggen. Zeer goed dingske. Lekker klein en zeer multifunctioneel. Ben er zeer content van!!!!!!

Comment

• onder het moto spendeer eens een serieus pak geld en trek er nadien een foto van:

Eindelijk
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X