Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, een vrouw die houdt van auto's, van de ring en die kan rijden! Het enige nadeel moest ze jouw vrouw zijn turboman is dat ze meer van de ring en auto's houdt dan van jou.
Inderdaad, een vrouw die houdt van auto's, van de ring en die kan rijden! Het enige nadeel moest ze jouw vrouw zijn turboman is dat ze meer van de ring en auto's houdt dan van jou.
Ik ben blij als ik op de 3de plaats kom
Ik zeg u,als ge elke dag al driftend door Brunchen vliegt zijt ge TOP
Op sommigen hun foto's zie je steeds dit tankstaion terugkeren, ik veronderstel dan ook dat dit daar dicht bij het circuit ligt. Die uitbater moet gouden zaken doen, elke dag al die zuipschuiten
Op sommigen hun foto's zie je steeds dit tankstaion terugkeren, ik veronderstel dan ook dat dit daar dicht bij het circuit ligt. Die uitbater moet gouden zaken doen, elke dag al die zuipschuiten
Dat is volgens mij het tankstation als je buitenrijdt bij de ring eerste afslag aan het rond punt, dan 2 keer naar rechts afslaan en dan kwam je na een paar 100 meter aan een tankstation. dacht ik toch.
Comment