Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Gaat er iemand naar de ring zondag? ik wil gaan, maar ik rij dan binnendoor met Lotusfreak, die nog moet wennen aan de auto
    Ik kan niets beloven, maar het word een heerlijk (ring) weertje
    Klinkt verleidelijk...
    Ik moet zondag uiteraard werken en ik vertrek 's nacht naar de zee.

Ik wil wel.

Comment

• Er is weer mooi racemateriaal op de Ring. Net een GT3 RS en een raceversie van een E36. Vanmorgen stond er ook een hele rij wagens, maar ik kon niet zien, welke het waren. Mss de M3's voor de rijtraining van BMW?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Weeral schoon grief bezig

993 gt2, 996gt3 rs, m3 csl, lancia delta integrale, f430 ... en nog wat, enfin je ziet twel...

Comment

• die fiesta

Comment

• wat staat die Z3 daar te staan?
            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
              wat staat die Z3 daar te staan?
              Hij zal schrik hebben denk ik.
              '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
              '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
                Hij zal schrik hebben denk ik.

Z3 rijders hebben geen schrik

Comment

• Of iemand die persé op de foto wil
                  nls2000

Comment

• gewoon afbakening van de slagboom. als hij gewoon staat gaan ze er toch achterstaan.
                    Dus zetten ze hem "verkeerd"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                      Klinkt verleidelijk...
                      Ik moet zondag uiteraard werken en ik vertrek 's nacht naar de zee.

Ik wil wel.
                      Ik heb zaterdagavond een feestje dat tot in de vroege uurtjes kan duren en zondagavond heb ik gereserveerd in een restaurant...

Spijtig genoeg zal het deze keer niet lukken *bleit*

Volgend weekend mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                        gewoon afbakening van de slagboom. als hij gewoon staat gaan ze er toch achterstaan.
                        Dus zetten ze hem "verkeerd"

Idd. Volgens mij gewoon van een personeelslid. Hij staat er vandaag ook al de hele ochtend, zij het wel voor een andere slagboom nu.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Gaat er iemand naar de ring zondag? ik wil gaan, maar ik rij dan binnendoor met Lotusfreak, die nog moet wennen aan de auto
                          Ik kan niets beloven, maar het word een heerlijk (ring) weertje
                          Ik zie op de Duitse weerskaarten enkel maar zonnetjes staan. Count me in!
                          The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                            Ik zie op de Duitse weerskaarten enkel maar zonnetjes staan. Count me in!
                            Count uzelf in

http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...89#post1228989

Comment

• 't is al gebeurd mijn zoon
                              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• weet er iemand wat er te doen is op de ring vandaag??

edit: precies een soort wielerwedstijd ofzo
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Cool! Met de fiets zou ik daar ook wel een paar uurtjes willen rijden. Perfect wegdek, geen auto's en een leuke verkenning voordat ik er met de wagen op zou gaan, wat kan men meer wensen met dit weer?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Is 't niet zo dat elke zoveel tijd de Ring enkel open is voor fietsers ?

Comment

• wat zou de snelste tijd zijn, ooit behaald met fiets

Comment

• ik zou toch niet graag al die klimmen doen. de afdalingen dan weer wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                          ik zou toch niet graag al die klimmen doen. de afdalingen dan weer wel

Zulke zware beklimmingen zijn dat niet. Mss lastig voor iemand die nog nooit bergop gefietst heeft, maar hier in de streek, kan je niet anders dan af en toe wat klimmen. zeker als je op 100 m boven de zeespiegel woont, zoals ik, en het naar zowat elke richting bergaf gaat. Beter bergop op het einde dan in het begin natuurlijk.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X