Mijn besluit staat vast... ik MOET gewoon eens mee naar de ring (eerste keer ga ik niet zelf rijden)!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit filmpje heeft hier wel al eens ergens gestaan, maar het blijft een verdomd geil video-tje.
Ik botste er toevallig op via Google.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDit filmpje heeft hier wel al eens ergens gestaan, maar het blijft een verdomd geil video-tje.
http://www.bmwtransact.com/microsite/nurburgring/
Ik botste er toevallig op via Google.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadriedegene die hier van op het forum af en toe is gaan rijden, welke topsnelheid halen jullie op het circuit en wat zijn jullie beste tijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadriedegene die hier van op het forum af en toe is gaan rijden, welke topsnelheid halen jullie op het circuit en wat zijn jullie beste tijden?
Comment
-
Toen ik meewas met mijn pa heeft 'ie nét de topspeed niet kunnen aantikken, wel tot ongeveer 240 geraakt1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIk heb er met mijn Golf ongeveer 160 kmh uitgehaald, waanzinnig snel
Toen ik meewas met mijn pa heeft 'ie nét de topspeed niet kunnen aantikken, wel tot ongeveer 240 geraakt
Zelfs de Schot die het parcours goed kende, haalde er met zijn 535d (chipped tot 330 pk, het gemak waarmee die doortrok was werkelijk fenomenaal) 145 mph en dat is nog geen 235 kmh...
:respect:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckDan heeft jouw pa ****** want toen ik flatout ging haalde ik 210 aan Schwedenkreuz. Misschien dat ik er 220 uit kan halen als ik Flugplatz vol overgave neem.
Zelfs de Schot die het parcours goed kende, haalde er met zijn 535d (chipped tot 330 pk, het gemak waarmee die doortrok was werkelijk fenomenaal) 145 mph en dat is nog geen 235 kmh...
:respect:
Achteraf bekeken ging 250 ook nog wel mogelijk geweest zijn, maar 't is nogal riskant om dan keihard in de remmen te gaan1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Doorgaans is men op Kottenborn en net voor Schwedenkreuz (dus de put en hobbel na Flugplatz) inderdaad 't snelst, minder snel dan op de Dottinger Höhe. De meesten gaan al vroeger van 't gas want er valt daar op dat rechte stuk toch niks te beleven.
200 in Kottenborn is WAY more wow dan 250 op Dottinger.
Ik haalde met de tamme Babs zo'n 190 net voor Schwedenkreuz. Ik ga waarschijnlijk niet zo snel als mogelijk doorheen Schwedenkreuz, maar ik wil daar niet aan 160 spinnen en de vangrails in denderen (ook al is 't daar nog zo breed). Ik ga daar eigenlijk net voor het laatste "hobbeltje" al van 't gas af en direct na het hobbeltje ga ik op de rem. De meeste racers jakkeren nog 'n eind voorbij het hobbeltje volgas door en met een "gewonere" auto (geen pk-beest) die wel supergoeie wegligging heeft (b.v. ring-prepped E30) kan je daar zonder remmen door, 't schijnt (gewoon dus van het gas af). Mij niet gezien, echter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteIk moet dringend eens die bochten vanbuiten blokken... Ik ken alleen de Karussel en de Brünchen
brunnchen is een bocht op de nordschleife
hier een pflattegrund !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteJa maar, die platte grond is't echte niet hé.
Op de platte grond kan ik ze wel aantonen, maar ne keer dak in't echt aan't rijden ben heb ik geen enkel idee meer waar ik ben
begin maar te zoeken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment