Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zelfs na verschillende ronden op forza ken ik het stuk na de karussell nog altijd niet. De daarop volgende bochtenreeks is echt pokkemoeilijk (ook in het echt trouwens).
    Het verschil was wel trouwens merkbaar: mijn pa had nog nooit de nordschleife gezien (virtueel), ikke wel. baankennis doet idd veel, maar is verre van alles, heb ik aan de lijve ondervonden .

Comment

• helm lijkt "onnozel" maar zo'n onbetrouwbare wagen (door het ESP) noodzaakte dit echt wel hoor

Comment

• Zoveel last gehad van het ESP?

Toen ik er op ging heb ik dat geen enkele keer zien flikkeren...

Nuja, ik had ook geen helm op, en geen mes tussen mijn tanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          xbox live?
          Nope, geef ik geen geld aan voor die ene keer per week dat ik mijn xbox eens opzet.

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
          en dan insinueert gij dat ik mijzelf niet mag overschatten
          De E36 M3 is belachelijk tail happy in Forza, plus ik vind met een controller sturen pakken moeilijker dan een echte wagen besturen.

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          zelfs na verschillende ronden op forza ken ik het stuk na de karussell nog altijd niet. De daarop volgende bochtenreeks is echt pokkemoeilijk (ook in het echt trouwens).
          Dat vind ik ook de moeilijkste sectie van de Ring. Ik heb het altijd lastig met de Eiskurve, die links-rechts combinatie na Brünnchen waarbij je de rechtse bocht op de top van een heuvel is en je die niet ziet liggen. Ook de afdaling naar Brünnchen zelf vind ik tricky omdat het zo steil bergaf is.
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Zoveel last gehad van het ESP?

Toen ik er op ging heb ik dat geen enkele keer zien flikkeren...

Nuja, ik had ook geen helm op, en geen mes tussen mijn tanden
            op de ring bijna niet (carroussell wel bvb), maar na de GPstrecke (slechts 5 rondjes) was 't vertrouwen zoek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten

Dat vind ik ook de moeilijkste sectie van de Ring. Ik heb het altijd lastig met de Eiskurve, die links-rechts combinatie na Brünnchen waarbij je de rechtse bocht op de top van een heuvel is en je die niet ziet liggen. Ook de afdaling naar Brünnchen zelf vind ik tricky omdat het zo steil bergaf is.
              Tricky idd, maar het is volgens mij echt wel het leukste stuk. Als je echt een goed ritme hebt daar (en je het circuit dus redelijk goed kent) kan het daar enorm plezant zijn.
              2012 Renault Megane RS

Comment

• voila, mezelf gevonden(direct een mooi aandenken aan 'de eerste keer' )

Comment

• Met Zwitsers kenteken, gaaf
                  www.flickr.com/photos/bramvds
                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                    op de ring bijna niet (carroussell wel bvb), maar na de GPstrecke (slechts 5 rondjes) was 't vertrouwen zoek
                    Carroussel ben ik bewust niet ingegaan
                    Je had het ESP toch (half) uit staan neem ik aan dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                      met zwitsers kenteken, gaaf
                      ll2
                      ----

Comment

Carroussel ben ik bewust niet ingegaan
                        Je had het ESP toch (half) uit staan neem ik aan dan?
                        denkt ge nu echt dat ik mezelf nog langer belachelijk maak en op dat knopke ga duwen,
                        dat is pas echt "consumenten-bedrog"

Comment

• Via het servicemenu volledig uitzetten

Comment

• Bij de 63 kan dit gelukkig wel uitgeschakeld worden. Jammer dat dit niet kan op de andere modellen, maar anderzijds ook logisch voor het merk dat veiligheid zo hoog in het vaandel draagt.
                            nls2000

Comment

• Ik heb nog niet met ASC op de ring gereden (E36 had dit niet). Maar zet ik dat nu best af op de ring of niet?
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik had er geen last van, dus bleef het op.
                                En het gaf me ook een wat veiliger gevoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                  Maar zet ik dat nu best af op de ring of niet?
                                  Op!

De Ring is een snelle baan waar je nauwelijks bochten hebt waar je gaat merken dat je rijhulpsystemen het rijplezier verknoeien, behalve als je elke bocht dwars wil nemen. Die systemen helpen je anderzijds wel om de vangrails niet te raken als je per ongeluk eens te zwaar door een bocht gaat.

Comment

Via het servicemenu volledig uitzetten
                                    no esp
                                    no abs
                                    no steering-servo
                                    no go

Comment

• [QUOTE=wooter;3976248]Op!

De Ring is een snelle baan waar je nauwelijks bochten hebt waar je gaat merken dat je rijhulpsystemen het rijplezier verknoeien, behalve als je elke bocht dwars wil nemen. Die systemen helpen je anderzijds wel om de betonmuurkes niet te raken als je per ongeluk eens te zwaar door een bocht gaat.[QUOTE]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                        Bij de 63 kan dit gelukkig wel uitgeschakeld worden. Jammer dat dit niet kan op de andere modellen, maar anderzijds ook logisch voor het merk dat veiligheid zo hoog in het vaandel draagt.
                                        levensgevaarlijk.....op ijs,
                                        want grijpt in door een wiel individueel af te remmen
                                        dus op ijs is dat LEVENSG E V A A R L I J K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          no esp
                                          no abs
                                          no steering-servo
                                          no go
                                          Steering servo normaal wel.

Abs en rembekrachtiging idd niet

Comment

Working...
                                          X