mo fak. Kunnen we binnenkort al niet meer onze remblokjes vervangen zonder een diagnosecomputer :S
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAan de webcam te zien ben ik blij dat ik niet gebleven ben gisterenavond2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDennis zal ni lache
Neutée - www.dennisnoten.com says:
morgen zoveel kans op regen?
Joris says:
70%
iemand zei me 50
hmm
i might be there
Joris says:
Niederschlag
Menge 1 - 3 l/m²
Risiko 72 %
Luftfeuchtigkeit 83 %
hoorde wel dat het meeste vooor de middag viel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDennis zal ni lache.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls ik nu op de webcam zie, is het gewoonweg niet open...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtencheck again2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
ben vandaag voor de eerste maal naar de nurburgring geweest,
het heeft er wel geregend maar twas telkens maar op een deel vant circuit, maar alles lag er natuurlijk wel nat bij.
bij men eerste rondje crasht al meteen een witte GT3 het decor zien kussen, wss net een tikkeltje te hard op het gas gaan staan bij de bocht uit te komen,
hij heeft de auto nog proberen te corrigeren maar die begon helemaal te slingeren en dan rond gegaan
Comment
-
Was erg leuk. 't Is eens wat anders dan zonnig weer en al bij al waren er nog zeer dikke auto's.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenzoo ...
Die is me ook enkele keren vol driftend voorbijgekomen.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWas erg leuk. 't Is eens wat anders dan zonnig weer en al bij al waren er nog zeer dikke auto's.
Die is me ook enkele keren vol driftend voorbijgekomen.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZeg me alstublieft dat je er foto's van hebt!?
Komen nog wel eens.ooit
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZeker.
Komen nog wel eens.ooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNochtans geen onzin hoor.
Ik weet niet hoe het bij BMW zit, maar bij de SBC systemen van Mercedes wordt de remdruk constant bijgeregeld om te checken hoe ver de remblokken van de remschijf zitten. Enige manier om daar de remblokken te vervangen is met de batterij losgekoppeld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenPfff ik wou gisteren nog zo gaan maar m'n griep heeft me thuis gehouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenDit weekend?
Zal zien hoe het vlot. Zal u zeker verwittigen.
Comment
Comment