Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn besluit staat vast... ik MOET gewoon eens mee naar de ring (eerste keer ga ik niet zelf rijden)!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Dit lijkt wel Brunchen, maar het is moeilijk te zeggen ...
      Hoeveel rondjes hebt ge al op de ring gereden ... ?
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
        Is dat niet Steilstrecke? Klostertal is zo scherp toch niet dacht ik...
        Het is idd Steilstrecke! (de bestandsnaam is: steilstrecke2qr.jpg)

EDIT: VEEL TE LAAT!

Comment

• Dit filmpje heeft hier wel al eens ergens gestaan, maar het blijft een verdomd geil video-tje.

Ik botste er toevallig op via Google.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            Dit filmpje heeft hier wel al eens ergens gestaan, maar het blijft een verdomd geil video-tje.

http://www.bmwtransact.com/microsite/nurburgring/

Ik botste er toevallig op via Google.
            Het is en blijft indrukwekkend!

Comment

• degene die hier van op het forum af en toe is gaan rijden, welke topsnelheid halen jullie op het circuit en wat zijn jullie beste tijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie
                degene die hier van op het forum af en toe is gaan rijden, welke topsnelheid halen jullie op het circuit en wat zijn jullie beste tijden?
                topsnelheid zal tussen de 200-220km/h liggen, en als je een toeristenfahrt doet mag je geen tijden opnemen. Ik heb nog niet een tijd opgenomen, want automatisch wil je sneller rijden en dan komen er ongelukken

Comment

degene die hier van op het forum af en toe is gaan rijden, welke topsnelheid halen jullie op het circuit en wat zijn jullie beste tijden?
                  Het hoogste wat ik gezien heb is 210 kmh, qua tijd iets onder de 10 minuten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Dit lijkt wel Brunchen, maar het is moeilijk te zeggen ...
                    Nee, Brunnchen is het zeker niet ...

Dit is Brunnchen:

1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik heb er met mijn Golf ongeveer 160 kmh uitgehaald, waanzinnig snel

Toen ik meewas met mijn pa heeft 'ie nét de topspeed niet kunnen aantikken, wel tot ongeveer 240 geraakt
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome
                        Is het GT40 niet voor de oude versie, en GT voor de nieuwe?
                        Of mag het alletwee?
                        Klopt !
                        Neen
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          Ik heb er met mijn Golf ongeveer 160 kmh uitgehaald, waanzinnig snel

Toen ik meewas met mijn pa heeft 'ie nét de topspeed niet kunnen aantikken, wel tot ongeveer 240 geraakt
                          Dan heeft jouw pa ****** want toen ik flatout ging haalde ik 210 aan Schwedenkreuz. Misschien dat ik er 220 uit kan halen als ik Flugplatz vol overgave neem.

Zelfs de Schot die het parcours goed kende, haalde er met zijn 535d (chipped tot 330 pk, het gemak waarmee die doortrok was werkelijk fenomenaal) 145 mph en dat is nog geen 235 kmh...

:respect:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                            Dan heeft jouw pa ****** want toen ik flatout ging haalde ik 210 aan Schwedenkreuz. Misschien dat ik er 220 uit kan halen als ik Flugplatz vol overgave neem.

Zelfs de Schot die het parcours goed kende, haalde er met zijn 535d (chipped tot 330 pk, het gemak waarmee die doortrok was werkelijk fenomenaal) 145 mph en dat is nog geen 235 kmh...

:respect:
                            Neen, niet aan de Schwedenkreuz .. was op het laatste rechte stuk, vlak voor je eraf moet ! Er was geen kat, je komt aan ongeveer 90-100 uit de laatste bocht en dan planché tot 240 ongeveer

Achteraf bekeken ging 250 ook nog wel mogelijk geweest zijn, maar 't is nogal riskant om dan keihard in de remmen te gaan
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet. Ik ben zodanig geconcentreerd op het sturen dat ik amper tijd heb om naar mijn dashboard te kijken...

Comment

• Doorgaans is men op Kottenborn en net voor Schwedenkreuz (dus de put en hobbel na Flugplatz) inderdaad 't snelst, minder snel dan op de Dottinger Höhe. De meesten gaan al vroeger van 't gas want er valt daar op dat rechte stuk toch niks te beleven.

200 in Kottenborn is WAY more wow dan 250 op Dottinger.

Ik haalde met de tamme Babs zo'n 190 net voor Schwedenkreuz. Ik ga waarschijnlijk niet zo snel als mogelijk doorheen Schwedenkreuz, maar ik wil daar niet aan 160 spinnen en de vangrails in denderen (ook al is 't daar nog zo breed). Ik ga daar eigenlijk net voor het laatste "hobbeltje" al van 't gas af en direct na het hobbeltje ga ik op de rem. De meeste racers jakkeren nog 'n eind voorbij het hobbeltje volgas door en met een "gewonere" auto (geen pk-beest) die wel supergoeie wegligging heeft (b.v. ring-prepped E30) kan je daar zonder remmen door, 't schijnt (gewoon dus van het gas af). Mij niet gezien, echter.

Comment

• Ik moet dringend eens die bochten vanbuiten blokken... Ik ken alleen de Karussel en de Brünchen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                    Ik moet dringend eens die bochten vanbuiten blokken... Ik ken alleen de Karussel en de Brünchen
                                    brunchen is ontbijt en middageten tesamen,
                                    brunnchen is een bocht op de nordschleife

hier een pflattegrund !

1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ja maar, die platte grond is't echte niet hé.

Op de platte grond kan ik ze wel aantonen, maar ne keer dak in't echt aan't rijden ben heb ik geen enkel idee meer waar ik ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                        Ja maar, die platte grond is't echte niet hé.

Op de platte grond kan ik ze wel aantonen, maar ne keer dak in't echt aan't rijden ben heb ik geen enkel idee meer waar ik ben
                                        er is een filmtje op video google waar de namen erop komen ... kheb het nog eens gepost hier of bij knappe filmpjes

begin maar te zoeken
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Kan je zeggen waar die webcam staat?

Comment

Working...
                                          X