Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A small reminder ....

Comment

• Damn, er zijn leukere zaken om mee te maken. Je zit wel met een pak vragen wss, Dierxxx. Veel sterkte in elk geval!
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann
        gisteren gezien op de livestream
        Niemand die alle foto's van gisteren heeft opgeslagen ? Ergens tussen 17u30 en 18u30 dacht ik ? Misschien zijn de zilverkleurige Audi A3 Sportback van TTclub en mijn Babs wel te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          Niemand die alle foto's van gisteren heeft opgeslagen ? Ergens tussen 17u30 en 18u30 dacht ik ? Misschien zijn de zilverkleurige Audi A3 Sportback van TTclub en mijn Babs wel te zien.
          Ik had ze, maar 'k heb ze weggesmeten toen er iemand zei dat iedereen weg was na 18:00...

Comment

• 2 doden en 3 zwaargewonden bij dat ongeval

Het blijft toch een gevaarlijk ding

Comment

• ik zie tentjes... iemand een idee?
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ist dit weekend geen 24h ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                  ist dit weekend geen 24h ding
                  klopt

Comment

• Idd
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Death strikes again at nurburgring ...

Vaak hebben we leuk nieuws afkomstig van de Nürburgring. Er is dan weer een nieuwe model gespot of het ring-record is opnieuw gesneuveld. Toch kan het op de ring ook goed mis gaan. Dat lekker vol gas blazen op het circuit niet zonder risico is, werd onlangs weer eens pijnlijk duidelijk toen twee motorrijders hun rit met de dood hebben moeten bekopen. Een motorrijder was gevallen en daarbij met zijn hoofd tegen de vangrail gekomen en daardoor op slag dood.

Een Nederlandse BMW was achter de motorrijder gestopt om hem te beschermen en verdere ongelukken te voorkomen. De witte Porsche 997 op de foto, stopte vervolgens achter de BMW, maar een tweede motorrijder boorde zich daarna volgas in de 997 en was daardoor ook op slag dood. Het ongeluk gebeurde op het snelste deel van de baan. Motoren halen daar gemakkelijk 250 km/h. De baan is door het ongeluk uren dicht geweest (bron: polizei.rlp.de).

mijn bron: www.autoblog.nl

Comment

• Is hier al ettelijke keren door de topics gespookt... spijtig nieuws dat wel.

Comment

• Dat is toch geen 997 eigenlijk, ofwel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                            Dat is toch geen 997 eigenlijk, ofwel?
                            Peist wel!

Wat een bijzonder spijtig nieuws...

Met de motor zou ik er toch niet opdurven denk ik

Comment

• [quote=BoTJe]Death strikes again at nurburgring ...

Vaak hebben we leuk nieuws afkomstig van de Nürburgring. Er is dan weer een nieuwe model gespot of het ring-record is opnieuw gesneuveld. Toch kan het op de ring ook goed mis gaan. Dat lekker vol gas blazen op het circuit niet zonder risico is, werd onlangs weer eens pijnlijk duidelijk toen twee motorrijders hun rit met de dood hebben moeten bekopen. Een motorrijder was gevallen en daarbij met zijn hoofd tegen de vangrail gekomen en daardoor op slag dood.

Een Nederlandse BMW was achter de motorrijder gestopt om hem te beschermen en verdere ongelukken te voorkomen. De witte Porsche 997 op de foto, stopte vervolgens achter de BMW, maar een tweede motorrijder boorde zich daarna volgas in de 997 en was daardoor ook op slag dood. Het ongeluk gebeurde op het snelste deel van de baan. Motoren halen daar gemakkelijk 250 km/h. De baan is door het ongeluk uren dicht geweest (bron: polizei.rlp.de).

mijn bron: www.autoblog.nl

Deze 2 dingen zijn natuurlijk weer overdreven......

1 ste motorrijder was niet op slag dood en de snelheid zal niet "gemakkelijk" 250km/ zijn geweest

Comment

• hoe zit dat nu met de verzekering voor die persoon met z'n porsche?! eigen schuld dikke bult?

Comment

• dat zal wss wel verzekering van de motobestuurder moete betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                                    dat zal wss wel verzekering van de motobestuurder moete betalen.
                                    Is het niet de regeling van "ieder zijn eigen deel" op NS ?

Comment

• wat voor auto's rijden er allemaal op de 24h race?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                        Dat is toch geen 997 eigenlijk, ofwel?
                                        Volgens mij wel.
                                        Is dit nu het tweede ongeval met meerdere dode/gewonde motards in een paar dagen tijd?
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                          Volgens mij wel.
                                          Is dit nu het tweede ongeval met meerdere dode/gewonde motards in een paar dagen tijd?
                                          nope t gaat over hetzelfde

Comment

Working...
                                          X