Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zalige kar !!! subliem gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      no prob

969 foto's doorbladeren
      Sympathieke eigenaar trouwens, van die Alpina

Comment

• Last edited by ; 07/09/2009, 15:26.

Comment

• Comment

• Ongehoord vet deze eerst

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Rami

PS: Rami, let hier wel even op want het is ofwel IN ofwel ROND de banking ... dit kon evengoed héél slecht afgelopen zijn !!!

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          Rami

PS: Rami, let hier wel even op want het is ofwel IN ofwel ROND de banking ... dit kon evengoed héél slecht afgelopen zijn !!!

Ie wilde in de banking gaan maar had onderstuur.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nu snap ik "Zo een LP560 is meer Audi dan een LP640"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                              maar dan wel een met "b..." aan het lijf. Niet iedere dame stapt zomaar bij Stef in de M3 CSL voor een rondje

... en komt er al helemaal niet met een big smile uit
                              Haha thx Abtler Ik hou gewoon van wagens en man man ... die gast kon rijden

Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                              en wat voor een rit
                              Ik zat vanachter, mijn eerste rondje Ring meerijden in een csl met zo'n bestuurder WOW!
                              Het was echt geweldig hé 8min 20sec of wat zei hij

Comment

• Prachtige foto's van die JK Emotions!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Het was trouwens echt de max gisteren. De drukte op de baan viel heel goed mee! (ik heb zelfs een rondje gehad waarin ik NIEMAND ben tegengekomen) en super-weer gehad.

Ik heb 10 laps gereden (amai mijn ophanging na 10 keer Carrousel ) en het begint een beetje te gaan eindelijk.

Ik hoop dat de copiloten het wat naar hun zin hadden (zowel op de Ring als in het naar huis rijden ) en deze dag is zeker voor herhaling vatbaar!
                                  Absoluut ... en devolgende keer moet je met ons terugrijden. Was een zeer memorabele terugrit

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  Rami

ROFL! Ja, dat was dus de eerste keer hé! Bij de wagen die voor me reed schoten de vonken eruit en ik had zoiets van "no fokkin weej!". Dus het resultaat was dat ik daar over gekropen ben. Veel kon er tegen die snelheid ni verkeerd gegaan zijn denk ik

De 3 andere keren gingen vlotter maar ik ben wel braaf langs de buitenkant gebleven.

Comment

• De eerste keer dat ik het circuit reed durfde ik er ook niet in ... maar 't ziet er veel beangstigender uit dan het in feite is
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

De eerste keer dat ik het circuit reed durfde ik er ook niet in ... maar 't ziet er veel beangstigender uit dan het in feite is
                                      Ja, de eerste keer is het wat raar. Maar ik kende dan ook geen enkele bocht he. Na rit 4 kende ik ze ongeveer allemaal en ging ik volle petrol door elke bocht.

Right.

Comment

De eerste keer dat ik het circuit reed durfde ik er ook niet in ... maar 't ziet er veel beangstigender uit dan het in feite is
                                        tot die keer dat je met mij meereed
                                        ik twijfel nu soms nog aan de betekenis van wat je nadien tegen me zei over het ritje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Hoe is de fotograaf op die positie geraakt ? En wie is die vervloekte JIMMY P in de achtergrond

Comment

Working...
                                          X