Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
    Die rooie RS6 die 'k regelmatig tegenkom op foto's van die dag is trouwens echt

Ben aan't twijfelen of het een plus was, Carlito merkte al terecht op dat ie geen "donkere" uitlaten had, en de velgen leken mij ook te donker.

Rood is indd niet het van het.

Ik zou doodgraag eens een mugello blue zien in het echt

Comment

• Ni lachen mee mij, vuilaard

Comment

• Zalig malaise!!!!!!

Comment

• Probeer Frank Bakkes eens ?

Comment

• haha,.. 't zal voor morgen zijn denk ik

Comment

• Iemand van hier?

Comment

• Wat pics van gisteren

Comment

• nog wat foto's:

Comment

• alle foto's staan op www.tracklife.net

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichten
                      nog wat foto's:

Zalig man! Welke bocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Zalig man! Welke bocht?
                        Die dat naar rechts ga daar.

Ik denk einde aan brunchen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                          Ik denk einde aan brunchen
                          Leek me ook maar ik denk het niet, daar staat toch ook altijd nog wat volk...

edit: na wat andere foto's gezien te hebben ben ik vrij zeker dat je gelijk hebt.
                          Last edited by ; 20/08/2007, 23:48.

Comment

• Hè, Snornelus, heb jij nog stuffies gezwèt op je kar? Had die vroeger geen gewone grillerand vooraan? En alu spiegelkijns? 't is allemaal zwart nu! Vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Zalig man! Welke bocht?
                              Inderdaad Brunchen... maar eens vanuit een ander oogpunt. Meesten nemen daar de wagens op kop.

Comment

alle foto's staan op www.tracklife.net

Zalig, de VR6 van iemand van't forum hier als ik me niet vergis. (Iemand van het Mechelse)

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Zalig, de VR6 van iemand van't forum hier als ik me niet vergis. (Iemand van het Mechelse)
                                  was aan het verder wandelen en juist te laat gezien... daarom dat de wagen er niet volledig opstaat

Comment

nog wat foto's:

Damn, dan zag de vorige M3 er toch wel een pak beter uit

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Hè, Snornelus, heb jij nog stuffies gezwèt op je kar? Had die vroeger geen gewone grillerand vooraan? En alu spiegelkijns? 't is allemaal zwart nu! Vet.

Is altijd zwart geweest G(sp)illies!

Comment

nog wat foto's:

Knappe foto, al vind ik die waar je naar links draait écht geschift!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                          'Ie moet wel 'es leren z'n stoel correct af te stellen. Hoe kan je nu zo rijden? Onbegrijpelijk...

Comment

Working...
                                          X