Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Is altijd zwart geweest G(sp)illies!
    Alles?

Damn, ik dacht 't me anders te herinneren. 't Zullen de zilverkleurige velgen zijn geweest, dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
      Knappe foto, al vind ik die waar je naar links draait écht geschift!
      This one?

Comment

• vet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Alles?

Damn, ik dacht 't me anders te herinneren. 't Zullen de zilverkleurige velgen zijn geweest, dan.
          Jup, indd!

en blij met die black optics look, die chrome dingen die er standaard opzitten vind ik echt maar niks

Comment

'Ie moet wel 'es leren z'n stoel correct af te stellen. Hoe kan je nu zo rijden? Onbegrijpelijk...
            tja, maar dan ben je minder cool... en coolness, daar draait het toch allemaal om op de ring, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
              Damn, dan zag de vorige M3 er toch wel een pak beter uit
              Neenee... die zag er niet beter uit! Die ziet er beter uit.

Comment

Jup, indd!

en blij met die black optics look, die chrome dingen die er standaard opzitten vind ik echt maar niks
                Ik vond 't net een nadeel aan de Plus dat je 'm niet met de geborstelde alu applicaties kon krijgen. Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen.

(niet dat ik eentje met ontchroming niet mooi vind)

Comment

This one?

Idd! Die's echt de max

Comment

Ik vond 't net een nadeel aan de Plus dat je 'm niet met de geborstelde alu applicaties kon krijgen. Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen.

(niet dat ik eentje met ontchroming niet mooi vind)
                    Jij hebt een gekke smaak! Gelukkig! Lelijke wagens zoeken ook een koper

Nee echt, die alu spiegeltjes en chrome randjes, ik vind het maar niets

Comment

• @ Belgianrally: thanks for the pics maar de volgende keer wel even "goededag" komen zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                        @ Belgianrally: thanks for the pics maar de volgende keer wel even "goededag" komen zeggen
                        Zou jij goeiedag komen zeggen als er 2 idioten lepeltje onder een RS6 liggen

Comment

Jij hebt een gekke smaak! Gelukkig! Lelijke wagens zoeken ook een koper

Nee echt, die alu spiegeltjes en chrome randjes, ik vind het maar niets
                          'k Heb soms een gekke smaak, ja, maar nooit 'n sléchte. Of 't een goeie is (wat iets anders is dan 'geen slechte'), hangt af van wie 't wil beoordelen.

Ik doe wel graag 'n beetje anders dan de anderen. "Shadow Line" was al enkele jaren een hit bij BMW, en geleidelijk aan kwam dat bij Audi ook op. En net terwijl Audi op de sportievere modellen geen 'gewoon' chroom bracht, maar geborsteld alu (RS6 b.v.) of iets dat leek op geborsteld titaan (B5 S4). En de geborsteld alu look spiegeltjes zijn iets typisch S & RS, 'k vind dat wel passen.

Op 'n zwarte minder, maar ik ben zowiezo geen fan van zwart (al is m'n volgende wel zo donker dat je 't als zwart zou kunnen bestempelen). Ik ben gek van de meeste blauwtinten, tenzij als ze te opzichtig zijn, te opvallend (zoals RS-blauw ). Audi heeft vandaag dat noorderlichtblauw, en aquablauw. Schitterende tinten vind ik dat.

En toch ... m'n favoriete configurator-combo is en blijft donkergroen metallic + wat geborsteld alu applicaties langs buiten + bruinbeige leder binnenin met de carbon interieurlijstjes. Zie je nooit, is reteknap, classic but sporty...

Zwart/zwart is iets dat je mij nooit zal zien kopen met m'n eigen centen, tenzij 't een specifieke oldie of 2nd hand was die 'k zocht en dat exemplaar was de enige goeie die 'k vond. Anders: never. 'k Vind 't een beetje saai, zo jammer. En ik houd van contrast.

Comment

En toch ... m'n favoriete configurator-combo is en blijft donkergroen metallic + wat geborsteld alu applicaties langs buiten + bruinbeige leder binnenin met de carbon interieurlijstjes. Zie je nooit, is reteknap, classic but sporty...

euh...?

Comment

• Voilà, that's MY favourite RS6. Er zijn er wel een paar geleverd, er hebben er nog 2 te koop gestaan op mobile.de, zo'n jaar of 2-3 terug. Toen hard op zitten kwijlen.

Zoiets vind ik 100 keer knapper dan zowat alle combo's die je tegenkomt.

Comment

• Groen vind'k toch niet echt een Audi kleur

Comment

Groen vind'k toch niet echt een Audi kleur
                                  Hangt er van af welk groen, en welke Audi. Elke kleur (in basisbenaming, zoals "groen", of "rood", of "blauw") is wel 'es mooi op élk type auto ... alleen moet 't totaalplaatje passen. Je moet geen NewBeetle grasgroen metallic gaan kiezen voor een Ferrari, of een strakke koele kar zoals een S4 Avant, b.v. Net zomin als je koud blauwgroen moet nemen voor 'n sensuele kar als 'n DB9 Convertible. (vind ik)

Een groene Porsche met natuurbruin leder. Audi groen + amaretto = ja zelfs op 'n B7 RS4 (zijn hier ooit foto's van gepost geweest op 't forum).

Ik heb voor elk type auto (dat me interesseert) een favoriete combo of 2-3, en niet zelden zit daar eentje bij met 'n groene buitenkleur.

Comment

Groen vind'k toch niet echt een Audi kleur
                                    alé merci é

vind dat er best wel enkele knappe groene Audi's te vinden zijn. Bv die groene A4 avant in het audi-lovers topic...prachtig!

Comment

• Zijn er geen fotos van de M5 op de ring?

Comment

Hangt er van af welk groen, en welke Audi. Elke kleur (in basisbenaming, zoals "groen", of "rood", of "blauw") is wel 'es mooi op élk type auto ... alleen moet 't totaalplaatje passen.

Een groene Porsche met natuurbruin leder. Audi groen + amaretto = ja zelfs op 'n B7 RS4 (zijn hier ooit foto's van gepost geweest op 't forum).

Ik heb voor elk type auto (dat me interesseert) een favoriete combo of 2-3, en niet zelden zit daar eentje bij met 'n groene buitenkleur.
                                        amaretto valt zo licht uit IRL

M'n pa ging het bestellen, maar bij d'ieteren viel het echt tegen... veel te geelachtig. Jammer, want het had mooi gestaan met dat lavagrijs moest het een tint donkerder geweest zijn.

Comment

Voilà, that's MY favourite RS6. Er zijn er wel een paar geleverd, er hebben er nog 2 te koop gestaan op mobile.de, zo'n jaar of 2-3 terug. Toen hard op zitten kwijlen.

Zoiets vind ik 100 keer knapper dan zowat alle combo's die je tegenkomt.

Ik vind het heerlijk dat smaken verschillen. Ik vind er niet zo veel aan.

Mijn smaak (plus'en):

Bon, genoeg offtopic I guess..Sorry mods

Comment

Working...
                                          X