Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tgeluk is altijd voor dezelfden.

Comment

• als je op de nurburgring de vangrails past kan je dan beroep doen op uw omnium ?

Comment

• Zal veel van de maatschappij afhangen.
        jupke heeft het teruggekregen dacht ik, en anderen moeten het zelf betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          als je op de nurburgring de vangrails past kan je dan beroep doen op uw omnium ?
          Er bestaat geen vaste regel. Het probleem (voor de maatschappijen) is dat de Nordschleife een openbare éénrichtingstolweg is, zonder snelheidslimieten, maar waarop alle andere verkeersregels wél gelden (zoals rechts inhalen, wat ten strengste verboden is). Je kan ook niet continu rondjes blijven draaien, je moet er na één rondje verplicht weer af.

Er is rechtspraak in Duitsland waarbij de Nordschleife daardoor niét als "circuit" wordt gezien, en waardoor de meeste verzekeraars zich niet kunnen terugtrekken omdat 't om snelheidswedstrijden zou gaan.

Als je echter aangifte doet bij 'n Belgische verzekeraar, en die wéét dat 't daar gebeurde, en 'ie weigert ... begin dan maar.

Ga er van uit dat je alles zelf mag dokken, dus, ja. Dat is 't veiligste. Als er toch nog iets uit de lucht valt, is 't mooi meegenomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            Zal veel van de maatschappij afhangen.
            De schade aan Babs is, op de vrijstelling na, ook mooi door m'n verzekeraar betaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              De schade aan Babs is, op de vrijstelling na, ook mooi door m'n verzekeraar betaald.
              ja de schade aan de wagen. Maar zouden ze de vangrails ook betaald hebben?

Comment

Er bestaat geen vaste regel. Het probleem (voor de maatschappijen) is dat de Nordschleife een openbare éénrichtingstolweg is, zonder snelheidslimieten, maar waarop alle andere verkeersregels wél gelden (zoals rechts inhalen, wat ten strengste verboden is). Je kan ook niet continu rondjes blijven draaien, je moet er na één rondje verplicht weer af.

Er is rechtspraak in Duitsland waarbij de Nordschleife daardoor niét als "circuit" wordt gezien, en waardoor de meeste verzekeraars zich niet kunnen terugtrekken omdat 't om snelheidswedstrijden zou gaan.

Als je echter aangifte doet bij 'n Belgische verzekeraar, en die wéét dat 't daar gebeurde, en 'ie weigert ... begin dan maar.

Ga er van uit dat je alles zelf mag dokken, dus, ja. Dat is 't veiligste. Als er toch nog iets uit de lucht valt, is 't mooi meegenomen.
                bedankt gTa voor de uitleg

Comment

En de kosten aan de vangrails?
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

't Is toch? Ik heb die vangrails ongeveer 1° schuin gezet door erlangs te strijken met m'n kar (erg beschadigd was 'ie niet, hè, geef toe), en ze wilden toch de hele rij vervangen.

Ofwel hebben ze dat niet gedaan, ofwel is er kort daarna een ander in gevlamd en zijn ze eerlijk geweest.

Anyhow : nooit een factuur van gezien.
                    Bij mij hebben ze dat we gedaan

Maar de stonden wel iets schever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      Zal veel van de maatschappij afhangen.
                      Jupke heeft het aangevraagd maar het is geweigerd door de verzekering.

Comment

• Een goede makelaar doet erg veel denk ik.

Ik had dat uitgelegd bij hem en ipv gewoon een aangifte te doen is die eerst gaan polsen bij "een college in Brussel" of dat welging lukken en nadat ik er 10 keer gaan zagen is heeft ie het toch ingestuurd 3 maand later en toen is het uiteraard geweigerd.

Deen onozelaar

Ik heb al elders gehoord van mensen die het gewoon betaald hebben gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Deze CSl staat te koop op ebay voor €29000

Klik

OO 00 OO

Comment

• Nog zoveel

Comment

Deze CSl staat te koop op ebay voor €29000

Klik

Wat is daar nog goed aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                                Wat is daar nog goed aan?
                                de niertjes

Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                  de niertjes

Juist ja

Comment

• Aan de leeftijd van die gasten te zien die bij die csl staan, zou het wel es papa de zijnen kunnen zijn die juist in friet gereden is. Ga da thuis maar es uitleggen.

Comment

• Als dat zo is, dan zou pa rammel moeten krijgen. Wie laat nu z'n zoon met zo'n duur en snel speelgoed racen op de ring?

Onverantwoord vind ik dat...
                                      OO 00 OO

Comment

• Ik wil de zetels en de remmen

Comment

Als dat zo is, dan zou pa rammel moeten krijgen. Wie laat nu z'n zoon met zo'n duur en snel speelgoed racen op de ring?

Onverantwoord vind ik dat...
                                          Ik denk niet dat zoonlief de papa had verteld dat hij naar de ring ging

Comment

Working...
                                          X