Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Tcheck de M-coupé (ringbak )

Car Time Comment
    Porsche 996 GT2 7 min 46 sec
    Porsche 996 Turbo 7 min 56 sec
    Lotec Porsche 993 Turbo 7 min 57 sec 600 HP, racing suspension
    Porsche 996 GT3 8 min 9 sec
    Ferrari 550 8 min 7 sec
    Lamborghini Diablo SV 8 min 9 sec
    Ferrari 360 Modena 8 min 9 sec
    Chrysler Viper GTS 8 min 10 sec
    Porsche 993 Turbo 8 min 12 sec 430 HP version
    BMW Z8 8 min 15 sec 400 HP
    Porsche 996 C2 8 min 17 sec
    Ferrari F355 8 min 18 sec
    BMW M Coupe 8 min 22 sec 321 HP
    Audi RS4 8 min 25 sec 375 HP
    Porsche 993 C2 8 min 28 sec
    BMW M5 8 min 28 sec 400 HP
    Porsche Boxster S 8 min 32 sec
    BMW M3 Coupe 8 min 35 sec 321 HP
    Honda NSX 8 min 38 sec
    Honds S 2000 8 min 39 sec
    Chevrolet Corvette 8 min 40 sec
    Audi S4 8 min 42 sec 265 HP
    Lotus Exige 8 min 42 sec
    Jaguar XKR Coupe 8 min 49 sec
    Mercedes CLK 430 8 min 52 sec
    Nu is't uw beurt om die tijd zo goed mogelijk te benaderen!

Comment

• nurburgring impressie van een duitser

http://rapidsharing.com/download.php?id=11F45552

met zware crash van een Z3 coupe.

zéér recent, ik denk van verleden week.
      Last edited by ; 13/07/2006, 23:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        nurburgring impressie van een duitser

http://rapidsharing.com/download.php?id=11F45552

met zware crash van een Z3 coupe.

zéér recent, ik denk van verleden week.
        Ik kan het filmpje niet afspelen (fout met server) maar ik denk dat ik dit live heb zien gebeuren als het een zwarte z3 coupe (2.8 of 3.0) is wat de controle verliest in Brunchen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak
          Ik kan het filmpje niet afspelen (fout met server) maar ik denk dat ik dit live heb zien gebeuren als het een zwarte z3 coupe (2.8 of 3.0) is wat de controle verliest in Brunchen.
          Dat is heel correct Een zwarte, en beide mensen stappen dan nog eens uit om te kijken.

Was de schade erg? Want op de video zie je het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            Dat is heel correct Een zwarte, en beide mensen stappen dan nog eens uit om te kijken.

Was de schade erg? Want op de video zie je het niet.
            Wij waren allemaal rond de BBQ en in één keer hoorde we gierende banden en een hevige klap er dook ook een serieuze stof wolk op
            Het was een hevige klap en de QP was ook serieus geraakt, hij reed nog weg maar kraakte en schuurde overal.
            Waarschijnlijk de stuurinrichting flink geraakt als er niet meer aan de hand is.

Comment

• Twas daarnet op jimtv een stukje over Rock am Ring. Ze lieten een kleine montage zien over het circuit dat 5km lang is (het huidige f1 circuit dus) maar op beelden van de nordschleife gemixt met beelden van het huidige f1 circuit

Comment

• Ik denk dat het die van op topgear is.

Comment

• Dat ding dus vandaag aangeraakt, live gezien en gehoord. Impressionant.

Maar ik vind 'm eigenlijk ... euhm ... lelijk. Hier en daar schitterende details, maar ... lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura

Ik denk dat het die van op topgear is.
                    Die van topgear had een band in de voorbumper steken

Comment

• Ik wou donderdag of zaterdag evt naar de Ring gaan, maar zie dat die pas laat open gaat. Iemand enig idee waarom? (zomeruren, warme weer, ...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mitChill
                        Ik wou donderdag of zaterdag evt naar de Ring gaan, maar zie dat die pas laat open gaat. Iemand enig idee waarom? (zomeruren, warme weer, ...)
                        do: de constructeurs moeten ook kunnen testen

za: VLN race (dan worden GP strecke en Nordschleife aan elkaar verbonden)
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Vandaag zat ik te praten met mijn ouders en uiteindelijk zei ik tegen hen dat ik binnen een jaar of twee es naar de nurburgring wil gaan. Wat zeggen mijn ouders? 'Oh, maar daar zijt ge al geweest hoor!'

Blijkbaar zijn we er 12 jaar geleden es geweest. Ik ben naar boven gerend en heb de fotoalbums opengeslagen, en zag daar een vijftal pagina's vol foto's

Er stonden ook foto's bij van een tankstation in de buurt van de ring, waar talloze porsches en andere vette karren stonden aan te schuiven. Eén deze dagen zal ik ze eens inscannen

Comment

• Waarom pas binnen een jaar of twee?
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                              Waarom pas binnen een jaar of twee?
                              Wel, ik heb pas sinds 2 maand mijn volwaardig rijbewijs, dus het vertrouwen van mijn ouders is nog niet 100%. Ook ben ik afhankelijk van hun werkschema (en hun autogebruik) aangezien ik niet over een eigen auto beschik.

Dus binnen een jaar of twee heb ik al dat beetje meer rijervaring om de rit naar de ring te maken (en heel misschien zelf een ritje op de ring, alhoewel ik liever eerst een paar keer mee zou willen rijden met iemand die over een échte ringkar beschikt ).

En de verstookte diesel (), het eten en drinken alginds en de eventuele rit op de ring moeten ook bekostigd worden door dit arme studentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher
                                Wel, ik heb pas sinds 2 maand mijn volwaardig rijbewijs, dus het vertrouwen van mijn ouders is nog niet 100%. Ook ben ik afhankelijk van hun werkschema (en hun autogebruik) aangezien ik niet over een eigen auto beschik.

Dus binnen een jaar of twee heb ik al dat beetje meer rijervaring om de rit naar de ring te maken (en heel misschien zelf een ritje op de ring, alhoewel ik liever eerst een paar keer mee zou willen rijden met iemand die over een échte ringkar beschikt ).

En de verstookte diesel (), het eten en drinken alginds en de eventuele rit op de ring moeten ook bekostigd worden door dit arme studentje
                                Ik had nog geen half jaar m'n rijbewijs toen ik de eerste keer naar spanje tufte met m'n 205.

Comment

• Comment

• Als dat ons Sabineke niet is

2014 Bmw 118d Estorill //M
                                    2000 Bmw 320d
                                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• 2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d

Comment

• En nog een lekkere in het oranje geplakte csl

2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d

Comment

• 2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d

Comment

Working...
                                          X