Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
helm lijkt "onnozel" maar zo'n onbetrouwbare wagen (door het ESP) noodzaakte dit echt wel hoor
Vind ik niet echt onnozel. Op een trackday wordt dat als normaal gezien. Ik vind de ring een pak gevaarlijker dan de andere circuits waar ik al gereden heb.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Hey Audiboy,
Je kan al enkele links terugvinden op mijn website (heb je kaartje gegeven)
Ik heb er de foto's van de RS4 cabrio van die dag bijgevoegd en denk dat je op de laatste foto (carousel) naast me zit ?
Het was die dag heel vettig, 5 gecrachte wagens.
Heb toch een 15-tal rondjes kunnen rijden.
Groetjes,
Speed I'van
Hey Audiboy,
Je kan al enkele links terugvinden op mijn website (heb je kaartje gegeven)
Ik heb er de foto's van de RS4 cabrio van die dag bijgevoegd en denk dat je op de laatste foto (carousel) naast me zit ?
Het was die dag heel vettig, 5 gecrachte wagens.
Heb toch een 15-tal rondjes kunnen rijden.
Groetjes,
Speed I'van
ik ga misschien vanavond. Weet er iemand waar exact de toegang is voor TF op de GP strecke ? Kwestie van een alternatief te hebben als na 5 minuten de baan weeral dicht is.
Ik vermoed ergens ter hoogte van het tankstation. Als je van de NS start komt aan de rotonde naar rechts, straat uitrijden, aan de T terug naar rechts onder de brug door en dan weer naar rechts. Daar op die baan op je rechterkant ergens.
ik ga misschien vanavond. Weet er iemand waar exact de toegang is voor TF op de GP strecke ? Kwestie van een alternatief te hebben als na 5 minuten de baan weeral dicht is.
Ik vermoed ergens ter hoogte van het tankstation. Als je van de NS start komt aan de rotonde naar rechts, straat uitrijden, aan de T terug naar rechts onder de brug door en dan weer naar rechts. Daar op die baan op je rechterkant ergens.
One very fast lap in a Gardner Douglas T70. Car is a real british jewel, handmade by www.gdcars.com. This one has a modified Corvette Z06 engine, with about ...
Comment