Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier zijn mijn foto's van ongeveer 3 weken geleden:

Comment

• deel 2

Comment

• deel 3

meer op men website ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          Omega

die heeft zo'n rare spoiler, precies serieus aangepast
          Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
          Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
          VW Caddy 2008 1.9TDI
          _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
            die heeft zo'n rare spoiler, precies serieus aangepast
            Idd, met als detail: links van de spoiler een ring-stickertje
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• kan evengoed een omgebouwde elise zijn met een 'exige achtig' plastiek dak erop.

lijkt me geen gewone exige.

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
              Exige: (of is het ECLIPSE )

GTA:

OPC met prachtige sound:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Lijkt me niet waar... Nóóit van gehoord. Hetgeen er voor de Exige was, was de Motorsport Elise...

Ik ga dit 'ns bij Lotus Lovers zetten om er het fijna van te weten te komen
                don't shoot me... dat is wat die eigenaars me vertelden.

Ik vond het ook al raar omdat ik er ook nog nooit van gehoord had, maar ja, ze hebbe zo enen, dus ze zullen er toch wel iets vanaf weten, hoop ik.

Comment

• Knappe foto's Airborne! Zo'n rolling pics lukt me niet echt goed. Bij u daarentegen Speciale techniek?
                  nls2000

Comment

• Zo'n ongelofelijk knappe kleur met de juiste velgen imo!

Comment

• Een een titske verlaagd denk ik! De perfecte M3 (als je de CSL even vergeet )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Een een titske verlaagd denk ik! De perfecte M3 (als je de CSL even vergeet )
                        Heropenen we even de plannen van de RS?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                          Heropenen we even de plannen van de RS?
                          Graag

Comment

• prachtige foto's

Comment

• nls, zalige foto's, 't moet fantastisch zijn om zo op de ring te kunnen rondlopen, vette bakken en toch geen massa volk en parkeer/rijproblemen...

en die rode GTA is geil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                nls, zalige foto's, 't moet fantastisch zijn om zo op de ring te kunnen rondlopen, vette bakken en toch geen massa volk en parkeer/rijproblemen...

en die rode GTA is geil
                                Thx! De omstandigheden waren inderdaad ideaal. Iets minder te spotten, maar genoeg om tevreden naar huis te keren
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                  Knappe foto's Airborne! Zo'n rolling pics lukt me niet echt goed. Bij u daarentegen Speciale techniek?
                                  Het principe is simpel, de lens meebewegen met de wagen en sluitertijden gebruiken van 1/200ste of lager.

Comment

• Ik beweeg idd altijd m'n lens mee met de wagen, maar ofwel ben ik te traag, ofwel is de wagen te snel
                                    nls2000

Comment

• Ongelooflijk hoe fel verandert het circuit is de afgelopen jaren.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        Ongelooflijk hoe fel verandert het circuit is de afgelopen jaren.

http://www.youtube.com/watch?v=k1cGm_Yo9eU

die voorbandjes!!!

eigenlijk droom'k hier van, terug naar de circuits zonder vangrails... Le Mans, Francorchamps, de Nürburgring, Silverstone en de vele anderen, ze zien er allemaal zoveel avontuurlijker uit dan de "veilige" omgeving die nu overal gevraagd wordt. En ja, ik weet't, dat is een utopie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                          die voorbandjes!!!

eigenlijk droom'k hier van, terug naar de circuits zonder vangrails... Le Mans, Francorchamps, de Nürburgring, Silverstone en de vele anderen, ze zien er allemaal zoveel avontuurlijker uit dan de "veilige" omgeving die nu overal gevraagd wordt. En ja, ik weet't, dat is een utopie...
                                          Veilig? Weet je wel hoe hard zo'n vangrail aankomt?

Comment

Working...
                                          X