Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht dat ze in december 2005 waren begonnen met de inschrijvingen voor 2006 en in januari 2006 zat het al helemaal vol tot & met juni (of juli ?) 2006. en toen hadden ze de inschrijvingen stilgelegd.
Ik dacht dat ze in december 2005 waren begonnen met de inschrijvingen voor 2006 en in januari 2006 zat het al helemaal vol tot & met juni (of juli ?) 2006. en toen hadden ze de inschrijvingen stilgelegd.
Achzo! Ik heb er geen weet van eerlijk gezegd.
Kan dat ergens nagekeken worden? Of kan ik ergens vinden wanneer de inschrijvingen terug zullen worden gestart?
Achzo! Ik heb er geen weet van eerlijk gezegd.
Kan dat ergens nagekeken worden? Of kan ik ergens vinden wanneer de inschrijvingen terug zullen worden gestart?
Ik ben wat aan het zoeken geweest, en het zou kunnen dat het al tot november volzet is.
Maar om te reserveren kan je naar dit numer bellen:
+49 (0) 2691 932020
(handig als je 10 kaartjes meeneemt uit het bmw-paviljoen. )
Ik ben wat aan het zoeken geweest, en het zou kunnen dat het al tot november volzet is.
Maar om te reserveren kan je naar dit numer bellen:
+49 (0) 2691 932020
(handig als je 10 kaartjes meeneemt uit het bmw-paviljoen. )
Tot november?!
Gatver, dat zou balen zijn, moest het dit jaar zelfs niet meer kunnen. En ik zou toch graag in de zomer, begin herfst gaan, wanneer het weer nog wat deftig is.
Tot november?!
Gatver, dat zou balen zijn, moest het dit jaar zelfs niet meer kunnen. En ik zou toch graag in de zomer, begin herfst gaan, wanneer het weer nog wat deftig is.
Als je daar s'morgens aankomt kan je je wel opgeven op de reservelijst.
Aaaaaaaaargh, ik wil vertrekken naar de Ring maar ik zit met twijfels.
Op de webcam ligt hij er nat bij, en de weersvoorspelling is, regen afgewisseld met zon....
*zucht*
Comment