Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die als je tussen Köln en Aachen naar België rijdt, yep. Stom ding, als ik daar ben op terugweg van huis, weet ik dat 't nog 2 uur rijden is. Doorgaans ben je die dag al van vroeg op, en was 't een intense dag (veel kwijlen en zo), en dan ben je doorgaans al vrij moe.
Die als je tussen Köln en Aachen naar België rijdt, yep. Stom ding, als ik daar ben op terugweg van huis, weet ik dat 't nog 2 uur rijden is. Doorgaans ben je die dag al van vroeg op, en was 't een intense dag (veel kwijlen en zo), en dan ben je doorgaans al vrij moe.
En als ik die centrale zie weet ik dat ik op een stuk snelweg ben waar ge zooooooo hard kunt gaan
Het stuk van de grens tot op de A1 zuidwaarts (net voor Köln), zitten een pak gelimiteerde stukken, ja. Raar maar waar : de minder goed liggende tweevaks-Autobahn is ongelimiteerd, de nagelnieuw liggende drievaks-Landingsbahn is gelimiteerd. :
Comment