Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ehhh

Kalender

Visé: vrijdag 02/10/2009

Prijs

€ 650,00 per deelnemer BTW inclusief.

Datum : donderdag 14 mei 2009
    Prijs : 750 € incl. BTW.

wa ist nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      ehhh

Kalender

Visé: vrijdag 02/10/2009

Prijs

€ 650,00 per deelnemer BTW inclusief.

Datum : donderdag 14 mei 2009
      Prijs : 750 € incl. BTW.

wa ist nu?
      Mei, daar ik ook graag met "eigen" wagen zou rijden.....

Comment

• hyperexclusief: Stratos en een 550???? en dat audi'ke
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
          hyperexclusief: Stratos en een 550???? en dat audi'ke
          Die zilveren cabrio achter die audi was er afgelopen zondag ook al, een geluid dat het ding produceert! niet normaal meer, kippenvel :-)

Comment

• dat audi'ke is een sportquattro, een groene dan nog. Veel exclusiever wordt 't niet

Comment

Dat kan
              Wohoo, mijn kar is klaar morgenvoormiddag. Dus dit weekend nog eens naar Sjermanie. Afhankelijk van het weerbericht dus zaterdagavond (dan wordt het weer een marathon-sessie ) of zondag overdag.

Comment

Wohoo, mijn kar is klaar morgenvoormiddag. Dus dit weekend nog eens naar Sjermanie. Afhankelijk van het weerbericht dus zaterdagavond (dan wordt het weer een marathon-sessie ) of zondag overdag.
                Zondag overdag ben ik mee

Op voorwaarde dat ik zaterdag nieuwe remblokjes kan steken
                Iemand ervaring ???

Comment

Voorrijder nodig?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Door al dat gelees hier, heb ik het ook te pakken. Heb besloten me wat voor te bereiden op een uitstapje. Starten met simulatie in NFS en binnenkort Forza3 en wat rijlessen.

Target: lekker weer in april 2010. Tis nog lang maar wil het risico op brokken zo klein mogelijk houden
                  Passagier nodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Iemand ervaring ???
                    Heb jij geen BMW ? Ik heb namelijk van iemand gehoord dat op de moderne BMW's het soms gevaarlijk kan zijn om zelf de remblokken te vervangen. Blijkbaar zit er in de remklauwen een soort systeem ingebouwd dat de remzuigers verder naar buiten duwt als de wagen denkt dat de remblokken niet tegen de remschijven zitten (bvb als ze vervangen worden) en het je zou niet de eerste zijn die zijn vingers plet door zelf zijn remblokken te vervangen. De echte BMW-kenners zullen wel meer details kennen....just warning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Iemand ervaring ???
                      Als je goesting hebt om tot hier te komen, ja
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Wie gaat er zaterdagavond?

Ik wel, en ik heb nog plaats om 1 persoon mee te pakken als die het ziet zitten van tot Barchon te komen (zal het makkelijkste afspreekpunt zijn gezien waar ik woon) en vanaf daar mee te rijden.

Comment

Wie gaat er zaterdagavond?

Ik wel, en ik heb nog plaats om 1 persoon mee te pakken als die het ziet zitten van tot Barchon te komen (zal het makkelijkste afspreekpunt zijn gezien waar ik woon) en vanaf daar mee te rijden.
                          Ik ga wellicht zaterdagavond, ik ga er dan wel een "dagje" van maken. Wat rondtoeren door de Eifel, en tegen 17u naar de Ring afzakken, dus als je wil afspreken best aan de Ring zelf.
                          AutoMinded.be

Comment

• Zij die niet zijn geweest hadden .... gelijk

Wat een klotedag.

Naar ginder, kom daar tegen 16.45 toe. 8-rondenkaart gekocht. De dame aan de kassa: "ik kan u wel niet zeggen om hoelaat het open gaat, er is overdag een accident gebeurd en ze moeten dat nog herstellen".

hmm... ok...

18:05, de baan gaat open. Iedereen en masse derop (het zat daar weer VOL Engelsen trouwens, wschl allemaal overgekomen voor morgen). Ik mee in die file aan het aanschuiven. Ben ik net voorbij dat gebouwtje van Bilstein.... *TUUUT* "Nordschleife gesloten". Accident gebeurd. t spel is toch wel 10 minuten open geweest...

Dan maar weer wachten... en zo rond 19.05 krijgen we de mededeling "we doen de baan niet meer open vandaag"...

Den deze heeft dus welgeteld NUL ronden gereden. Heb nog even overwogen daar een hotelleke te boeken en morgenvroeg wat rond te bollen, maar met een weersvoorspelling waar ze 70-80% kans op regen gaven was dat dus ook geen garantie om deftig te kunnen rijden. Dan maar naar huis ....

Comment

• Enkele foto's van een trackday woensdag.

Direct link: http://gallery.boelsphotography.be/#home
                              Previews:

.

.

.

.

Comment

• .

.

.

.

.

Comment

• Die laatste foto

Comment

• Zeer knappe foto's!

Comment

Zij die niet zijn geweest hadden .... gelijk

Wat een klotedag.

Naar ginder, kom daar tegen 16.45 toe. 8-rondenkaart gekocht. De dame aan de kassa: "ik kan u wel niet zeggen om hoelaat het open gaat, er is overdag een accident gebeurd en ze moeten dat nog herstellen".

hmm... ok...

18:05, de baan gaat open. Iedereen en masse derop (het zat daar weer VOL Engelsen trouwens, wschl allemaal overgekomen voor morgen). Ik mee in die file aan het aanschuiven. Ben ik net voorbij dat gebouwtje van Bilstein.... *TUUUT* "Nordschleife gesloten". Accident gebeurd. t spel is toch wel 10 minuten open geweest...

Dan maar weer wachten... en zo rond 19.05 krijgen we de mededeling "we doen de baan niet meer open vandaag"...

Den deze heeft dus welgeteld NUL ronden gereden. Heb nog even overwogen daar een hotelleke te boeken en morgenvroeg wat rond te bollen, maar met een weersvoorspelling waar ze 70-80% kans op regen gaven was dat dus ook geen garantie om deftig te kunnen rijden. Dan maar naar huis ....
                                      Ik heb welgeteld 1 rondje gedaan. Ik kwam rond 18u net aan op het ronde punt aan de zufahrt toen men de barrière weghaalde en de ring even openging. Ik kon er dus wel meteen op, maar 't was echt geen fijn rondje. Het was voor mij de eerste keer met de M3 op de Ring, dus ik deed het relatief rustig aan. Ik kijk daarbij goed in mijn spiegels en laat sneller verkeer altijd door wanneer het kan, maar toch vonden sommigen het nodig om echt gevaarlijk in te halen. Een paar keer ging ik al naar de apex van een bocht als zo'n pipo langs binnen kwam opzetten waardoor ik dus in extremis van mijn lijn moest afwijken. Gefrustreerde kwasten Dan aan het einde van mijn rondje was de baan dus opnieuw gesloten.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten

Schitterend!

Comment

• Vandaag nog eens naar de Ring. Hopelijk blijft de baan wat open...
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X