Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak !

Proficiat !

Kan je eens opsommen alles wat daar op de tafel ligt aub? Ik zie een 400D en dezelfde lens als Denniske,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Fak !

Proficiat !

Kan je eens opsommen alles wat daar op de tafel ligt aub? Ik zie een 400D en dezelfde lens als Denniske,...
      denniske heeft Tamron, ik heb een canon lens

secondje ik maak een lijstje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        denniske heeft Tamron, ik heb een canon lens
        Ah ok, dus de deze is met IS?

Comment

• Camera: EOS400D + 17-55mm lens
          Lens: Canon 75-300mm f4-5.6 III USM
          Zonnekap
          UV filters: Tiffen Haze-1
          Polarisatiefilter: B+W
          Extra batterij
          difusor voor de flash
          rugzak: Lowepro Singleshot 200AW

Ik ben voor nu wel ff gesteld, maar ik heb al dingen genoteerd die ik nog zoek te kopen

Comment

• Battery-grip bedoel je? Heb ik ook, ligt fantastisch goed in de hand.
            Die filters interesseren mij ook wel...

Comment

Ah ok, dus de deze is met IS?
              hij heeft geen optische stabiliteit. Daarvoor moest ik al direct zien naar lenzen van +500€ en dat is momenteel nog wat teveel

Comment

Battery-grip bedoel je? Heb ik ook, ligt fantastisch goed in de hand.
                Die filters interesseren mij ook wel...
                neen, gewoon de batterij. Zo'n grip komt er wel, maar is nu nog geen noodzaak

Comment

• 2 batterijen maar geen batterygrip...

Edit: ziet dat hij er een gaat kopen

Comment

2 batterijen maar geen batterygrip...

Edit: ziet dat hij er een gaat kopen
                    ja, ik weet maar tgeld was op

Comment

ja, ik weet maar tgeld was op
                      Dat kan ik mij voorstellen.

Comment

Camera: EOS400D + 17-55mm lens
                        Lens: Canon 75-300mm f4-5.6 III USM
                        Zonnekap
                        UV filters: Tiffen Haze-1
                        Polarisatiefilter: B+W
                        Extra batterij
                        difusor voor de flash
                        rugzak: Lowepro Singleshot 200AW

Ik ben voor nu wel ff gesteld, maar ik heb al dingen genoteerd die ik nog zoek te kopen

Hoevéél kost dat spellement?
                        Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                          Hoevéél kost dat spellement?
                          genoeg
                          Last edited by ; 13/07/2007, 19:13.

Comment

2 batterijen maar geen batterygrip...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten

Comment

• wat is het voordeel van een grote optische zoom? Meestal ziet ge 3x optische zoom, 4x digitale. Is het de moeite om bvb een 10 x optische zoom aan te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  ik denk wel dat ik zo'n grip ga kopen. Ik denk dat de camera dan beter in de hand gaat liggen. want nu ist zo maar krampachtig en dat ding weegt toch wel wat. Tis natuurlijk allemaal wennen. Toen ik mijn horloge kocht dat was dat ook precies enkele kilo's lood aan mij pols .

Ik heb mijn zakje volledig ingepakt, en al wat zitten kijken naar de camera en zo denkbeeldig fotokes zitten maken . Gvd, dat gaat lang wachten zijn voordat mijn batterij opgeladen is

Comment

• trek je zo graag foto's?
                                    of is het een beginnende hobby?
                                    Want iets zegt me dat dit wel een aardig centje gekost heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                      trek je zo graag foto's?
                                      of is het een beginnende hobby?
                                      Want iets zegt me dat dit wel een aardig centje gekost heeft.
                                      ik trek enorm graag foto's. Ik vind het enorm leuk en zeer ontspannend. Ik droom al veel langer van zo een EOS, misschien al 2 jaar, maar de centjes hielde mij toch wat tegen. Echt een hobby was het niet, gewoon zo af en toe eens wat foto's gaan trekken en wat experimenteren. Ik had mijn ixus nog maar een maand en ik had al 2000 foto's , maar op de duur wil je andere dingen gaan trekken en dan mis je wel zo'n dslr. Dus ik heb dan maar gewoon beslist om het eindelijk te kopen. Ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen. Nu kan mijn hobby pas echt beginnen.

beginnen met veel te lezen en veel te oefenen, want dat is nie zo simpel allemaal ze

Comment

• Ferme dingens, kzou dat ook wel willen hebben maar ig ik gebruik dat toch veel te weinig en dat zou zonde zijn.

Veel plezier ermee !

Comment

beginnen met veel te lezen en veel te oefenen, want dat is nie zo simpel allemaal ze
                                          Wat dat betreft lijken we als twee druppels water op elkaar.
                                          Ik heb eerste een Ixus 40 gehad waarmee ik enorm veel foto's getrokken heb.
                                          Een maand geleden heb ik dan beslist dat ik toch wat meer wilde en heb me een Eos 350D gekocht. De 400D was een dikke 175 euro duurder, en aangezien ik budgetair nog grote kosten in het verschiet heb, heb ik voor de 350D geopteerd.

Lezen doe ik vooral op http://forum.belgiumdigital.com/

Ik denk dat dit zowat het beste Belgische foto forum is.

Comment

Working...
                                          X