Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNee, denk dat mijn standaardlens, 65mm is
65mm wordt namelijk niet gebruikt... 't zal 62 of 67 mm zijn maar aangezien jij als ik me niet vergis een 18-70 van Nikon hebt zal 't wel een 62mm zijn... mijn 17-85 heeft 67mm en die is iets dikker dacht ik
edith zegt dat ik me vergist heb: 't is toch een 67mm! Vreemd, m'n 17-85 ziet er nochtans iets dikker uit heb ik altijd de indruk...
Comment
-
Ik heb mij dus een Canon Ixus 70 gekocht, ik twijfelde nog met Sony Cybershot DSC W85, maar deze was niet aanwezig. De Canon was het laatste model, dat geen echte zichtbare schade had, dus heb ik nog 20 euro korting gekregen 249 ipv 269 euro, dan nog een SD kaartje van 2Gb derbij tesamen 271 euro.
Ze waren de baterrijoplader + 32 mb sd kaartje vergeten erbij te doen, dus ben ik nog eens terug kunnen rijden met de fiets. Dan batterijoplader + 256 mb sd kaartje gekregen
Nog een vraagje, ben mijn batterij nu aant opladen, moet dat lichtje constant op rood staan? Want als ik het insteek gaat het rode lichtje ff branden en daarna gaat dat uit. Betekent dat dat het opgeladen is, want in het boekje staat dat het licht groen moet zijn, en nu geeft die geen groen licht.
Comment
-
het duurt ongeveer een uur en half om die batterij op te laden. Nog even geduld zou ik zeggen . Goede keuze trouwens. Wat me stoort aan Sony is dat ze zeer monopolistisch zijn. Je moet dan hun kaartjes kopen, want de rest past er niet op. En meestal zijn die zaken dan dubbel zo duur dan gewone kaartjes....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenhet duurt ongeveer een uur en half om die batterij op te laden. Nog even geduld zou ik zeggen . Goede keuze trouwens. Wat me stoort aan Sony is dat ze zeer monopolistisch zijn. Je moet dan hun kaartjes kopen, want de rest past er niet op. En meestal zijn die zaken dan dubbel zo duur dan gewone kaartjes....
kheb er al ff mee gewerkt omdat de batterij al opgeladen was van in de winkel en het gaat wel vlotjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk BerichtenIk heb mij dus een Canon Ixus 70 gekocht, ik twijfelde nog met Sony Cybershot DSC W85, maar deze was niet aanwezig. De Canon was het laatste model, dat geen echte zichtbare schade had, dus heb ik nog 20 euro korting gekregen 249 ipv 269 euro, dan nog een SD kaartje van 2Gb derbij tesamen 271 euro.
Ze waren de baterrijoplader + 32 mb sd kaartje vergeten erbij te doen, dus ben ik nog eens terug kunnen rijden met de fiets. Dan batterijoplader + 256 mb sd kaartje gekregen
Nog een vraagje, ben mijn batterij nu aant opladen, moet dat lichtje constant op rood staan? Want als ik het insteek gaat het rode lichtje ff branden en daarna gaat dat uit. Betekent dat dat het opgeladen is, want in het boekje staat dat het licht groen moet zijn, en nu geeft die geen groen licht.
Proficiat met je aankoop,you can.....shoot en shoot......klikken en mikken,have fun!Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenhet duurt ongeveer een uur en half om die batterij op te laden. Nog even geduld zou ik zeggen . Goede keuze trouwens. Wat me stoort aan Sony is dat ze zeer monopolistisch zijn. Je moet dan hun kaartjes kopen, want de rest past er niet op. En meestal zijn die zaken dan dubbel zo duur dan gewone kaartjes....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIk zoek dus naar een nieuw digitaal fototoestel, mijn vorige was een Nikon D70, ik zoek ongeveer hetzelfde, nieuwer uiteraard en het mag max. 1300€ kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenSpaar er nog 200 EUR bij en je kan een Nikon D200 kopen. Echt een supertoestel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenHeb ook een Sony en gebruik daar gewone Compact Flash kaartjes (Sandisk Ultra III) in.
aha, dat wist ik niet. In ieder geval bij die klein spullekes ist allemaal sony made.
Derjuist mijn eerste fotokes gaan trekken na een lange 24 uur wachten op mijn batterij. Zalig . Echter zo constant van lenzen verwisselen is toch wel wat wennen ze. En ik denk dat ik mijn handleiding mss nog maar is voor een 2de keer moet lezen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenSpaar er nog 200 EUR bij en je kan een Nikon D200 kopen. Echt een supertoestel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenaha, dat wist ik niet. In ieder geval bij die klein spullekes ist allemaal sony made.
Derjuist mijn eerste fotokes gaan trekken na een lange 24 uur wachten op mijn batterij. Zalig . Echter zo constant van lenzen verwisselen is toch wel wat wennen ze. En ik denk dat ik mijn handleiding mss nog maar is voor een 2de keer moet lezen .
Hopelijk zal je hem véél gebruiken?En post een paar foto's als je wilt.Nora!
Comment
-
Ben vandaag met mijn nieuwe EOS 350D naar de Lommelse 'Sahara' geweest.
Een grote uitgestrekte zandvlakte met een kunstmatig meer erin.
Ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben van de foto's, maar dat ligt niet aan de camera maar aan de gebruiker
'k heb nog veel te leren merk ik! Hopelijk vind ik iemand in de regio van Noord Limburg die me eerdaags eens kan inwijden in de wereld van de digitale fotografie.
Wellicht dat ik in september ook een cursus ergens ga volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenSpaar er nog 200 EUR bij en je kan een Nikon D200 kopen. Echt een supertoestel.Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIs de standaardlens erbij geleverd??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichtenhttp://www.europe-nikon.com/product/.../overview.html Misschien helpt deze link Max?
Comment
-
Ik zoek mijne brollympus te verpatsen van t jaar aan mijn tante voor ne symbolishe €
Maar nu ben ik naar iets beters op zoek want die pics zijn onscherp en niet zo kwalitatief meer als vroeger.
Welk digitaal toestel of naar welk merk zou ik moeten gaan volgens jullie?
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenOok met de standaard lens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenIk zoek mijne brollympus te verpatsen van t jaar aan mijn tante voor ne symbolishe €
Maar nu ben ik naar iets beters op zoek want die pics zijn onscherp en niet zo kwalitatief meer als vroeger.
Welk digitaal toestel of naar welk merk zou ik moeten gaan volgens jullie?
Greetz
wat is uw prijs?
Comment
Comment