Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
we zagen een speedster, maar omdat we hem snel naderden wisten we: NOT Dentrax, this one too slow
heb je die oranje gezien: mooi maar OOK traag,
je was de enige om de speedster-eer hoog te houden
Heb spijtig genoeg maar 2 rondjes kunnen doen. De eerste was vroeg en koud en de semi's hadden geen zin. De 2de was al beter dankzij Koentjes007 als co-piloot. Toen er dan nog sneeuw viel maar besloten niet meer te wagen met r888 banden Wel zéér veel fun gehad op de heen- en terugweg langs de befaamde B routes in gezelschap van 2 M3's, V12 Vantage, Elise, Maserati en Jag XKR
we zagen een speedster, maar omdat we hem snel naderden wisten we: NOT Dentrax, this one too slow
heb je die oranje gezien: mooi maar OOK traag,
je was de enige om de speedster-eer hoog te houden
was die oranje echt knaloranje en op belgische platen? onlangs hier in de buurt ook zo ene tegengekomen en ik denk niet dat er zoveel rondrijden, zeer opvallend
was die oranje echt knaloranje en op belgische platen? onlangs hier in de buurt ook zo ene tegengekomen en ik denk niet dat er zoveel rondrijden, zeer opvallend
Kan iemand nog eens enkele links posten waar je ring foto's kan vinden ?
zijt ge er al geweest of gaat ge nog gaan? ik zou toch proberen op zomerbanden te gaan. Ik heb vorige week nog gemerkt hoe weinig grip winterbanden hebben bij deze temperaturen ...
zijt ge er al geweest of gaat ge nog gaan? ik zou toch proberen op zomerbanden te gaan. Ik heb vorige week nog gemerkt hoe weinig grip winterbanden hebben bij deze temperaturen ...
Ik ben gistere met ne maat erop geweest; Fiat Panda Evo = 140 pk.. ging lekker
Ik ga normaal Zondag met mijn pa.
Damn, nette spot van die SLS. Die heb ik gemist!
Toch wel een aantal dikke wagens gezien waaronder die witte Ferrari 599 en zwarte Carrera GT.
Was idd "awesome" !
Gisterenavond met 3 maten: kom we gaan eens naar de ondergrondse parkings..
Wat zien we daar: Carrera GT. Komt er na een heel tijdje een Aziaat aan; supervriendelijke kerel en start de CGT. Eenmaal uit de parking laat hij hem ff horen..Wat een geluid! Kerel geeft gas achterkant breekt helemaal uit, en wat staat er nog? Jonge gasten in een GT2 tuned by Sportec. Luide muziek, de CGT-owner aan 't opjagen, ze gingen "cruisen"... en vertrokken allebei plankgas met wheelspin.. FAK!!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment