Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    De eerste keer dat ik het circuit reed durfde ik er ook niet in ... maar 't ziet er veel beangstigender uit dan het in feite is
    ik heb er maar 1 keer over gesjeesd en volgde de ideale lijn zonder bij na te denken, dusja, drin

Comment

De eerste keer dat ik het circuit reed durfde ik er ook niet in ... maar 't ziet er veel beangstigender uit dan het in feite is
      Euhm ... zelfs Sabine Schmitz zegt dat de Karussell levensgevaarlijk is zij heeft zich er ook
      ooit eens zwaar in vergist en is lekker op de kop erdoor gegaan met de ringtaxi.
      Laten we alstublieft bepaalde mensen niet aansporen tot (nog) gevaarlijk(er) rijgedrag ...
      Dat ding is zeker niet te onderschatten

Het is een prachtig circuit maar ook het gevaarlijkste ter wereld, zoals velen gisteren terecht zeiden, als het daar fout gaat, gaat het meestal goed fout!
      Dus liever een keertje wat trager en netjes opzij gaan voor de snellere dan één ritje dat eindigt tussen 4 planken of met een dure rekening ...

Comment

• ik herinner me toch dat er in gevaarlijk, blinde bochten snelheidsaanwijzingen staan je moet ze natuurlijk wel zien

(of herinner ik me dat fout)

Comment

• ik heb 1 keer 50 km/h gezien

Comment

• 't Moet er toch eens van komen! Ik heb nog 2 weken vakantie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Nas is The Stig of wa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ik herinner me toch dat er in gevaarlijk, blinde bochten snelheidsaanwijzingen staan je moet ze natuurlijk wel zien

(of herinner ik me dat fout)
                Dat is aan Brunchen, daar staan borden van 50, omdat daar de op en afrit in het midden van het circuit is.
                Verder staan er geen snelheidsaanwijzingen op het circuit.
                2012 Renault Megane RS

Comment

• ik dacht dat het er meer waren, niet dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                    Dat is aan Brunchen, daar staan borden van 50, omdat daar de op en afrit in het midden van het circuit is.
                    Verder staan er geen snelheidsaanwijzingen op het circuit.
                    Breidscheid
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                      't Moet er toch eens van komen! Ik heb nog 2 weken vakantie!
                      Nu zondag gaan de Breejenaars naar daar, zeven uur vertrek in Bree, twintig na zeven meeting aan oprit autostrade, goed?
                      Zijn al met een man of 5.

Comment

• Filmpje van gisteren

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Filmpje van gisteren

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Stijn zou commentator moeten worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            Nu zondag gaan de Breejenaars naar daar, zeven uur vertrek in Bree, twintig na zeven meeting aan oprit autostrade, goed?
                            Zijn al met een man of 5.
                            Den deze zit zondag op een verjaardagsfeest... Ik kan dat niet afzeggen, omdat ik al enkele keren bij dat gezin heb afgezegd. Die blijven dat ook niet appreciëren, vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                              Den deze zit zondag op een verjaardagsfeest... Ik kan dat niet afzeggen, omdat ik al enkele keren bij dat gezin heb afgezegd. Die blijven dat ook niet appreciëren, vrees ik
                              Woensdag is het een hele dag open ...

Comment

• 19/09 gaan we nog eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                                  Euhm ... zelfs Sabine Schmitz zegt dat de Karussell levensgevaarlijk is zij heeft zich er ook
                                  ooit eens zwaar in vergist en is lekker op de kop erdoor gegaan met de ringtaxi.
                                  Laten we alstublieft bepaalde mensen niet aansporen tot (nog) gevaarlijk(er) rijgedrag ...
                                  Dat ding is zeker niet te onderschatten

Het is een prachtig circuit maar ook het gevaarlijkste ter wereld, zoals velen gisteren terecht zeiden, als het daar fout gaat, gaat het meestal goed fout!
                                  Dus liever een keertje wat trager en netjes opzij gaan voor de snellere dan één ritje dat eindigt tussen 4 planken of met een dure rekening ...

Ja!!!! Want doordat ik iets op het internet zeg; zal Rami zich plots moreel verplicht voelen tegenover mij om in de caroussel te duiken.

1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                    tot die keer dat je met mij meereed
                                    ik twijfel nu soms nog aan de betekenis van wat je nadien tegen me zei over het ritje...
                                    Oei! Ik weet precies niet meer wat ik gezegd heb indertijd
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oei! Ik weet precies niet meer wat ik gezegd heb indertijd
                                      toen wij de karoussel indoken ontglipte u een "woah"... toen ik nadien vroeg waarom dat daar gebeurde, zei je me iets als "ik ben nog nooit zo snel door de karoussel gegaan" ofzoiets... en soms denk ik dat je dat zei om te lachen, soms denk ik dat je dat echt meende, en soms zei ik dat je dat zei omdat je mss schrik had...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Filmpje van gisteren

+ YouTube Video
                                        knap filmpje ...

dat gaat daar al goe vooruit heb ik de indruk

aan welke snelheid komen ze daar af ongeveer ?

Comment

• Iemand nog foto's tegengekomen van de cab on the ring toevallig?

Comment

Working...
                                          X