Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waahahaaaaaa ik heb hem juist gezien en ik ga niks verklappen maar een E30 M3 is wel een porsche killer op de ring
De rijder van de CGT rijdt wel technischer en rustiger. Het is wel impressionant om te zien dat die E30 met 6L TT motor de CGT op de rechte stukken goed kan bijhouden.
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
De rijder van de CGT rijdt wel technischer en rustiger. Het is wel impressionant om te zien dat die E30 met 6L TT motor de CGT op de rechte stukken goed kan bijhouden.
soms heeft ie wel last van extreem onderstuur CGT dan
6L? kdacht da die s50 maar 3l was hoor. Tenzij je iets anders bedoelt.
Gezocht:
Ik ben op zoek naar de voorzijaanzicht foto van de nieuwe zwarte TT die bij de ingang van de Nordschleife stond.
De foto ben ik op "Autowereld forum" tegen gekomen maar kan hem niet meer vinden.
Ik heb het hele "Nurburgring lovers" topic doorgespit maar daar ben ik de foto niet tegen gekomen.
Weet iemand in welk topic hij kan staan, bijvoorbaat dank.
Ga nu het "Audi lovers" topic doorspitten.
Gezocht:
Ik ben op zoek naar de voorzijaanzicht foto van de nieuwe zwarte TT die bij de ingang van de Nordschleife stond.
De foto ben ik op "Autowereld forum" tegen gekomen maar kan hem niet meer vinden.
Ik heb het hele "Nurburgring lovers" topic doorgespit maar daar ben ik de foto niet tegen gekomen.
Weet iemand in welk topic hij kan staan, bijvoorbaat dank.
Ga nu het "Audi lovers" topic doorspitten.
Ja en ik heb nu de laatste 54 pagina's gehad van "Audi lovers" en daar staat hij ook niet.
Volgens mijn is hij er zo rond april 2006 opgezet maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Maar met zekerheid dit jaar.
Ik ga nu in het TT topic kijken.
Na enkele jaren de AvD OGP te hebben bezocht heb ik eindelijk eens gaan kijken naar de Nordschleife !
Waw wat zou ik daar graag wonen ! mocht het eten daar niet zo slecht zijn zou ik het overwegen.!
Natuurlijk zijn daar ook foto's van ! (zondag namiddag)
Na enkele jaren de AvD OGP te hebben bezocht heb ik eindelijk eens gaan kijken naar de Nordschleife !
Waw wat zou ik daar graag wonen ! mocht het eten daar niet zo slecht zijn zou ik het overwegen.!
Natuurlijk zijn daar ook foto's van ! (zondag namiddag)
Waar stond je om deze te trekken? Aan die bocht heb ik precies nog niet gestaan
Comment