Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is echt zonde van zo ne wagen, maar ja, dat is het risico dat men loopt en ik denk toch ook niet dat het een leasewagen is, m.a.w. dat de eigenaar er hoogstwaarschijnlijk wel een beetje zal tegen kunnen, maar toch. Als het al te reparen is zullen ze die deuken er toch niet met een warm strijkijzer alleen uitkrijgen.
Sinds kort is er een vereniging in Duitsland die zich bezighoudt met het organiseren van vrije sessies op GP-circuits. Dus het is vergelijkbaar met rijden op de Nurburgring, maar dan op het Formule 1 circuit.
Zo'n eerste dag werd georganiseerd op de nurburgring door de Dskev. (www.dskev.de)
Een voorwaarde is dat je lid bent van de organisatie (ik dacht iets van een € 55 / jaar, of je duitser moet zijn durf ik helaas niet zeggen) maar voor dat bedrag krijg je een korting als je met je eigen wagen op een GP circuit wilt rijden. Voorlopig was het enkel en alleen op de Nurburgring, in 2006 zal het ook op meer circuits zijn in Duitsland, waaronder waarschijnlijk de Hockenheimring.
Comment