Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenOmega
Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichtendie heeft zo'n rare spoiler, precies serieus aangepast2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
kan evengoed een omgebouwde elise zijn met een 'exige achtig' plastiek dak erop.
lijkt me geen gewone exige.
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLijkt me niet waar... Nóóit van gehoord. Hetgeen er voor de Exige was, was de Motorsport Elise...
Ik ga dit 'ns bij Lotus Lovers zetten om er het fijna van te weten te komen
Ik vond het ook al raar omdat ik er ook nog nooit van gehoord had, maar ja, ze hebbe zo enen, dus ze zullen er toch wel iets vanaf weten, hoop ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen een titske verlaagd denk ik! De perfecte M3 (als je de CSL even vergeet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenHeropenen we even de plannen van de RS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtennls, zalige foto's, 't moet fantastisch zijn om zo op de ring te kunnen rondlopen, vette bakken en toch geen massa volk en parkeer/rijproblemen...
en die rode GTA is geilnls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKnappe foto's Airborne! Zo'n rolling pics lukt me niet echt goed. Bij u daarentegenSpeciale techniek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenOngelooflijk hoe fel verandert het circuit is de afgelopen jaren.
http://www.youtube.com/watch?v=k1cGm_Yo9eU
die voorbandjes!!!
eigenlijk droom'k hier van, terug naar de circuits zonder vangrails... Le Mans, Francorchamps, de Nürburgring, Silverstone en de vele anderen, ze zien er allemaal zoveel avontuurlijker uit dan de "veilige" omgeving die nu overal gevraagd wordt. En ja, ik weet't, dat is een utopie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtendie voorbandjes!!!
eigenlijk droom'k hier van, terug naar de circuits zonder vangrails... Le Mans, Francorchamps, de Nürburgring, Silverstone en de vele anderen, ze zien er allemaal zoveel avontuurlijker uit dan de "veilige" omgeving die nu overal gevraagd wordt. En ja, ik weet't, dat is een utopie...
Comment
Comment