Oorspronkelijk geplaatst door TTN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik trek enorm graag foto's. Ik vind het enorm leuk en zeer ontspannend. Ik droom al veel langer van zo een EOS, misschien al 2 jaar, maar de centjes hielde mij toch wat tegen. Echt een hobby was het niet, gewoon zo af en toe eens wat foto's gaan trekken en wat experimenteren. Ik had mijn ixus nog maar een maand en ik had al 2000 foto's , maar op de duur wil je andere dingen gaan trekken en dan mis je wel zo'n dslr. Dus ik heb dan maar gewoon beslist om het eindelijk te kopen. Ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen. Nu kan mijn hobby pas echt beginnen.
beginnen met veel te lezen en veel te oefenen, want dat is nie zo simpel allemaal ze
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichtenwat is het voordeel van een grote optische zoom? Meestal ziet ge 3x optische zoom, 4x digitale. Is het de moeite om bvb een 10 x optische zoom aan te kopen?
digitale zoom is nutteloos in mijn ogen. Ik doe enkel optisch. Een optische zoom van 10X is echt fantastisch om mee te werken en ik vind het wel de moeite om daar eens naar te kijken; Als het prijsverschil niet al te groot is zou ik wel voor een 10X gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtensended
Comment
-
Congrats TETTEN !
EOS 400D1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten2 batterijen maar geen batterygrip...
Edit: ziet dat hij er een gaat kopen1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk heb 3 batterijen én een batterygrip
Maar ik gebruik die niet
ik heb geen batterygrip en dat blijft zo voor m'n volgende camera maken ze trouwens geen batterygrips ofzo dusja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenik wist niet eens dat jij een batterygrip had
ik heb geen batterygrip en dat blijft zo voor m'n volgende camera maken ze trouwens geen batterygrips ofzo dusja1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenCedrick heeft ook nog een polarisatiefilter die hij nog niet gebruikt had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenCedrick heeft ook nog een polarisatiefilter die hij nog niet gebruikt had1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk heb er zelfs 2
toevallig geen B+W MRC 77mm die je voor een zacht prijsje van de hand doet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenCedrick is niet goed bezig
toevallig geen B+W MRC 77mm die je voor een zacht prijsje van de hand doet?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenik gebruik de mijne eigenlijk ook niet overdreven veel
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk heb er zelfs 21991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNee, moet'k ook nog eens kopen
alleszins een aanrader die B+W's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenheb jij hoegenaamd een lens met 77mm diameter?
alleszins een aanrader die B+W's
En kunt ge het geloven dat'k te lui ben om te kijken1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIk altijd eigenlijk... Zou niet weten waarom ik hem niet zou gebruiken.
polarisatiefilter is goed om wolken beter te doen uitkomen (en tegelijk alle kleuren wat meer te satureren) en reflecties weg te nemen en zoveel komt dat gebruik niet voor bij mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenKunt ge geloven dat'k het niet vanbuiten weet
En kunt ge het geloven dat'k te lui ben om te kijken
welke objectieven heb je? Maar je zal zoiezo geen 77mm hebben wss, das echt al groot
Comment
Comment