Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    | <-- zoveel ongeveer.

Ik wil ook naar de Ring
    Daarmee bedoel ik, is dat te doen?

Comment

• Ik ga niet op de Ring als ik weet dat het gaat regenen, maarja, das ieder voor zich he

Comment

• Regen maakt het net uitdagend !

zondag ginds geweest met michellancia en zijn focus RS : zalig

Comment

Ik ga niet op de Ring als ik weet dat het gaat regenen, maarja, das ieder voor zich he
          Toen ik geweest was, had het ook geregend. Maar het was motregen, en was wel te doen. Natuurlijk niet zot snel gereden, gewoon vlot en de lijnen volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
            By the way, PJH, kennen wij elkaar? We wonen gelijk 10min van elkaar.
            niet dat ik weet :o
            PJH zijn m'n initialen, maar dat wist je al gezien je threads aant lezen bent :p
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• wordt er maandag aanstaande geringd?
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                Toen ik geweest was, had het ook geregend. Maar het was motregen, en was wel te doen. Natuurlijk niet zot snel gereden, gewoon vlot en de lijnen volgen.
                Toen ik zondag gereden heb voorspelden ze ook iets van 1mm regen. We hebben een klein beetje regen gehad, wel droog op de Ring gereden. Af en toe natte plekken die je in het achterhoofd moet houden. Er waren er duidelijk weer die dat niet deden en flipperkast met de vangrails hebben gespeeld.

Ik plan binnen de week ook nog eens te gaan, maar dit keer wil ik wel dat het echt droog is dat ik nog eens wat harder kan gaan en het leuker is om te kijken en touristen.

Comment

• is het morgen niet enkel voor motards?

goed kijken dus!

Comment

• Volgens mij is er maar een echt racecircuit ter wereld, en dat is NIET de ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeankedevisser Bekijk Berichten
                      Volgens mij is er maar een echt racecircuit ter wereld, en dat is NIET de ring.
                      Ja? Wat doe je hier dan?
                      i 1 2 1/2 6

Comment

Monza, Spa & Silverstone zijn imo niet beter dan de ring. Toegegeven de ring is commercieel, maar ik kan niet direct een beter openbaar circuit verzinnen. misschien een onbekender? Enlighten me please.

Comment

• Le-Mans niet te vergeten...

Comment

Ik ga niet op de Ring als ik weet dat het gaat regenen, maarja, das ieder voor zich he
                            zeiknatte ring is nochtans ook leuk ze, en je leert echt veel

Comment

vertel .......... het welke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                zeiknatte ring is nochtans ook leuk ze, en je leert echt veel
                                Klopt, maar dan enkel als je de weg al een beetje weet ginder ...
                                Combinatie natte ring + te weinig baankennis = grote kans op brokken

Indertijd toen ik er nog elk weekend met de moto zat namen we de auto als het begon te regenen.
                                Met 5 in mijne Passat 1.9 TDI en dan quasi alles voorbijgaan in de gietende regen
                                So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                  Idd, een bultje of putje dat je niet kent kan een serieuze schuiver uitlokken in de regen.

Ik denk dat het voor mij nog wat te vroeg is om in het nat de held uit te gaan hangen

Comment

Ik denk dat het voor mij nog wat te vroeg is om in het nat de held uit te gaan hangen
                                    Nurburgring is idd keizot als je daar volledig gaat..
                                    Daar dient dan ook de befaamde G.A.R.T. trackday toe bij ideale weersomstandigheden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten

Indertijd toen ik er nog elk weekend met de moto zat namen we de auto als het begon te regenen.
                                      Met 5 in mijne Passat 1.9 TDI en dan quasi alles voorbijgaan in de gietende regen
                                      paar nipte momenten gehad, want de Mini onderstuurt vrij abrupt, bijna zonder waarschuwing (kan ook aan banden liggen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        niet dat ik weet :o
                                        PJH zijn m'n initialen, maar dat wist je al gezien je threads aant lezen bent :p
                                        Haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                          Ja? Wat doe je hier dan?

jeankedevisser
                                          Junior Member

Comment

Working...
                                          X