Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is nogmaals het bewijs dat de Nurburgring zeer gevaarlijk is...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Dit is nogmaals het bewijs dat de Nurburgring zeer gevaarlijk is...

Hoe hard moet die klap niet zijn ...

Is dat trouwens niet naar het beneden gaan, net voor brunchen, waar we 2 jaar geleden nog die Honda met zijn stoeipoes zagen eraf gaan toen het BBQ meeting was?

Comment

• Inderdaad, daar is het gebeurd...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• amai die moet goed de rail hebben geramd en terug geslammed zijn

geen pretje, CLS of fiat het blijft gevaarlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
            amai die moet goed de rail hebben geramd en terug geslammed zijn

geen pretje, CLS of fiat het blijft gevaarlijk
            Carambole

Comment

• Nog ene die dacht dat hij de Ring beheerst,de Groene Hell laat zich niet temmen.

Enkele beelden uit de 24H van ´69,die Lola is er nog erger aantoe dan die CLS
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Van wanneer dateren die foto's van die CSL?

Comment

idd, heb eens een gecrashte CSL gezien op de ring, toen ik nog niet zelf durfde ringrijden. is geen pretje, heb er nog pics van ergens

Comment

Inderdaad, daar is het gebeurd...
                    Volgens mij is dat niet tussen Eschbach en Brunnchen maar eerder het uitkomen van Fuchsröhre. (aanrijden van Adenauer Forst) Het is dan meer waarschijnlijk dat je daar van de baan gaat. De snelheid is daar EEN PAK hoger!

Zie hier de vergelijking:

Let vooral op de curbstones!

EDIT: het kan zelfs evengoed Wippermann geweest zijn. Je ziet een stuk van de achterkant van het bord.

Wel, ik gok hier op Wippermann! Inrijden van Brunnchen is het ZEKER NIET!
                    Last edited by ; 26/02/2007, 09:45.

Comment

• Het is dus Wippermann zoals ik gokte! Ik ben eens in mijn archief gedoken en hierbij het bewijs:

Let vooral op de graffiti. Het Peace and Love teken helemaal rechts op de foto geeft het uitsluitsel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Enkele beelden uit de 24H van ´69,die Lola is er nog erger aantoe dan die CLS
                        Die lola is dan ook pakken lichter en heeft een minder sterke carroserie dan de CSL hé

Comment

• Als dat evenetjes de auto is waar je jaren voor gewerkt hebt...
                          Is die over de kop gegaan? Zonde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Als dat evenetjes de auto is waar je jaren voor gewerkt hebt...
                            Is die over de kop gegaan? Zonde
                            denk ni da die overkop is gegaan, gewoon rondgegaan en paar keer de vangrail geraakt

Comment

• What a waste
                              nls2000

Comment

Das zever

Comment

Een CSL minder...

Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                                  Het is dus Wippermann zoals ik gokte! Ik ben eens in mijn archief gedoken en hierbij het bewijs:

Let vooral op de graffiti. Het Peace and Love teken helemaal rechts op de foto geeft het uitsluitsel!
                                  Da's inderdaad Wipperman, en ik kan het weten. De ca. 10 meter vangrail die je ziet net "boven" het witte Hollandse busje, de lichter gekleurde, nieuwe stukken? Die zijn van mij.

Al moet ik eerlijk zeggen dat de factuur ervoor nooit is aangekomen. Nog 'n geluk, 't was er ene van 1.400 EUR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Da's inderdaad Wipperman, en ik kan het weten. De ca. 10 meter vangrail die je ziet net "boven" het witte Hollandse busje, de lichter gekleurde, nieuwe stukken? Die zijn van mij.

Al moet ik eerlijk zeggen dat de factuur ervoor nooit is aangekomen. Nog 'n geluk, 't was er ene van 1.400 EUR.

Sjansaar van die factuur he

Comment

• die zijn van mij.

hoe je dat schrijft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Is dat trouwens niet naar het beneden gaan, net voor brunchen, waar we 2 jaar geleden nog die Honda met zijn stoeipoes zagen eraf gaan toen het BBQ meeting was?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Inderdaad, daar is het gebeurd...
                                        Toch niet, 't is in Wippermann. Da's de links/rechtse (met de rechtse waar de binnenkant van de curbs in klinkers ligt, zie je trouwens goed op de foto) voor het korte rechte stukje, waarna je nog 'es rechts om hoog moet en dan pas links naar beneden naar Brünnchen toe. Jullie bedoelen die laatste, maar dat is het dus niet.

Wippermann is waar ik ook de vangrails paste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          die zijn van mij.

hoe je dat schrijft.

't Is toch? Ik heb die vangrails ongeveer 1° schuin gezet door erlangs te strijken met m'n kar (erg beschadigd was 'ie niet, hè, geef toe), en ze wilden toch de hele rij vervangen.

Ofwel hebben ze dat niet gedaan, ofwel is er kort daarna een ander in gevlamd en zijn ze eerlijk geweest.

Anyhow : nooit een factuur van gezien.

Comment

Working...
                                          X