Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De eerste keer dat ik het circuit reed durfde ik er ook niet in ... maar 't ziet er veel beangstigender uit dan het in feite is
Euhm ... zelfs Sabine Schmitz zegt dat de Karussell levensgevaarlijk is zij heeft zich er ook
ooit eens zwaar in vergist en is lekker op de kop erdoor gegaan met de ringtaxi.
Laten we alstublieft bepaalde mensen niet aansporen tot (nog) gevaarlijk(er) rijgedrag ...
Dat ding is zeker niet te onderschatten
Het is een prachtig circuit maar ook het gevaarlijkste ter wereld, zoals velen gisteren terecht zeiden, als het daar fout gaat, gaat het meestal goed fout!
Dus liever een keertje wat trager en netjes opzij gaan voor de snellere dan één ritje dat eindigt tussen 4 planken of met een dure rekening ...
ik herinner me toch dat er in gevaarlijk, blinde bochten snelheidsaanwijzingen staan je moet ze natuurlijk wel zien
(of herinner ik me dat fout)
Dat is aan Brunchen, daar staan borden van 50, omdat daar de op en afrit in het midden van het circuit is.
Verder staan er geen snelheidsaanwijzingen op het circuit.
Dat is aan Brunchen, daar staan borden van 50, omdat daar de op en afrit in het midden van het circuit is.
Verder staan er geen snelheidsaanwijzingen op het circuit.
Nu zondag gaan de Breejenaars naar daar, zeven uur vertrek in Bree, twintig na zeven meeting aan oprit autostrade, goed?
Zijn al met een man of 5.
Den deze zit zondag op een verjaardagsfeest... Ik kan dat niet afzeggen, omdat ik al enkele keren bij dat gezin heb afgezegd. Die blijven dat ook niet appreciëren, vrees ik
Den deze zit zondag op een verjaardagsfeest... Ik kan dat niet afzeggen, omdat ik al enkele keren bij dat gezin heb afgezegd. Die blijven dat ook niet appreciëren, vrees ik
Euhm ... zelfs Sabine Schmitz zegt dat de Karussell levensgevaarlijk is zij heeft zich er ook
ooit eens zwaar in vergist en is lekker op de kop erdoor gegaan met de ringtaxi.
Laten we alstublieft bepaalde mensen niet aansporen tot (nog) gevaarlijk(er) rijgedrag ...
Dat ding is zeker niet te onderschatten
Het is een prachtig circuit maar ook het gevaarlijkste ter wereld, zoals velen gisteren terecht zeiden, als het daar fout gaat, gaat het meestal goed fout!
Dus liever een keertje wat trager en netjes opzij gaan voor de snellere dan één ritje dat eindigt tussen 4 planken of met een dure rekening ...
Ja!!!! Want doordat ik iets op het internet zeg; zal Rami zich plots moreel verplicht voelen tegenover mij om in de caroussel te duiken.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Oei! Ik weet precies niet meer wat ik gezegd heb indertijd
toen wij de karoussel indoken ontglipte u een "woah"... toen ik nadien vroeg waarom dat daar gebeurde, zei je me iets als "ik ben nog nooit zo snel door de karoussel gegaan" ofzoiets... en soms denk ik dat je dat zei om te lachen, soms denk ik dat je dat echt meende, en soms zei ik dat je dat zei omdat je mss schrik had...
Comment