Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Sluitertijd 1/30
    Iso 400
    F4.8

deze bedoel ik dus! Heerlijke foto

Comment

• Sluitertijd 1/8
      Iso 400
      F5.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        deze bedoel ik dus! Heerlijke foto

Ja, hij ZOU goed kunnen geweest zijn, moest de Z3 daar niet op de achtergrond gestaan hebben.
        Nu verstoort het de foto geweldig, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Ok, thx. Een compliment van F40fan

Ik moet nog heel wat leren ook hé, nomaal dat niet alles perfect is Ik ben tevreden
          op vlak van panning heb ik je de laatste tijd alleszins veel vooruitgang zien boeken doe zo verder!

Comment

Ja, hij ZOU goed kunnen geweest zijn, moest de Z3 daar niet op de achtergrond gestaan hebben.
            Nu verstoort het de foto geweldig, vind ik.
            mij stoort 't niet want 't is de 3e keer dat ik die foto zag en 't was me nog nooit opgevallen

Comment

• Sorry, matteus, maar Denniske zijn pannings zijn vééééél beter dan de jouwe.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

op vlak van panning heb ik je de laatste tijd alleszins veel vooruitgang zien boeken doe zo verder!
                We doen ons best
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Maar hiermee wil ik gewoon aantonen dat je op 'auto' niet echt mooie panningshots kan maken.

Vooral die met sluitertijd 1/6 en 1/8 zijn te blurry, in het gefocusste gedeelte van de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                    Sorry, matteus, maar Denniske zijn pannings zijn vééééél beter dan de jouwe.

Dat weet ik.

Zie bovenstaande post.

Comment

Sorry, matteus, maar Denniske zijn pannings zijn vééééél beter dan de jouwe.
                      die van de RS6 vind ik qua sfeer nochtans een van de betere pannings die ik hier al zag passeren

jammer dat die van de M-coupé niet scherp zijn

Comment

• goh als we toch bezig zijn

Comment

• Het voordeel van de 'auto' setting IN DIE SITUATIE was, dat de camera zichzelf snel genoeg kon aanpassen, aan de felle afwisselende bewolking die avond. Afwisselend zon en plots heel donker, daarop kan je amper manueel op anticiperen, én dan nog eens snel genoeg een geslaagde (!!!) panningshot nemen.

Vraag maar aan G55.

Comment

Maar hiermee wil ik gewoon aantonen dat je op 'auto' niet echt mooie panningshots kan maken.

Vooral die met sluitertijd 1/6 en 1/8 zijn te blurry, in het gefocusste gedeelte van de auto.
                            Zo'n 'auto' functie is juist goed om snel een fotooke te nemen, liefst van een stilstaand object, voor de rest kanje daar weinig mee aanvangen.

Zelf gebruik ik dat NOOIT.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

goh als we toch bezig zijn

GESCHIFT.

Comment

Het voordeel van de 'auto' setting IN DIE SITUATIE was, dat de camera zichzelf snel genoeg kon aanpassen, aan de felle afwisselende bewolking die avond. Afwisselend zon en plots heel donker, daarop kan je amper manueel op anticiperen, én dan nog eens snel genoeg een geslaagde (!!!) panningshot nemen.

Vraag maar aan G55.
                                gebruik dan toch gewoon sluitertijdvoorkeuze?

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Een sluitertijd van 1/8 is misschien net iets te hoog gegrepen?

Comment

Zo'n 'auto' functie is juist goed om snel een fotooke te nemen, liefst van een stilstaand object, voor de rest kanje daar weinig mee aanvangen.

Zelg gebruik ik dat NOOIT.

Ik sinds kort ook niet meer.

Ik ben te amateuristisch om me daar volledig op te storten (en omgekeerd).
                                      Plus het feit dat je in zulke situatie NIET die 5 seconden tijd hebt om even snel je basisinstellingen te doen, voordat de auto passeert. Tegen dat je de shot maakt, is het licht al aanzienlijk anders, focuspunt, etc...

Comment

gebruik dan toch gewoon sluitertijdvoorkeuze?

Zoals ik al zo vaak gezegd heb, ik had nog nooit een foto genomen in niet-auto modus. Dus dan ga ik die momenten niet verspelen door te zitten 'prutsen'.
                                        Ik leer zo'n dingen liever op m'n gemak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Een sluitertijd van 1/8 is misschien net iets te hoog gegrepen?

Absoluut.

1/8 en 1/6 is al extreem op het randje om uit de losse hand een stilstaand object te fotograferen, laat staan een panningshot te maken.

Comment

Working...
                                          X