Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    we zagen een speedster, maar omdat we hem snel naderden wisten we: NOT Dentrax, this one too slow
    heb je die oranje gezien: mooi maar OOK traag,
    je was de enige om de speedster-eer hoog te houden
    Heb spijtig genoeg maar 2 rondjes kunnen doen. De eerste was vroeg en koud en de semi's hadden geen zin. De 2de was al beter dankzij Koentjes007 als co-piloot. Toen er dan nog sneeuw viel maar besloten niet meer te wagen met r888 banden Wel zéér veel fun gehad op de heen- en terugweg langs de befaamde B routes in gezelschap van 2 M3's, V12 Vantage, Elise, Maserati en Jag XKR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
      we zagen een speedster, maar omdat we hem snel naderden wisten we: NOT Dentrax, this one too slow
      heb je die oranje gezien: mooi maar OOK traag,
      je was de enige om de speedster-eer hoog te houden
      was die oranje echt knaloranje en op belgische platen? onlangs hier in de buurt ook zo ene tegengekomen en ik denk niet dat er zoveel rondrijden, zeer opvallend

Comment

• Vandaag:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
          Vandaag:

Mag eigenlijk niet op de Ring dacht ik, garageplaten

En volgens mij zelfs niet buiten Zwitserland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Mag eigenlijk niet op de Ring dacht ik, garageplaten

En volgens mij zelfs niet buiten Zwitserland
            Hoe zie je dat? Was me niet opgevallen

Comment

• Vandaag wel, was trackday he.

Comment

• De U achteraan, normale combinatie is altijd kanton en daarna cijfers, nooit letters.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Vandaag wel, was trackday he.
                  Achzo, wist ik niet

Comment

• Onze playstation mannen zaten daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                      was die oranje echt knaloranje en op belgische platen? onlangs hier in de buurt ook zo ene tegengekomen en ik denk niet dat er zoveel rondrijden, zeer opvallend
                      kees of duits,
                      'k wee nietmeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        De U achteraan, normale combinatie is altijd kanton en daarna cijfers, nooit letters.
                        Aaah oke
                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Onze playstation mannen zaten daar
                        Ik zag het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Onze playstation mannen zaten daar
                          porschen dat wij daar voorbijgestoken hebben..niet normaal
                          heb een rode gt3 gezien..echt bangelijk

Comment

• Kan iemand nog eens enkele links posten waar je ring foto's kan vinden ?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• gebruik ik altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Kan iemand nog eens enkele links posten waar je ring foto's kan vinden ?
                                zijt ge er al geweest of gaat ge nog gaan? ik zou toch proberen op zomerbanden te gaan. Ik heb vorige week nog gemerkt hoe weinig grip winterbanden hebben bij deze temperaturen ...
                                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                  Thx !
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                  zijt ge er al geweest of gaat ge nog gaan? ik zou toch proberen op zomerbanden te gaan. Ik heb vorige week nog gemerkt hoe weinig grip winterbanden hebben bij deze temperaturen ...
                                  Ik ben gistere met ne maat erop geweest; Fiat Panda Evo = 140 pk.. ging lekker
                                  Ik ga normaal Zondag met mijn pa.
                                  Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                    Touri forum blijft het beste imo

op die site staat belange niet alle fotografen

Comment

• Damn, nette spot van die SLS. Die heb ik gemist!
                                      Toch wel een aantal dikke wagens gezien waaronder die witte Ferrari 599 en zwarte Carrera GT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                        Damn, nette spot van die SLS. Die heb ik gemist!
                                        Toch wel een aantal dikke wagens gezien waaronder die witte Ferrari 599 en zwarte Carrera GT.
                                        Was idd "awesome" !

Gisterenavond met 3 maten: kom we gaan eens naar de ondergrondse parkings..

Wat zien we daar: Carrera GT. Komt er na een heel tijdje een Aziaat aan; supervriendelijke kerel en start de CGT. Eenmaal uit de parking laat hij hem ff horen..Wat een geluid! Kerel geeft gas achterkant breekt helemaal uit, en wat staat er nog? Jonge gasten in een GT2 tuned by Sportec. Luide muziek, de CGT-owner aan 't opjagen, ze gingen "cruisen"... en vertrokken allebei plankgas met wheelspin.. FAK!!

Comment

Working...
                                        X