Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Miljaarde zeg, nog geen foto's gevonden van zondag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Miljaarde zeg, nog geen foto's gevonden van zondag...
      ik heb der een wel wa, maar ze zijn ni zo goe gelukt...
      zal is een kleine selectie maken

Comment

• Comment

• Comment

• E30 M3 Twin-turbo Vs CGT @ Nurburgring

http://rapidshare.de/files/29473784/e30ttring.wmv.html

waahahaaaaaa ik heb hem juist gezien en ik ga niks verklappen maar een E30 M3 is wel een porsche killer op de ring
            Last edited by ; 15/08/2006, 14:05.

Comment

• dit is ook eens het bezoeken waard

http://www.erlebnis-welt-nuerburgring.de/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GT3
                ik heb der een wel wa, maar ze zijn ni zo goe gelukt...
                zal is een kleine selectie maken
                Ik denk dat hij foto's van zijn Mini in actie op de ring bedoelt
                The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
                  E30 M3 Twin-turbo Vs CGT @ Nurburgring

http://rapidshare.de/files/29473784/e30ttring.wmv.html

waahahaaaaaa ik heb hem juist gezien en ik ga niks verklappen maar een E30 M3 is wel een porsche killer op de ring
                  De rijder van de CGT rijdt wel technischer en rustiger. Het is wel impressionant om te zien dat die E30 met 6L TT motor de CGT op de rechte stukken goed kan bijhouden.
                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                    De rijder van de CGT rijdt wel technischer en rustiger. Het is wel impressionant om te zien dat die E30 met 6L TT motor de CGT op de rechte stukken goed kan bijhouden.

soms heeft ie wel last van extreem onderstuur CGT dan

Comment

Ik denk dat hij foto's van zijn Mini in actie op de ring bedoelt
                      mja, bij deze dan toch een paar fotos

Comment

6L? kdacht da die s50 maar 3l was hoor. Tenzij je iets anders bedoelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                          6L? kdacht da die s50 maar 3l was hoor. Tenzij je iets anders bedoelt.

Ik denk dat hij 6 in lijn dubbele turbo bedoelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina
                            Ik denk dat hij 6 in lijn dubbele turbo bedoelt.
                            idd vandaar die hoofdletter L, my mistake

Comment

• Gezocht:
                              Ik ben op zoek naar de voorzijaanzicht foto van de nieuwe zwarte TT die bij de ingang van de Nordschleife stond.
                              De foto ben ik op "Autowereld forum" tegen gekomen maar kan hem niet meer vinden.
                              Ik heb het hele "Nurburgring lovers" topic doorgespit maar daar ben ik de foto niet tegen gekomen.
                              Weet iemand in welk topic hij kan staan, bijvoorbaat dank.
                              Ga nu het "Audi lovers" topic doorspitten.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
                                Gezocht:
                                Ik ben op zoek naar de voorzijaanzicht foto van de nieuwe zwarte TT die bij de ingang van de Nordschleife stond.
                                De foto ben ik op "Autowereld forum" tegen gekomen maar kan hem niet meer vinden.
                                Ik heb het hele "Nurburgring lovers" topic doorgespit maar daar ben ik de foto niet tegen gekomen.
                                Weet iemand in welk topic hij kan staan, bijvoorbaat dank.
                                Ga nu het "Audi lovers" topic doorspitten.

Hans.
                                Heel het topic? Ben je ff zoet geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                  Heel het topic? Ben je ff zoet geweest
                                  Ja en ik heb nu de laatste 54 pagina's gehad van "Audi lovers" en daar staat hij ook niet.
                                  Volgens mijn is hij er zo rond april 2006 opgezet maar dat weet ik niet helemaal zeker.
                                  Maar met zekerheid dit jaar.
                                  Ik ga nu in het TT topic kijken.

Hans.

Comment

• check de Nürburgring -topics hier is

http://www.vtm.be/auto/forum/forumdisplay.php?f=38

Comment

• Of een oproepje plaatsen en hopen dat degene die dat hier gezet heeft dat leest

Comment

• Eindelijk eens de Nordschleife gezien

Na enkele jaren de AvD OGP te hebben bezocht heb ik eindelijk eens gaan kijken naar de Nordschleife !
                                        Waw wat zou ik daar graag wonen ! mocht het eten daar niet zo slecht zijn zou ik het overwegen.!

Natuurlijk zijn daar ook foto's van ! (zondag namiddag)
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje
                                          Na enkele jaren de AvD OGP te hebben bezocht heb ik eindelijk eens gaan kijken naar de Nordschleife !
                                          Waw wat zou ik daar graag wonen ! mocht het eten daar niet zo slecht zijn zou ik het overwegen.!

Natuurlijk zijn daar ook foto's van ! (zondag namiddag)
                                          Waar stond je om deze te trekken? Aan die bocht heb ik precies nog niet gestaan

Comment

Working...
                                          X