Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gaat er iemand naar de ring zondag? ik wil gaan, maar ik rij dan binnendoor met Lotusfreak, die nog moet wennen aan de auto
Ik kan niets beloven, maar het word een heerlijk (ring) weertje
Klinkt verleidelijk...
Ik moet zondag uiteraard werken en ik vertrek 's nacht naar de zee.
Er is weer mooi racemateriaal op de Ring. Net een GT3 RS en een raceversie van een E36. Vanmorgen stond er ook een hele rij wagens, maar ik kon niet zien, welke het waren. Mss de M3's voor de rijtraining van BMW?
Gaat er iemand naar de ring zondag? ik wil gaan, maar ik rij dan binnendoor met Lotusfreak, die nog moet wennen aan de auto
Ik kan niets beloven, maar het word een heerlijk (ring) weertje
Ik zie op de Duitse weerskaarten enkel maar zonnetjes staan. Count me in!
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Cool! Met de fiets zou ik daar ook wel een paar uurtjes willen rijden. Perfect wegdek, geen auto's en een leuke verkenning voordat ik er met de wagen op zou gaan, wat kan men meer wensen met dit weer?
ik zou toch niet graag al die klimmen doen. de afdalingen dan weer wel
Zulke zware beklimmingen zijn dat niet. Mss lastig voor iemand die nog nooit bergop gefietst heeft, maar hier in de streek, kan je niet anders dan af en toe wat klimmen. zeker als je op 100 m boven de zeespiegel woont, zoals ik, en het naar zowat elke richting bergaf gaat. Beter bergop op het einde dan in het begin natuurlijk.
Comment