Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Inderdaad
Clio RS. Minder duur, maar daarom niet minder fun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk BerichtenIemand interesse in een ringcard met 1 ronde op, 20 €. Is nog goed tot eind van dit jaar.
Stuurt ge ze op?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk BerichtenIemand interesse in een ringcard met 1 ronde op, 20 €. Is nog goed tot eind van dit jaar.( dan is ze verkocht aan de persoon die interesse toont.......
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvraag gewoon 10 euro voor de ringcard en 10 euro verzendig(ten laste van de koper).........( dan is ze verkocht aan de persoon die interesse toont.......
)
Wanneer kan ik ze komen afhalen?
Comment
-
geen idee of het hier al stond, maar de prijzen voor 2010 zijn er:
23 voor een ronde, 1185 voor een jaarkaart (da's + 10.5%)
't is echt niet meer studentvriendelijk aant wordenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenweer duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenweer duurder
Denkt ge dat de gemiddelde Porsche RS rijder met een paar euro inzit? t zal nog wel een tijdje stijgen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZolang het volk blijft komen, waarom niet eh ...
Denkt ge dat de gemiddelde Porsche RS rijder met een paar euro inzit? t zal nog wel een tijdje stijgen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbijna 10 euro duurder dan 6-7 jaar geleden
En dan lees je dit:
Berichttitel: Prijzen + openingstijden 2007 bekend
Geplaatst: 01-december-2006 18:37
Niet om vrolijk van te worden....
Preise 2007:
Einzelrunde: 19,00 Euro
4 Runden: 64,00 Euro
8 Runden: 124,00 Euro
15 Runden: 220,00 Euro
25 Runden: 345,00 Euro
Jahreskarte: 895,00 Euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZeg maar gerust op 4-5 jaar tijd * 2 gegaan.
En dan lees je dit:So far 233 rondjes op dé ring
Comment
Comment