Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het was trouwens echt de max gisteren. De drukte op de baan viel heel goed mee! (ik heb zelfs een rondje gehad waarin ik NIEMAND ben tegengekomen) en super-weer gehad.
Ik heb 10 laps gereden (amai mijn ophanging na 10 keer Carrousel ) en het begint een beetje te gaan eindelijk.
Ik hoop dat de copiloten het wat naar hun zin hadden (zowel op de Ring als in het naar huis rijden ) en deze dag is zeker voor herhaling vatbaar!
Absoluut ... en devolgende keer moet je met ons terugrijden. Was een zeer memorabele terugrit
PS: Rami, let hier wel even op want het is ofwel IN ofwel ROND de banking ... dit kon evengoed héél slecht afgelopen zijn !!!
ROFL! Ja, dat was dus de eerste keer hé! Bij de wagen die voor me reed schoten de vonken eruit en ik had zoiets van "no fokkin weej!". Dus het resultaat was dat ik daar over gekropen ben. Veel kon er tegen die snelheid ni verkeerd gegaan zijn denk ik
De 3 andere keren gingen vlotter maar ik ben wel braaf langs de buitenkant gebleven.
De eerste keer dat ik het circuit reed durfde ik er ook niet in ... maar 't ziet er veel beangstigender uit dan het in feite is
Ja, de eerste keer is het wat raar. Maar ik kende dan ook geen enkele bocht he. Na rit 4 kende ik ze ongeveer allemaal en ging ik volle petrol door elke bocht.
Comment