Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga niet op de Ring als ik weet dat het gaat regenen, maarja, das ieder voor zich he
Toen ik geweest was, had het ook geregend. Maar het was motregen, en was wel te doen. Natuurlijk niet zot snel gereden, gewoon vlot en de lijnen volgen.
Toen ik geweest was, had het ook geregend. Maar het was motregen, en was wel te doen. Natuurlijk niet zot snel gereden, gewoon vlot en de lijnen volgen.
Toen ik zondag gereden heb voorspelden ze ook iets van 1mm regen. We hebben een klein beetje regen gehad, wel droog op de Ring gereden. Af en toe natte plekken die je in het achterhoofd moet houden. Er waren er duidelijk weer die dat niet deden en flipperkast met de vangrails hebben gespeeld.
Ik plan binnen de week ook nog eens te gaan, maar dit keer wil ik wel dat het echt droog is dat ik nog eens wat harder kan gaan en het leuker is om te kijken en touristen.
Volgens mij is er maar een echt racecircuit ter wereld, en dat is NIET de ring.
Monza, Spa & Silverstone zijn imo niet beter dan de ring. Toegegeven de ring is commercieel, maar ik kan niet direct een beter openbaar circuit verzinnen. misschien een onbekender? Enlighten me please.
zeiknatte ring is nochtans ook leuk ze, en je leert echt veel
Klopt, maar dan enkel als je de weg al een beetje weet ginder ...
Combinatie natte ring + te weinig baankennis = grote kans op brokken
Indertijd toen ik er nog elk weekend met de moto zat namen we de auto als het begon te regenen.
Met 5 in mijne Passat 1.9 TDI en dan quasi alles voorbijgaan in de gietende regen
Klopt, maar dan enkel als je de weg al een beetje weet ginder ...
Combinatie natte ring + te weinig baankennis = grote kans op brokken
Indertijd toen ik er nog elk weekend met de moto zat namen we de auto als het begon te regenen.
Met 5 in mijne Passat 1.9 TDI en dan quasi alles voorbijgaan in de gietende regen
paar nipte momenten gehad, want de Mini onderstuurt vrij abrupt, bijna zonder waarschuwing (kan ook aan banden liggen)
Comment