Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Speciaal zo een bi-color 1, maar zeker niet lelijk!

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• precies al heel de tijd dicht of vergis ik me?

klikkie voor live feed, refreshed elke 30s

Comment

• De baan is waarschijnlijk nog te vettig van het bier + woerst van Rock am Ring
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Het is daar serieus druk amai !

Is er feitelijk een limiet of zo van wagens dat ze toelaten op de ring ?

Comment

• Al iemand Bmw-optic gezien in de Z3M?
            Of turboman in de Golf GTI?

Comment

• echt zalig weer om daar te gaan racen nu...

Comment

• Ik ben juist terug van de ring, de rest van de mannen zullen wel een uitgebreid verslag en foto's posten.
                Vandaag is de ring bijna de hele dag gesloten geweest, wij kwamen daar allemaal aan rond een uur of 11 en zijn terug richting België vertrokken rond een uur of 4.
                En heb gehoord dat de ring rond half 5 pas open ging.

Reden van dit alles, serieus ongeval met 2 auto's en 5 motor rijders meer weet ik er ook niet van.
                Maar bmwM-optic heeft toch nog wat van de dag kunnen maken door helamaal tussen door naar huis te rijden samen met Turbo facteur

THANKS guys
                Last edited by ; 11/06/2006, 19:29.

Comment

• dat klinkt niet goed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                    Al iemand Bmw-optic gezien in de Z3M?
                    Of turboman in de Golf GTI?
                    M-optic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                      echt zalig weer om daar te gaan racen nu...
                      Eigenlijk niet.
                      Het is net iets te warm. Je motor ziet een pak meer af en je hebt ook wel wat minder vermogen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
                        M-optic?

Nope, helaas heeft niemand een rondje kunnen maken, ivm. dat ongeval.

Comment

• jammer, T-man zal wel gevloekt hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak
                            Nope, helaas heeft niemand een rondje kunnen maken, ivm. dat ongeval.
                            De aanhouders hebben rond 18u nog een rondje gemaakt
                            The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                              Heb jij weer geluk gehad dat jij langer gebleven bent kerel die foto's posten he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                Speciaal zo een bi-color 1, maar zeker niet lelijk!

Is dat niet de 1-serie van hartge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                                  Yep.

De Michelin Pilot Sport 2 zijn gedoopt.

Comment

• Vandaag naar de Ring geweest. Om 9u30 rap een rondje gereden, dan ging ze dicht, en wel om deze reden: (toch iets om bij stil te staan)

Verhaal van een ooggetuige:

Het was één grote nachtmerrie.

Nadat de baan gesloten was geweest, ging hij om +/- 10.10 weer open, waarbij sommigen er tamenlijk hard vandoor gingen. Eenmaal in de fuchsrohre, nog voor de dip, keek ik goed en zag op dat moment verderop al chaos. Meerdere motoren lagen aan op z'n kant.

Er lag op dat moment al één motorrijder midden op de baan - vreselijk - dus meteen vol in de remmen, en kwam 10 meter van motorrijder tot stilstand. Ik keek om me heen, wist niet precies wat te doen, maar wilde onder geen beding dat de motorrijder overreden zou worden. Ik keek achterom, zag een auto aankomen (BMW?) die net als ik vol in de remmen ging en eveneens wist te stoppen. Helaas was het allemaal nog niet over, want daar kwam nog een motorrijder aanrijden - die vol inreed op de kofferbak van auto (rechtsachter van mij) .

Daarna ben ik uit mijn auto gesprongen en ben naar beneden gerend om het overige verkeer tot stoppen te dwingen. Niet langzaam doorrijden, maar stoppen moest iedereen. Ook zag ik dat er diverse handy's tevoorschijn kwamen om ongevallen te melden.

Er is nog gepoogd om te reanimeren, maar heeft geen baat gehad.

Na +/- 20 minuten bijkomen heb ik me bij de politie als getuige gemeld. Het was verschrikkelijk om dat allemaal te moeten zien, en ben danig onder de indruk van het geheel.

De grootste vraag is: hoe had dit voorkomen kunnen worden. Waarom kon ik wel stoppen, andere auto ook maar motorrijder niet?

En hier een officieel bericht van de Politie met foto's:

Comment

• We hadden een vermoeden dat er een zwaar ongeval gebeurd was, maar niet zo zwaar! Moet echt verschrikkelijk zijn om mee te maken. Dit toont weer aan hoe gevaarlijk de Ring wel niet kan zijn.

Sterkte!
                                      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• gisteren gezien op de livestream:

Comment

• @ Dierxxx: moet vreselijk zijn, sterkte!

Comment

Working...
                                          X