Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    dit is wel iets overroepen denk ik

Ik denk dat het enkel wat fustrerend is voor de eerste keer, als je je niet op de baan kan concentreren omdat er zoveel ander volk rondrijdt, maar moeilijk zou ik het toch niet noemen... als je gewoon wat gaat rondcruisen althans. Ik heb het niet over de perfecte ideale lijnen rijden enzo he
    180 bochten, so? daarvoor ga je er he

Indd...je moet niet verwachten dat je je eigen weg zal kunnen zoeken..het zal 75% uiterst rechts rijden zijn en genieten van de voorbijrijdende "sport"wagens, en 25% je bandjes is laten piepen in een overzichtelijk bochtje zonder achterliggers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Smart choice! Ik kandideer, traag over de Ring gaan rules!!
      En met ne Corsa gaat dus ook...

Ooit komt het er eens van
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
        niiice!!!

in ruil zal ik u op een meeting eens trakteren op een trabbi-ritjen!!
        Sowieso! Ik neem nog een kalender mee, dan kunnen we nog wat 0-100 metingen doen enzo

Comment

Sowieso! Ik neem nog een kalender mee, dan kunnen we nog wat 0-100 metingen doen enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            dit is wel iets overroepen denk ik

Ik denk dat het enkel wat fustrerend is voor de eerste keer, als je je niet op de baan kan concentreren omdat er zoveel ander volk rondrijdt, maar moeilijk zou ik het toch niet noemen... als je gewoon wat gaat rondcruisen althans. Ik heb het niet over de perfecte ideale lijnen rijden enzo he
            180 bochten, so? daarvoor ga je er he
            ik moet er wel bij zeggen dat ik op het drukste moment van de dag was gegaan
            Geen aanrader....maar uuhm ik vond het toch moeilijk. Ik had bijvoorbeeld totaal geen besef van buitenkant - binnekant - buitenkant bocht. Ik heb er ook goed het tempo ingehouden en de 2 carrousels gedaan . Maja, als je het doet, dan doe je het ineens goed . Stephane begeleidde mij alla Gran Turismo stijl . Ik vond het wel scary wanneer ze mij voorbijvlamde....ik zie nog steeds die oranje exige die mij echt op een haar na van mijn spiegel zat terwijl ik mooi rechts hield en pinker op had. Op dat moment kreeg ik wel ff schrik, maar dan komt er terug een bocht eraan en is het totale concentratie
            Last edited by ; 20/08/2007, 01:15.

Comment

• Op welke sites vinden sommige onder jullie foto's van jullie wagens die werden getrokken op de Nurburgring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                Op welke sites vinden sommige onder jullie foto's van jullie wagens die werden getrokken op de Nurburgring?
                Touristenfahrer Forum - Das Forum von und für Fans der Nordschleife. Wenn Sie mehr über die Touristenfahrten auf der Nordschleife des Nürburgrings erfahren möchten besuchen Sie http://www.touristenfahrerforum.de/forum .

Comment

• Bedankt

Comment

Bedankt
                    En staat er al iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      En staat er al iets?

zoek zelf luiwammes

Comment

• Malaise, bedankt, schonen foto.
                        Op dat forum dat LL gaf, ben ik al 2 maal gedelete uit hun systeem... bizard

Comment

Malaise, bedankt, schonen foto.
                          Op dat forum dat LL gaf, ben ik al 2 maal gedelete uit hun systeem... bizard
                          Je moet je echte naam in formaat "voornaam achternaam" daar opgegeven, geen nickname .

Dus bv. Jan Lul

Comment

Je moet je echte naam in formaat "voornaam achternaam" daar opgegeven, geen nickname .

Dus bv. Jan Lul

Ik had het al door na de eerste delete-keer

Comment

• Heb ik gedaan, maar terug niet goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                Ik had het al door na de eerste delete-keer
                                Heb je een naam die funny klinkt op Duits ofzo?

Adolf Zyklon ofzo?

Comment

• 'De Cock' is de achternaam... ja op hotmail.com kan ik het inderdaad vergeten dat als achternaam te gebruiken...

Comment

Heb je een naam die funny klinkt op Duits ofzo?

Adolf Zyklon ofzo?
                                    'k heb de echte gebruikt..

Die rooie RS6 die 'k regelmatig tegenkom op foto's van die dag is trouwens echt

Comment

'De Cock' is de achternaam... ja op hotmail.com kan ik het inderdaad vergeten dat als achternaam te gebruiken...

Comment

• Jammmieeeeeeeee:

Comment

Working...
                                        X