Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ga passen dan, er zal niks te zien zijn op het circuit en in die weerscondities 350km gaan rijden voor een tas chocomelk, tis een beetje zot

Comment

• Ik vind dat juist de max

Comment

• altijd geweten dat je niet goed in je hoofd was

Comment

• forumpje bleef hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            ik ga passen dan, er zal niks te zien zijn op het circuit en in die weerscondities 350km gaan rijden voor een tas chocomelk, tis een beetje zot
            Euhm... wie was dat ook alweer die met gTa op een avondje een pint ging drinken op de Champs Elysées en terugkeerde naar huis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Euhm... wie was dat ook alweer die met gTa op een avondje een pint ging drinken op de Champs Elysées en terugkeerde naar huis?
              Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              altijd geweten dat je niet goed in je hoofd was
              uhu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                ik ontken

Comment

ik beken
                  :grijns:

Comment

ik ontken
                    got you there...

Comment

• *vrouwmodus aan*

phoeh

*modus uit*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Ik vind dat juist de max
                        I agree

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                          Ik vind dat juist de max
                          Da is he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                            Op de hoofdwegen (lees de baaan naast het F1 circuit) word geveegd/grid gestrooid.
                            Zout word bijna niet gebruikt.
                            De smallere wegen komen helaas achteraf aan de beurt...
                            Volgens mij ga je daar effe in de file staan...

4x4 hept niet veel in de sneeuw, enkel wat sneller weg aan het licht, maar zonder goede banden sta je evengoed van links naar rechts te zwalpen...
                            Idd, met m'n zomerbandjes gaat dat evengoed schuiven als zot en ik heb geen zin om brokken te maken en 600 km aan naft op te rijden voor ne pizza en warme choco. Ik zal wel eens gaan als Wally ook gaat , ik wil wel eens ondervinden tot wat een Sub in staat is op de Ring, want zelf bak ik er niet veel van op het circuit .

@ Gio, als je naar de ring wilt morgen, zult ge nen andere zotte Antwerpenaar moeten zoeken om mee te rijden morgen

Comment

• Wel spijtig dat de ring niet open is, 'k zou graag eens door de sneeuw over de ring cruisen

Comment

• Gio, als ge mij uw adres pm't, kom ik u wel oppikken.

Comment

• 'k Wil desnoods ook wel bij Gio passeren Enfin, laat maar iets weten.

P.S. Matteus: Hoe rij jij? Via Antwerpen of over Brussel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                    'k Wil desnoods ook wel bij Gio passeren Enfin, laat maar iets weten.

P.S. Matteus: Hoe rij jij? Via Antwerpen of over Brussel?

Normaal gezien rij ik sowieso over Antwerpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Gio, als ge mij uw adres pm't, kom ik u wel oppikken.
                                      *jaloers*

Comment

• Allé Gio, ge hebt dus al keus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          *jaloers*

Waar woon jij?

Subiet zit mijne otto bomvol hé...

Comment

Working...
                                          X